וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד נמצא באותיות הקטנות: מה אסור לפספס כשבוחרים תוסף קולגן

בשיתוף סולגאר

עודכן לאחרונה: 7.11.2021 / 14:23

מגיל 30 נשים מתחילות לאבד את רמות הקולגן והחומצה ההיאלורונית, מה שגורם לעור שלהן להזדקן. כדי לעכב את סימני הזמן ולהחזיר את הרעננות קיימים בשוק מגוון תוספים, אבל לטובתך - את רוצה ליטול רק את האיכותי ביותר. כל מה שצריך זה לקרוא את התוויות ולעשות השוואה קצרה

כל אישה מרגישה ורואה זאת. כבר בעשור הרביעי לחיינו, רמת הקולגן, החלבון המרכזי שנמצא בעור, מתחיל לרדת בדרמטיות ואנו עלולות ועלולים לאבד בין אחוז לשניים ממנו בכל שנה.

הקולגן הוא החלבון שבזכותו העור שלנו נראה רענן, גמיש ובעיקר, צעיר ומרגע שאנחנו מתחילים לאבד אותו, העור הולך ומזדקן. התופעה הזו פוגעת לנשים רבות בביטחון האישי שלהן ושולחת אותן לחפש פתרונות שיעזרו להעלות מחדש את רמת הקולגן בעור ולשמור על המראה שהן אוהבות.

אישה מול המראה. ShutterStock
הכל תלוי בכמויות הרכיבים השונים שנמצאים בטבלייה שאת נוטלת/ShutterStock

הכל תלוי בכמויות הרכיבים השונים שנמצאים בטבלייה שאת נוטלת

הפתרון הפנימי והנוח ביותר במצב כזה, הוא נטילת טבליות קולגן. הטבליות מאפשרות לנו שליטה מלאה על כל כמות הרכיבים שנכנסת לנו לגוף, בזכות המינון המדויק שהן מציעות, כזה שהושג לאחר מחקרים קליניים ועבר דרך עיניהם של טובי המומחים בתחום. אבל רגע, תגידו, לאחרונה קראתי או שמעתי כל מיני ידיעות ודיווחים על כך שטבליות קולגן לא באמת עובדות. זה נכון? התשובה, כמו כל דבר בחיים, קצת יותר מורכבת.

טבליות קולגן יכולות לעבוד היטב ולשפר את מראה העור שלך - הכל תלוי באיכות ובכמות הרכיבים השונים שנמצאים בטבלייה שאת נוטלת. כפי שאת בטח עושה כשאת קונה אוכל או בגד חדש - הכי חשוב זה קודם כל לבדוק. לקרוא את התוויות שעל התוספים השונים, למצוא ולבחור בזה שמציע כמות רכיבים פעילים כמו קולגן, חומצה היאלורונית, ויטמין סי ועוד, כמה שיותר גבוהה, מדויקת וזהה לכמות שבמחקרי היעילות.

לפרטים נוספים לחצי כאן>>

עשינו בשבילך את ההשוואה

טבלת טבליות קולגן. יח"צ,
* בהשוואה למוצרי קולגן וחומצה היאלורונית בכמוסה/טבלייה/יח"צ

ברגע שאיתרת את התווית על גבי האריזה, את תוכלי להבין בעצמך באילו מוצרים תאלצי לקחת מספר טבליות ביום כדי לקבל את כמות הרכיבים הפעילים הרצויה, ובאילו כל מה שנשאר לך לעשות הוא ליטול אותה רק פעם אחת ביום. ולמה זה חשוב? כי מי מאיתנו אוהבת לקחת כמה כדורים ביום? כשרוצים באמת להתמיד ולראות תוצאות חשוב לשמור על זה הכי קל שאפשר. מעבר לכמויות הרכיבים, כשאת בוחרת טבלייה תרצי כמובן להיות בטוחה שהמוצר שאת מכניסה לגוף נבדק ונחקר במחקרים קליניים ומגובה בפטנט מדעי.

בשורה התחתונה, כשאת מגיעה לבחור את התוסף שלך, את לא יכולה להתפשר על איכות וחייבת להקדיש זמן לקרוא את תוויות המוצרים השונים. כל המידע מופיע עליהן וברגע שתבצעי את המחקר הקצר שלך - תדעי בדיוק במה לבחור ואיזה תוסף יספק לך הכי הרבה רכיבים פעילים, מבלי שתצטרכי ליטול יותר מטבלייה אחת ביום. בחירה בטבלייה הנכונה תאפשר לך לראות את השינוי והשיפור במראה העור והגמישות שלו ואת הירידה ביובש תוך 12 שבועות.

לפרטים נוספים לחצי כאן>>

בשיתוף סולגאר
  • עוד באותו נושא:
  • קולגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully