וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תפסיקי לחייך: הגיע הזמן שכולן יכירו את פתרון הקסם

כתבה פרסומית, בשיתוף ®Juvéderm

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 14:11

חיוך ה-"גאמי סמייל", חיוך שחושף חניכיים, גורם לנשים רבות להימנע מחיוכים או לנסות לצמצם או להסתיר את החיוך שלהן. רבות לא מודעות לכך שאפשר לטפל בזה באופן פשוט ומהיר באמצעות הזרקה של חומצה היאלורונית מבית ®Juvéderm, והגיע הזמן שכולן יכירו

גאמי סמייל - Juvéderm®. ShutterStock
./ShutterStock

"לפני שאגע באופן בו ניתן לטפל בחיוך "גאמי סמייל", חשוב לי להסביר מעט על הפרדוקס בתחום הטיפולים האסתטיים הרפואיים. לרוב, כשנשים חושבות על טיפול באמצעות הזרקה, הן חושבות על הגדלה של השפתיים או על מצח חלק לגמרי מקמטים. במקרים מסוימים, הן נזכרות בתווי פנים מוגזמים ולא טבעיים שראו בסביבתן - לחיים תפוחות מדי, שפתים נטולות פרופורציה או הבעות קפואות. בעוד שאת הנשים, שעברו טיפול אסתטי, בעלות המראה הטבעי, החיוני והרענן - בהן הן לא יבחינו. העובדה היא שהטיפולים שנשים מבחינות בהם בקלות ברחוב עלולים לגרום להן לחשוב שטיפול אסתטי באמצעות הזרקה ישווה להן מראה מוגזם או מגוחך." מסביר ד"ר דויד פרידמן, דרמטולוג בכיר מומחה בטיפולי עור ובטיפולים אסתטיים רפואיים.

"חשוב לדעת, שהאמת היא אחרת. הרוב המוחלט של הטיפולים הללו הם אלה שלא מבחינים בהם, נשים שפשוט נראות נפלא וטבעי, כאילו זכו לשינת לילה ארוכה ורגועה או נולדו עם הגנים הנכונים." מוסיף ד"ר פרידמן.

"תחום האסתטיקה הרפואית הוא תחום שגדל ומתפתח במהירות רבה. גם מגוון המוצרים והאיכות שלהם מתפתחים וזה מאפשר לנו הרופאים, להעניק טיפול לא רק כדי לקבל מראה מוגדר, רענן או מדויק יותר אלא כדי לפתור, בצורה פשוטה, יעילה ולאורך זמן, מצבים ספציפיים שמפריעים למטופלים, כגון חיוך חושף חניכיים או בשמו הפופולרי: גאמי סמייל." מסביר ד"ר דויד פרידמן.

גאמי סמייל - Juvéderm®. .,
טופלה באמצעות מוצרי ®Juvéderm/.

עוד מוסיף ד"ר פרידמן כי "במצב אידאלי, החיוך שלנו חושף את כל השיניים העליונות הקדמיות ועד 1-2 מ"מ מהחניכיים שמעליהן. במצב של "גאמי סמייל" נחשפות "יותר מדי" חניכיים - מדובר בתופעה שגורמת לאלו הסובלות ממנה להימנע מלחייך, להתרגל לחייך בצורה מאופקת או להסתיר את החיוך עם היד. עד היום, הפתרונות שהוצעו היו מעטים, דוגמת ניתוח, פתרון אגרסיבי ויקר, עם זמן החלמה ארוך או הזרקות שונות המטפלות בשריר, פתרון שבמקרים רבים יצר מצב לא סימטרי ודרש מהמטופלים לחזור על הטיפול בכל כמה חודשים".

"גאמי סמייל" נוצר כתוצאה מפעילות מוגברת של השריר שמרים את השפה העליונה כשאנו מחייכים, ואז נחשפות יותר חניכיים בזמן החיוך. בטיפול אני למעשה "מכביד" על השריר באמצעות הזרקה של חומצה היאלורונית מסוג Juvéderm® VOLBELLA או ב-Juvéderm® VOLIFT ומעבה מעט את השפה העליונה כדי לכסות את החניכיים, כך שאני מקטין משמעותית את חשיפת החניכיים בזמן החיוך ומקפיד לשמור על המראה הטבעי של המטופלת." מסביר ד"ר דויד פרידמן.

גאמי סמייל - Juvéderm®. פקשוט,
./פקשוט

"התהליך כולו פשוט, יעיל לאורך זמן (עד 12 חודשים) ובדרך כלל לא דורש זמן החלמה ארוך. כמובן שלפני שאני מטפל אני מבצע ביחד עם המטופלת אבחון כולל - חשוב מאוד להסתכל על הפנים כמכלול ולא רק על פגם זה או אחר. יש מקרים שהטיפול הנדרש הוא לא רק ב-"גאמי סמייל" אלא בנקודות נוספות וזאת כדי להעניק למטופלת את המראה הטבעי הנכון ביותר עבורה." מדגיש ד"ר דויד פרידמן ומוסיף "השימוש ב- Juvéderm® VOLBELLA או ב- Juvéderm® VOLIFT לטיפול ב-"גאמי סמייל" מאפשר להעניק למטופלות שלי תוצאות מצוינות, מדויקות וטבעיות וזאת בגלל מאפייני המוצר והיכולת שלו להתמזג בטבעיות עם העור. אני נהנה לראות את המטופלות שלי יוצאות מהמרפאה עם חיוך רחב ויפה!" מסכם ד"ר דויד פרידמן.

סדרת מוצרי ®Juvéderm כוללת מגוון מוצרי חומצה היאלורונית למילוי ולעיצוב תווי הפנים באמצעות הזרקות מבית Allergan Aesthetics, חברת תרופות המפתחת ומשווקת מוצרים בתחום האסתטיקה הרפואית, המאושרים על ידי רשויות בריאות בארץ ובעולם.

רוצים ללמוד עוד על מוצרי ®Juvéderm היכנסו »

גילוי נאות: ד"ר דויד פרידמן משמש כיועץ רפואי לחברת אלרגן ישראל, המשווקת את מוצרי ®Juvéderm. התוכן מבוסס על ניסיונו האישי של ד"ר פרידמן ומשקף את דעותיו האישיות.

התוכן מיועד לישראלים מעל גיל 18. יש להתייעץ עם רופא כדי לוודא שטיפול במוצרי ®Juvéderm הוא הטיפול המתאים עבורך.

כתבה פרסומית, בשיתוף ®Juvéderm
  • עוד באותו נושא:
  • חיוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully