וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להיפטר משערות מיותרות? בחרו בסופרנו

תמר דגני, בשיתוף Nurit's place

עודכן לאחרונה: 16.2.2022 / 15:58

אם החלטתם שהגיע הזמן להיפרד מהשיער המיותר בגוף, אתם חייבים להכיר את מכשיר הלייזר סופרנו. הסופרנו הוא אחד המכשירים המובילים בישראל להסרת שיער לצמיתות ויש סיבות טובות לכך שישראליות וישראלים רבים כבר התאהבו

הסרת שיער בלייזר, פרופורציה. ShutterStock
הסופרנו - מכשיר להסרת שיער בלייזר המבוסס על טכנולוגיית SHR/ShutterStock

ה"סופרנו" נמצא איתנו כבר כמה שנים ומאז שהגיע לשוק הפך לאחד המכשירים הכי פופולריים להסרת שיער. "לסופרנו יש תוצאות מעולות, אבל צריך לדעת איך לעבוד איתו נכון", אומרת נורית מטאייב, בעלת Nurit's place, מכון יופי והסרת שיער. "כדי לעבוד עם המכשיר עברתי כמה ימי הכשרה שבסופם מבחנים שעד שלא עוברים אותם, לא מקבלים את תעודת ההכשרה".

ה"סופרנו" - מכשיר להסרת שיער בלייזר המבוסס על טכנולוגיית SHR - עשה מהפכה בתחום טיפולי הסרת השיער. "עד שהגיע מכשיר הסופרנו טיפולי הלייזר לא התאימו לכל אחד והיו כרוכים בכאב. בעזרתו הרבה מאוד אנשים שרצו להסיר שיער ולא יכלו, אם בגלל עור כהה או שיער דק מאוד, היום יכולים להסיר שיער בלי כל בעיה", אומרת מטאייב. "גם מי שנרתעו מאוד מהכאב מגיעים היום לטיפול ומופתעים לטובה".

למי מתאים הטיפול בסופרנו?

"מכשיר הסופרנו מתאים לטיפול גם בשיער כהה ועבה וגם בשיער דק ועדין, גם לבעלי עור בהיר וגם כהה או שזוף (לא שיזוף טרי או עור צרוב מהשמש). הוא מתאים למגוון גדול של סוגי עור וסוגי שערה, ומה שחשוב הוא שהמטפלת תדע להתאים את הטיפול לכל אחד באופן אישי. אנרגיית החום שפולט הלייזר נקלטת בפיגמנט המלנין, שאחראי על הצבע שבשערה לכן כל עוד יש פיגמנט בשערה אפשר להסיר שיער עם הסופרנו".

איך עובד הטיפול?

"המכשיר פולט קרני לייזר באורכים משתנים, בניגוד למכשירים אחרים שפולטים קרן באורך אחד בלבד. אורך גל 755 ננומטר מגדיל את ספיגת קרן הלייזר בפיגמנט המלנין ומתאים במיוחד לטיפול בשיער דק ובהיר באזורים רגישים. אורך גל 810 ננומטר הוא אורך גל קלאסי של הסרת שיער בלייזר והוא מאפשר חדירה עמוקה של קרן הלייזר לרקמת העור. אורך גל 1064 ננומטר YAG כמעט לא נבלע בפיגמנט המלנין, לכן הוא מתאים להסרת שיער לעור כהה יותר והוא יכול לפעול על שיער בעומק רב יותר באזורים שונים של הגוף.

"אורכי הגל השונים פוגעים בעומקי עור שונים ובחלקי השערה והורסים אותם. זקיק השערה שנהרס מחום הלייזר מפסיק לייצר שערות חדשות".

באילו אזורים בגוף אפשר לטפל בסופרנו?

"בעזרת הסופרנו אפשר לטפל כמעט בכל חלקי הגוף כמו ידיים, רגליים, שחי, מפשעות, ישבן, בטן, חזה, גב ופנים. גם באזורים קטנים ועדינים מאוד כמו אוזניים ובין הגבות. לפני טיפול באזור הכתפיים (אצל נשים וגברים) ופאות וסנטר אצל נשים יש לוודא שהגוף מאוזן הורמונלית".

האם הטיפול כואב?

"הטיפול אינו כואב. מכשיר הסופרנו פועל בטכנולוגיה של חימום הדרגתי ומבוקר תוך כדי תנועה, ולא בפולסים של חום גבוה מאוד כמו במכשירים אחרים. יש לי מטופלות שאפילו נרדמות תוך כדי טיפול".

כמה טיפולים צריך?

"מספר הטיפולים משתנה בין מטופל למטופל ובין אזור אחד לאחר. אפשר להגיד ששערות עבות וכהות מגיבות טוב יותר לטיפולים ובדרך כלל יידרשו פחות טיפולים, לעומת שערות עדינות ובהירות שצריכות יותר טיפולים".

כמה זמן נמשך כל טיפול?

"אחד היתרונות של הסופרנו הוא הטיפול הקצר יחסית בהשוואה למשך זמן הטיפול במכשירים אחרים. אורך הטיפול תלוי בגודל השטח בו מטפלים. באזורים קטנים כמו בית שחי, מפשעות, עורף, צוואר, שפם וכדומה הטיפול ימשך בין חמש ל-15 דקות. אזורים גדולים כמו גב מלא, ידיים, רגליים, חזה ובטן יצריכו טיפול של בין 40 ל-60 דקות".

יש הכנות לקראת הטיפול?

"כן, צריך לגלח את האזור שבו נטפל ערב לפני הטיפול, כדי למנוע טיפול בעור מגורה או פצוע מגילוח. הגילוח נועד למנוע מצב שבו השערות יתחממו, יפלו על העור ויגרמו לכאב ולכוויות. בנוסף, אנחנו רוצים שכל אנרגיית החום תגיע לזקיק השערה ותהרוס אותו ולא לשערות שעל פני העור.

לפרטים נוספים וליצירת קשר: 072-3263372
לאתר של Nurit's Place

תמר דגני, בשיתוף Nurit's place

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully