וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוספי תזונה לנשים בהיריון: הפטנט החדש שיעזור לכן להתמיד

בשיתוף סופהרב

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 16:20

כל אישה הרה או שמתכננת היריון צריכה להכיר את החשיבות של תוספי תזונה לבריאות האם והתפתחות תקינה של העובר. אבל דווקא אז נשים רבות מתקשות להתמיד בשל הרגישות המוגברת האופיינית לתקופה. איך מתגברים על הקושי? רופאת הנשים, ד"ר מורן אגסי זייטלר, מסבירה. צפו

בווידאו: רופאת הנשים ד"ר מורן אגסי זייטלר עם כל מה שצריך לדעת על תוספי תזונה בזמן היריון/עריכה: דינה מחפוץ

תמיד מומלץ לאכול נכון ובריא ולצרוך ויטמינים ותוספי תזונה, על אחת כמה וכמה בתקופת ההריון. אלא שדווקא אז מופיעות הבחילות, ישנה רגישות לריחות וקושי בבליעה. אז נשאלת השאלה איך בכל זאת ניתן לצרוך את הרכיבים החשובים כל כך, דווקא בתקופה זו והאם יש רכיבים שעדיף להימנע מהם? רופאת הנשים ד"ר מורן אגסי זייטלר עושה סדר.

עד כמה חשוב לצרוך תוספי תזונה בתקופת ההיריון?

"בעולם מושלם היינו צורכים את כל הוויטמינים מהמזון, אבל אנחנו לא בעולם מושלם. המחקרים מראים ש-50 אחוז מהאוכלוסייה סובלת מחוסרי תזונה כאלה ואחרים".

האם כל אישה בהיריון צריכה לצרוך תוספי תזונה?

"בהחלט. ההמלצות הן שכל הנשים בתקופת ההיריון ושלושה חודשים לפני הכניסה להיריון יצרכו תוספי תזונה, וכך גם בתקופת ההנקה. אלו ההמלצות של האיגודים המקצועיים גם בארץ, גם בעולם וגם של משרד הבריאות".

נשים רבות לא מצליחות להתמיד כשזה נוגע לתוספים. למה זה קורה?

"הקפדה על טיפול תרופתי לאורך זמן היא חיונית וקריטית ליעילות הטיפול. הקושי נובע ממספר בעיות, אבל הבעיה העיקרית היא הנוחות של הנטילה. ברגע שזה לא נוח לנו, היכולת שלנו להקפיד על נטילה קבועה יכולה להיפגע, על אחת כמה וכמה כשאנחנו בתקופת ההיריון, שהיא תקופה לא פשוטה בכלל. כן, לקחת כדור קבוע זה לא פשוט ואני רואה את זה על המטופלות שלי, בטח בתחילת ההיריון".

אילו חידושים קיימים כיום בשוק?

"יש בשורה משמחת בתחום, בדיוק נכנסה לשוק סדרת מוצרים של חברת סופהרב הנקראת Tab In Gum. מדובר בסדרת מוצרים עם פטנט ייחודי טכנולוגי, שמביא לנו את אותם ויטמינים ומינונים באותה יעילות בטבליה ללעיסה המצופה בגומי לעיסה. אנחנו מקבלים את אותה יעילות בחוויה שהיא הרבה יותר נוחה, קלילה ואפילו טעימה. חשוב להגיד שהיא ללא תוספת סוכר או סוכרים, מיוצרת מחומרים טבעיים ואפילו כשרה".

רגע, מדובר במסטיק עם ויטמינים?

"לא, מדובר בכמות הנדרשת של הוויטמינים שמגיעים בצורה של מסטיק. מומלץ לצרוך את התוסף כמו תוספי תזונה אחרים, פשוט החוויה כאן היא קלילה הרבה יותר ונוחה למשתמש".

יש הבדל בין התצורה הזו לבין טבליה או כדור?

"מדובר בתוסף תזונה לכל דבר. ההבדל היחידי הוא בנוחות השימוש. מדובר באותם ויטמינים ואותם מינונים, פשוט בתצורה אחרת".

כולנו יודעות שתקופת ההריון לא פשוטה כלל, ומלווה בלא מעט קשיים. אך תוסף התזונה החדש של סופהרב שפותח בטכנולוגיה חדשנית ונצרך בשיטה אחרת לגמרי - יכול להפוך את התקופה הזו לקצת יותר נוחה ובריאה.

לפרטים נוספים לחצו כאן >>

בשיתוף סופהרב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully