וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במשען אני מרגישה מוגנת, לא הרגשתי כך כשהייתי לבד בבית"

תוכן פרסומי בשיתוף משען

1.2.2022 / 7:35

הרצאות, סדנאות, תרבות, שירה, ריקודים, תעסוקה והמון חברה: הגענו להכיר את הדיירים של "משען" מקרוב. צפו

בווידאו: ביקרנו בסניף של רשת "משען"/עריכה: גלעד מן מנהיים

רשת "משען" הוקמה לפני 90 שנה. כ-70 שנה לאחר מכן, בשנת 1998, היא הפכה את נכסיה למרכזי דיור מוגן, שפועלים בהצלחה עד לימים אלו. לרשת "משען" תשעה סניפים בישראל, אז החלטנו לבקר בסניף התל אביבי, כדי להכיר את הדיירים מקרוב.

"מה מייחד את משען? היותה חברה לתועלת הציבור", אומר המנכ"ל עמרי כהן. "המטרות שלנו הן בעצם לעזור לאוכלוסייה מגיל 65 ומעלה, הן במחלקות סיעודיות וכמובן בדיור המוגן הציבורי. אנחנו מספקים תרבות, תעסוקה, חברה, הרצאות וסדנאות. כל אחד מהדיירים יודע כל יום איזה פעילות יש לו וזה מה שעושה את השינוי".

"למה עברתי למשען? היה לי חשוב להישאר בסביבה שאני מכירה", ציינה הדיירת רות בראון. "גם המשפחה שלי מאוד אוהבת את המקום. יש לי הרגשה שאני לא לבד. מצאתי לי אנשים שנעים לי איתם ואני בטוחה שעוד אמצא".

הדיירת מלכה פילוסוף הוסיפה: "לא חסר פעילויות כאן, יש מסעדה וקפיטריה שאני כל היום שם עם קפה ועוגה. יש תוכניות והרצאות, שירה, ריקודים, התעמלות. כל מה שתרצו יש בשפע. האווירה נהדרת וזה אינטימי כזה. הצוות מקסים, כולם מאוד חביבים וסימפטיים. אני מרגישה מוגנת, לא הרגשתי כך כשהייתי לבד בבית. באמת שטוב לי, לא רואים?".

צפו בכתבה.

תוכן פרסומי בשיתוף משען

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully