וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלעתי בטעות את האיירפודס שלי - ושלחתי הודעה קולית מהבטן"

עודכן לאחרונה: 2.12.2021 / 12:48

כוכבת רשת סיפרה בבכי כיצד בלעה בטעות את אחת מאוזניות ה-AirPods שלה לאחר שהתבלבלה בינה לבין כדור משכך כאבים. בנוסף היא גם שלחה בטעות הודעה קולית לחברה - בה ניתן לשמוע את רעשי הקיבה שלה

"ככה בלעתי בטעות את האוזניות שלי"/Tiktok/@iamcarliiib

כוכבת הטיקטוק קארלי בלמר שיתפה את עוקביה בבכי בעובדה שהיא בלעה בטעות את אחת מאוזניות האיירפודס שלה והופתעה לגלות שהאוזנייה עובדת מתוך הבטן שלה, דבר שהבינה כששלחה הודעה קולית לחברה, בה נשמעו רעשי הקיבה שלה. בת ה-27 מבוסטון סיפרה שבלעה בטעות את אחת האוזניות האלחוטיות של אפל - לאחר שהתבלבלה בינה לבין כדור משכך כאבים.

בסרטון המקורי (שהוסר מטיקטוק לאור הפרת הנחיות הקהילה אך הועלה שוב מאוחר יותר), הפודקאסטרית קארלי נראתה בוכה בהיסטריה זמן קצר לאחר הטעות. לדבריה היא בדיוק הייתה בדרך למיטה כשלקחה בידה חבילה של משככי כאבים, כוס מים ואת האוזניות היוקרתיות. היא הכניסה לפיה את מה שחשבה שהוא איבופרופן ובלעה אותו עם מעט מים, רק שאז הופתעה לגלות שהטבליה עדיין בידה. כשהבינה את הטעות, ניסתה להקליט הודעה קולית לחברתה אך מהר מאוד הבינה שהאוזנייה שבקיבה שלה עדיין מחוברת לנייד שלה. היא שיתפה את רגעי ההיסטריה במגוון סרטונים בטיקטוק ואמרה באחד מהם: "אני משתפת את זה למטרות חינוכיות. זה מה שקרה כשהתבלבלתי בין אוזניות האיירפודס שלי לאיבופרופן. אני כאן כדי לעורר מודעות".

@iamcarliiib For ✨educational✨ purposes heres what happened when I mixed up my #airpod and an ibuprofen. Here to share awareness #LevisMusicProject #fyp ♬ Oh No - Kreepa

באחד הסרטונים היא סיפרה את מלוא הסיפור: "זחלתי למיטה, היה לי איבופרופן 800 מ"ג ביד אחת וה-AirPod המז***ן שלי, האוזניה השמאלית שלי, ביד השנייה. התכוונתי ללכת להחזירה למקום (למארז ה-AirPod) ואז זרקתי משהו לפה, לקחתי את בקבוק המים שלי, לגמתי ואז אמרתי לעצמי 'אוי, קצת קשה לזה לרדת' ואז ראיתי את האיבופרופן עדיין ביד שלי. משם הכל היה מטושטש כי איבדתי את זה". קארלי סיפרה שניסתה להקיא אך לא הצליחה. היא מיד דיווחה על כך לרופא שלה, אך בבוקר הלכה לעבודה כהרגלה. היא הוסיפה שנאלצה לגרום לנייד שלה "לשכוח" את האיירפודס כי הוא לא הפסיק להתחבר לה לאוזנייה שבקיבתה.

ככה זה נשמע כשהאוזנייה בבטן שלה:

@iamcarliiib Reply to @k4yb3e here's the VOICE MEMO sent to @jelb0_ ♬ original sound - Carli B

בסרטון אחר סיפרה קארלי שבסופו של דבר האיירפודס יצא מקיבתה כשעשתה את צרכייה ולא נגרם לה כל נזק. עם זאת, היא הוסיפה שלא שלפה אותו מהאסלה. היא גם עשתה צילום רנטגן שמאשר שהאוזנייה אינה עוד בקיבתה. היא אמרה: "יש לי כמה עדכונים - אז עשיתי צילום רנטגן לפני כמה שעות וזה גילה שהאיירפודס יצא משם בהצלחה. הייתה לי הרגשה שזה יצא, אבל רק רציתי לוודא. לא שלפתי את האוזנייה אבל אני יודעת שהיא יצאה". קארלי התעקשה שהיא לא היחידה שעשתה טעות שכזאת. היא אמרה: "אני לא הראשונה שעושה את זה ואני בהחלט לא אהיה האחרונה, אז למטרות חינוכיות, רציתי לשתף במסע שלי".

קארלי מעדכנת שהאוזנייה יצאה ממנה:

והאמת שהאוזנייה באמת דומה לתרופה

@iamcarliiib Reply to @mel_grace S/O to the peeps who knew the difference in size between OTC ibuprofen and an ib 800 #ROMWEnextgen #fyp #airpod ♬ SAD GIRLZ LUV MONEY Remix (feat. Kali Uchis and Moliy) - Amaarae & Kali Uchis

רבים מעוקביה נדהמו מהטעות והגיבו לסרטונים. אחד כתב: "הגרון שלי בקושי מאפשר לי לבלוע כדור קטן אז איירפודס? אלוהים ישמור". אחר הוסיף: "התבלבלתי פעם בין איירפודס לחטיף ריסז. זה היה החטיף הכי יקר אבר". אחד נוסף תהה את מה שכולנו חושבים: "איך אפשר להתבלבל בין אוזנייה למשכך כאבים?" ואחר יצא להגנתה: "כדור איבופרופן של 800 מ"ג - ששווה לשתי מנות רגילות - הוא עצום ולכן קל להתבלבל בינו לבין איירפודס אם דעתך מוסחת". צופים נוספים אמרו שקארלי פיתחה אצלם פחד חדש, בעוד אחרים אמרו שהיא הייתה צריכה לנסות לנגן מוזיקה באיירפודס שבתוכה ולבדוק אם שומעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully