וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החורף מגיע: אלו הצמחים שאתם רוצים להכיר לחיזוק הגוף

בשיתוף סופהרב

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 14:59

בעונה הקרה הגוף שלנו מתמודד עם אתגרים רבים והמערכת החיסונית זקוקה לחיזוקים שיתנו לה את הכלים לצלוח הכל בשלום. זה בדיוק הרגע לפנות לטבע ולגלות אילו צמחי מרפא טובים עבורנו ואיך הם עוזרים בחיזוק ההגנה הטבעית

הטמפרטורות עוד לא ממש מגלות את זה, אבל החורף אוטוטו כאן ואיתו יגיעו גם האתגרים הקבועים שהוא מציב לגוף שלנו. כולנו מכירים את זה - ברגע שמתחיל להיות קצת יותר קריר בחוץ, הווירוסים מעלים הילוך ואנחנו נדרשים להתמודד עם בעיות שבקיץ פשוט לא מרגישים אותן.

העונה הקרה מלאה בתסמינים שמוכרים היטב לכל אחד ואחת מאיתנו. גם אתם מצטננים בחורף? יש לכם יובש באף או זיהומים ויראליים כאלה ואחרים שפוגעים בגוף ללא התראה מוקדמת? אתם ממש לא לבד בסיפור הזה. המערכת החיסונית שלנו חזקה, אבל לא תמיד מצליחה להתמודד עם כל אתגרי החורף בעצמה, מה שמוביל אותנו בקלות מתסכלת לימים שלמים של הרגשה רעה או גרוע מזה, לבוקר בו אנחנו אפילו לא מצליחים לצאת מהמיטה.

אישה בחורף. ShutterStock
אז מה עושים בחורף?/ShutterStock

אז מה עושים - מרימים ידיים ומחכים שהחורף ייגמר? מתייאשים מכך שסל הכלים התרופתי מצומצם ובמקרה הטוב מאפשר רק הקלה בסימפטומים, אבל לא מעבר לכך? ממש לא. אין סיבה שתיאלצו לסבול לאורך כמה חודשים קרים, בעיקר כי לצידנו במאבק הזה על הבריאות נמצא המשאב הכי חשוב: הטבע. כשמדובר בהכנת הגוף לחורף ולתסמינים האופייניים לו, כמו צינון, גודש באף ועוד, חיזוק המערכת החיסונית והתמודדות עם אתגרי העונה, אין חזק מהטבע וכל מה שאנחנו צריכים לדעת זה מה לקחת ממנו ואיך לשלב לטובתנו בין הכלים השונים שהוא מציע לנו.

הרבה לפני קיומן של התרופות השונות, אחת הדרכים הידועות ביותר במשך מאות ואלפי שנים לאורח חיים בריא הייתה שימוש בצמחים היכולים לסייע לחזק את ההגנה הטבעית שלנו. אז איזה צמחים קיימים, ואיך הם יכולים לעזור לנו לעבור את החורף בשלום?

צמח ליקוריץ. ShutterStock
איך הטבע יכול לעזור לנו להרגיש טוב? צמח הליקוריץ/ShutterStock

ליקוריץ - צמח עשבוני רב-שנתי, המשמש את הרפואה המסורתית כבר שנים ארוכות להתמודדות עם הצטננות ושיעול

אכינציאה - צמח שנפוץ בעיקר ביבשת אמריקה. נודע כבעל השפעה מעודדת על המערכת החיסונית שלנו ומשמש רבים כנגד הצטננות. ידוע בתכונותיו האנטי וויראליות.

סמבוק שחור - צמח ממשפחת הסמבוק, שמתאים מאוד להתמודדות עם בעיות של שיעול וליחה על רקע וויראלי.

פרופוליס - צמח שמוכר גם בכינוי "האנטיביוטיקה של הטבע" וכשמו כן הוא, ידוע בתכונותיו האנטי זיהומיות ויודע להשתלב מצוין עם הגוף שלנו ולעזור לו.

ואם אתם מחפשים פתרון שיוציא אתכם מסל האפשרויות המצומצם שרובנו מכירים ויספק את כל הטוב שבטבע כנגד תסמיני החורף, זה בדיוק מה שתמצאו בקולד אוואי (Coldaway) של חברת סופהרב, המכיל כמוסות שמתאימות במיוחד לשימוש לקראת ובמהלך החורף.

כל כמוסה מורכבת משילוב ייחודי של ארבעת הצמחים שצוינו כאן, יחד עם אבץ וויטמין C, שני אלמנטים חיוניים מאוד, הידועים כמחזקים את המערכת החיסונית שלנו. המרכיבים השונים שנמצאים בכמוסות של קולד אוואי נבחרו ושולבו זה עם זה על ידי צוות מומחים בתחום, והם עובדים בהרמוניה מושלמת ומעניקים לגוף שלנו את התמיכה וההגנה הטבעית הטובה ביותר, כדי שהוא יוכל להתמודד עם כל מה שהחורף "יזרוק" לכיוונו.

את הכמוסות של קולד אוואי מומלץ ליטול פעם או פעמיים ביום, לצד הארוחות שלכם. אז אל תתעכבו עוד, כי החורף מעבר לפינה והגוף שלכם צריך להיות מוכן וחזק. היעזרו בסגולות הטבע, ושלבו כחלק מהתזונה שלכם צמחים, ויטמינים ומינרלים שיעזרו לכם להתמודד עם העונה הקרה בצורה המוצלחת ביותר.

ושיהיה חורף חם ובריא!

לפרטים נוספים כנסו >>

בשיתוף סופהרב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully