וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 10 חודשים, וכבר נאבקת על חייה: עזרו להציל את אווה הקטנה

בשיתוף עמותת להושיט יד

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 14:56

סיוע כספי עשוי להציל את אווה, שחלתה בסרטן אלים. לעזרת המשפחה נרתמה עמותת "להושיט יד", אשר העמידה את יעד הגיוס על 2.5 מיליון ש"ח. אימה המודאגת: "המצב שלנו הוא כמו גיהנום עלי אדמות"

"אווה היא התינוקת הקטנה והמתוקה שלי. כמה חלמתי עליה, כמה חיכיתי לרגע שאחבוק תינוקת משלי, וכשהיא הגיעה זה היה הרגע המאושר בחיי. אני זוכרת את הרגע הראשון בו ליטפתי אותה ונגעתי בפנים היפות שלה וחשבתי על החיים המאושרים שיהיו לנו ביחד. בחלומות הכי שחורים שלי לא דמיינתי כמה מהר האושר הזה יילקח ממני", מספרת בדמעות קטיה קלוס, אימה המודאגת של אווה.

למעשה לא מדובר על סתם חלום רע אלא על סיוט של ממש בדמות מחלת סרטן אלימה שתקפה את אווה, ומותירה אותה בין חיים למוות. "יום אחד בעודי מורחת משחה על הפנים שלה, הרגשתי פתאום גוש בולט ליד האף, זה היה מוזר אבל חשבתי שזה סתם משהו פשוט שיעבור. לצערי הגוש לא נעלם, וכל יום הוא רק הלך וגדל ומיהרתי לקחת אותה לבדיקות", משחזרת קטיה את התקופה בה הכול החל.

מה העלו תוצאות הבדיקות?

"לאחר סדרת בדיקות ראשונית ראיתי שהפנים של הרופא הופכות חיוורות. הוא הסתכל עליי במבט שלא הבנתי את משמעותו אך בדיעבד אני מבינה שהיה זה מבט של השתתפות בצער. הוא שלח אותנו לעוד צילום דחוף ואז הודיע לנו בקול חנוק שלאווה שלי יש גידול סרטני אלים באף מסוג רבדיוסרקומה, שכמעט וחונק אותה. באותו רגע הרגשתי איך העולם עוצר מלכת. צוות הרופאים אמר לנו שאין לילדה כמעט תקווה חוץ מטיפול שעולה מאות אלפי דולרים, ושזה הסיכוי היחיד שלה לחיות. עד היום הוצאנו את כל החסכונות שלנו בשביל להציל את התינוקת שלנו, ביקשנו מחברים עזרה ונשארנו כבר בלי כלום לעצמנו. הגענו למצב בו אין לנו מאיפה לשלם על יתרת הטיפולים ואנחנו חייבים עזרה בשביל להעניק לאווה את המשך הטיפול לו היא זקוקה".

אם היא לא תקבל אותו, מה יקרה?

"הסרטן פשוט יחנוק אותה כי הגידול חוסם את דרכי הנשימה. כבר היום כשאני רואה אותה נושמת בקושי, אני מרגישה איך הנשימה שלי נעצרת יחד איתה".

עד כמה קשה לכם לבקש סיוע כספי מאנשים?

"אני רועדת מהבושה בלבקש עזרה מאנשים שאני לא מכירה בכלל, אבל אכפת לי רק מדבר אחד: להציל את החיים של הילדה שלי. אווה חייבת לחיות וזה הדבר היחיד שעומד לי מול העיניים. אני פונה לכולם בתור אמא ומתחננת: 'תנו לילדה שלי סיכוי לחיות'. אני לא מסוגלת לחשוב שאאבד אותה בגלל כסף. אווה בסך הכל בת 10 חודשים ומגיע לה לחיות. אם אווה תמות לא יהיה טעם לחיים שלי, הכול יאבד את התחושה. אני לא רוצה שהמשפחה שלנו תסבול בגיהנום הזה יותר. תעזרו לי להציל את הילדה שלי".

אווה בת 10 חודשים נאבקת על חייה. יח"צ,
"תנו לילדה שלי סיכוי לחיות"/יח"צ

מי שנרתמה לסייע למשפחה היא עמותת "להושיט יד" אשר יצאה בקמפיין חירום לגיוס תרומות לצורך טיפול מציל חיים לאווה. היקף התרומות המיועד הוא 2.5 מיליון ש"ח והוא נועד לכסות על משך הטיפול הארוך ועל צרכי המשפחה לאורך התקופה הקשה. "אווה זקוקה לטיפול דחוף ומציל חיים שיארך לדעת הרופאים כשנה", מציין אברהם עטר מנכ"ל העמותה. "מדובר על טיפול מורכב ומאתגר ואנו מתפללים שבסופו הסרטן ייעלם ואווה תוכל לשוב לחיות את חייה כמו כל הילדים. לראות את התינוקת הקטנה הזו במיטת האשפוז בבית החולים זהו דבר קשה מנשוא, ובמיוחד כשהגידול באפה הולך וגדל מיום ליום ומאיים לחנוק אותה. אני קורא לכלל הציבור לפתוח את הלב ואת היד ולהציל את חייה של אווה".

לתרומות לאווה

אלו כל הדרכים לתרום למסע להצלת חייה של אווה.

לתרומות באשראי באתר המאובטח לחצו כאן

משלוח צ'ק: עמותת להושיט יד עבור אווה, מרכז רימון, ת.ד.80 אלעד

העברה בנקאית: בנק הפועלים סניף 772 חשבון 477124 עבור הילדה אווה
על מנת לקבל קבלה לאחר ביצוע העברה לחצו כאן>>
IBAN: IL570127720000000477124
Swift Code (BIC): POALILIT
Account Name (English): LEHOSHIT YAD TEMICHA VECYOA LEYELADIM HOLEI SARTAN

בשיתוף עמותת להושיט יד
  • עוד באותו נושא:
  • סרטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully