וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים שיטה להסרת שיער בלייזר בלי כאבים? תכירו את דיודה

כתבה פרסומית, כתבה פרסומית

24.2.2022 / 7:02

הסרת שיער בלייזר נחשבת לשיטה הכי אפקטיבית בתחום, אבל גם כואבת. מכשיר הדיודה בשיטת הלייזר שינה לגמרי את התמונה ובזכותו ניתן ליהנות מהסרת שיער במקומות העדינים ביותר בגוף, ללא כאבים כלל

מאת: תמר דגני

הסרת שיער בלייזר. ShutterStock
הסרת שיער בלייזר/ShutterStock

"מגיעים אלינו הרבה אנשים שהבטיחו להם הסרת שיער ללא כאבים, אבל הטיפול כאב להם מאוד", אומרת אפרת שלום, בעלת "בוטיק לייזר" בבני ברק. "רציתי ליצור בשבילם חוויה אחרת כשהם מגיעים להסרת שיער - בלי כאבים, ללא כוויות ועם שירות מעולה. לכן, היה לי ברור ש'דיודה' הוא המכשיר המתאים ביותר לבוטיק שלי".

יתרונות הטיפול ב"דיודה"

היתרון הגדול בטיפול במכשיר הדיודה הוא שהטיפול נעשה ללא כאבים ועדיין נשמרות התוצאות המעולות של הסרת שיער בלייזר, שידועה כשיטה האפקטיבית ביותר לאורך שנים.

"לא צריך לסבול מהסרת שיער בלייזר", אומרת אפרת שלום, "להפך, זו שעה של פינוק איכותי, מוזיקה מרגיעה ושירות מעולה. בנוסף, בבוטיק לייזר גברים יכולים לבחור לעבור את ההליך עם מטפל - הכל כדי לתת ללקוחות חוויה נעימה, אישית ומפנקת".

יתרון משמעותי נוסף הוא שה"דיודה" מתאים לכל סוגי העור ולא רק לגווני העור הבהיר, בהם הכי קל לטפל. אם בעבר אי אפשר היה להסיר שיער לאנשים עם עור כהה, עם ה"דיודה" אין שום בעיה. אפשר להסיר שיער גם מעור כהה וגם מעור כהה מאוד, ללא כאבים וללא כוויות. "הרבה לקוחות עם עור כהה שמאוד רצו להסיר שיער ובעבר אמרנו להם שאי אפשר, היום עושים טיפולים עם הדיודה ונהנים מגוף חלק משערות", מסבירה אפרת שלום.

"עוד יתרון גדול מאוד שמציע ה'דיודה' בבוטיק לייזר הוא הדיוק. זה מכשיר מאוד מדויק, עד לרמה של הסרת שערה אחת בודדת, הסרת שיער באזור העדין והקטן בין הגבות, בתוך האוזניים, בתוך האף ועוד. כל היתרונות האלה הופכים אותו למכשיר עם הטכנולוגיה המובילה ביותר בתחום הסרת השיער בלייזר".

איך עובד הדיודה?

מכשיר הדיודה עובד באמצעות פולסים של לייזר. הלייזר שולח שלושה אורכי גל, שנספגים בזקיק השערה, ואלה פוגעים בשלושה מבנים שונים של זקיק השערה. גל אחד פוגע בשורש השערה, גל שני פוגע בנימי השערה והגל השלישי פוגע בחלב שמזין את השערה. כך גוף השערה וזקיק השערה נהרסים והשערה לא תוכל לצמוח שוב. "ה'דיודה' יכול לפגוע בכמה זקיקים של שערות בו זמנית, ולכן הטיפול הרבה יותר קצר וממוקד ומחזיק מעמד לאורך הרבה שנים", היא מסבירה.

האם יש תופעות לוואי?

"אין תופעות לוואי ממכשיר הדיודה וזו הסיבה שאני מבטיחה ללקוחות החזר כספי אם הם חלילה ירגישו כאב. אני כל כך בטוחה במכשיר המעולה הזה ובניסיון שלי, שאין לי בעיה להבטיח ללקוחות שלא ירגישו כאבים כלל. הדיודה נחשב למכשיר מאוד בטוח ומהניסיון שצברתי בהסרת שיער, הסבירות לתופעות לוואי וצלקות היא מאוד-מאוד נמוכה, בוודאי בהשוואה לטכנולוגיות אחרות.

"במקרים נדירים יכולה להיות אדמומיות בעור, אבל לא היו לנו מקרים של כוויות או נפיחות. אנשים יכולים לצאת מטיפול מפנק ללא כאבים ולהמשיך את היום שלהם כרגיל".

לסיכום, אם תרצו לשמוע עוד פרטים על הסרת שיער במכשיר ה"דיודה", צרו קשר עם בוטיק לייזר ונחזור אליכם מיד.

לפרטים נוספים וליצירת קשר - 073-2719048 או בווטסאפ

כתבה פרסומית, כתבה פרסומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully