וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את הפתרון הטבעי לקמטים וקמטוטים

בשיתוף zap doctors

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 8:52

חברת Desert Line פיתחה סדרת מוצרים המבוססים על חלב נאקות ורכיבים טבעיים אחרים המסייעים בעיכוב ומניעת היווצרות קמטים בעור

אישה מורחת קרם פנים. ShutterStock
קמטים/ShutterStock

קמטים וקמטוטים בפנים מטרידים מאוד אנשים, במיוחד כאלה המופיעים במצח וליד הפה. קמטים וקמטוטים נוצרים בגלל מספר סיבות, אך מדובר בתהליך ביולוגי טבעי, שבעזרת התנהלות לקויה אנו עלולים לזרז אותו ולגרום לו להגיע בגיל צעיר יחסית. אך למרות שהקמטוטים נוצרים באופן טבעי, בהחלט יש מה לעשות כדי לצמצם אותם משמעותית ולמנוע את החמרתם.

הפתרון המוצלח מכולם הוא קרם יופי לטיפוח הפנים של חברת Desert Line - הפתרון הטבעי והטוב ביותר, שלא מצריך ממך שום ניתוח וטיפולים קוסמטיים. הייחודיות של הקרם היא התבססותו על חלב נאקות, אשר ידוע בסגולותיו הרפואיות המדהימות ומהווה "סם חיים" עבור העור ובריאותו. Desert Line, שנוסדה ב-2012, ביצעה מחקר מעמיק בן שלוש שנים ומייצרת סדרה ייחודית של מוצרי קוסמטיקה ודרמו קוסמטיקה המבוססים על סגולות הריפוי של חלב נאקות. כבר בעת העתיקה, השבטים הבדואיים שחיו במדבר הכירו את תכונותיו הייחודיות של חלב הנאקה.

הקרם מגיע בסט מיוחד לטיפוח הפנים, כאשר כולל קרם פנים יום, קרם פנים לילה וסרום פנים. השימוש בהם פותר בעיה של קמטוטים ועור מת, מביא למיצוק העור ומחזיר אותו להיות זוהר. שני סוגי הקרם והסרום בעלי חומרים אקטיביים על בסיס חלב נאקות, צמחי מרפא ושמנים טהורים, ומכילים ויטמנים C ו-E ונוגד חמצון. הקרמים המיוחדים של Deset Line מעניקים לעור לחות ומסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של עור הפנים.

יתרון נוסף של הקרמים, אשר עשויים ממקור טבעי, הוא שהם מעודדים ייצור קולגן, אותו הגוף מייצר פחות עם השנים. כמו כן, הם מגינים על העור פני רדיקליים חופשיים. הקרמים ליום וללילה וסרום הפנים הכלולים בסט המיוחד מיוצרים בשיטה טכנולוגית חדשנית, אשר מחזירה לעור הפנים רעננות נעורים וגורמת לו לקבל את האנטי אייג'ינג החדש.

Desert Line פיתחה ליין חדש ומענה אפקטיבי לסיוע במגוון רחב של בעיות עור ביחד עם טיפוח והענקת מראה בריא של העור עם קרמים מהפכניים המבוססים על חלב נאקות, שמנים טבעיים, מינרלים מים המלח וצמחי מדבר.

לחברה סדרות נוספות של מוצרים המסייעים לבעיות עור שונות, דוגמת פסוריאזיס, פטריות, אקזמה, אקנה ועוד. מוצרים נוספים אשר מפתחת החברה מחלב הנאקות: קרם הזנה, קרם עיניים, קרם פנים לגבר לאחר הגילוח, קרם ידיים, קרם רגליים, קרם גוף, קרם לטיפול בפטריות הרגליים, קרם לטיפול באקנה, קרם לטיפול בטחורים, קרם לטיפול בפצעי לחץ וקרם לטיפול בפצעי סכרת. החזון של החברה הוא להפיץ את הבריאות של חלב הפלאים הזה לכל העולם, בכדי שכולם יוכלו ליהנות מהסגולות שלו ופתרון טבעי לכל כך הרבה בעיות שונות.

מחלות נוספות אשר חלב הנאקות הראה יכולות גבוהות לסייע להן הן זאבת, אלרגיות, אסתמה של העור, הרפס, אולקוס, דלקות חניכיים, בריחת סידן ואנמיה. מוצרי Deset Line משווקים ברחבי בעולם ומיוצאים לרוסיה, בלארוס, אוקראינה, חצי האי קרים, טג'יקיסטן ואוסטרליה. כמו כן, מוצרי החברה לא נוסו על בעלי חיים ולא מכילים סטרואידים, אלא חומרים טבעיים בלבד.

קבוצת זאפ, בשיתוף zap doctors
  • עוד באותו נושא:
  • קמטים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully