וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 22 בגוף של בת 8: האישה שתקועה בגוף של ילדה

שאונה ריי אולי נראית כמו ילדה, אבל היא מאוד רוצה שיתייחסו אליה כמו מבוגרת. סרט תיעודי חדש מתחקה אחריה ומנסה להראות איך חיה אישה בת 22 בגוף של ילדה בגובה של מטר אחד בלבד

שאוונה ריי - אישה בת 22 שתקועה בגוף של בת 8. יו טיוב TLC, צילום מסך
נראית כמו ילדה. שאונה ריי/צילום מסך, יו טיוב TLC

הסיפור של שאונה ריי התחיל כשהיתה בת חצי שנה ואובחנה כחולה בסוג נדיר של סרטן המוח. למרבה המזל, לאחר שעברה טיפול נגד הסרטן הוא נכנס למצב של הפוגה, אבל השפעות הטיפול הביאו לכך שהיא הפסיקה לגדול. כיום כשהיא בת 22 גובהה מגיעה לכמטר אחד - הגובה הממוצע של ילדה בת שמונה.

הכימותרפיה שקיבלה ריי בעקבות האבחנה שלה הותירה את בלוטת יותרת המוח שלה, שממוקמת בבסיס המוח ואחראית על ייצור והפרשה של הורמונים רבים, ביניהם הורמון הגדילה, "כמעט רדומה", כך ששאונה נראית ממש כמו ילדה, והיא לעולם לא תגדל עוד.

בסרט תיעודי חדש שנקרא I Am Shauna Rae, היא מסבירה: "אני אישה. אישה בת 22 שתקועה בגוף של ילדה בת 8. בלוטת יותרת המוח שלי הפכה כמעט רדומה בגלל הכימותרפיה. הרופא אמר לי שסיימתי לגדול - העצמות שלי התמזגו והגובה שלי הוא מטר אחד בלבד".

הסרט התיעודי מתמקד בשאונה ובחייה, כשהיא מנסה נואשות לגרום לשאר העולם להתייחס אליה כאל מבוגרת. בסצנה אחת, שאונה נראית בבר שבו אומרים לה 'אנחנו לא יכולים להגיש לילדים', בעוד בקשתה לעשות קעקוע נענית בשאלה - "בת כמה את?".

שאונה סיפרה כי "למרות שאני לא יכולה לגדול פיזית, אני מאוד רוצה שיתייחסו אליי כמו אל מבוגרת. אני עובדת על העצמאות שלי". היא הוסיפה כי ההורים שלה מרגישים אשמים עד היום, ולכן מתקשים לשחרר ומתייחסים אליה כמו לילדה כשהם שואלים אותה עם מי היא מבלה, מתי היא חוזרת הביתה ועוד. בסדרה הדוקומנטרית אמה מודה כי "היא מתקשה לשחרר, למרות שאני יודעת שהגיע הזמן".

  • עוד באותו נושא:
  • סרטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully