וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלב נאקות לטיפול בפסוריאזיס: האמנם?

בשיתוף zap doctors

23.3.2022 / 13:00

חברת Desert Line הישראלית מספקת סדרת מוצרים העשויים מחלב נאקות שעל פי מחקר שערכו מספק פיתרון יעיל במיוחד לסובלים ממחלת הפסוריאזיס ושורת מחלות נוספות

פסוריאזיס. ShutterStock
פסוריאזיס/ShutterStock

התמודדות עם מחלת הפסוריאזיס היא לא פשוטה. היא כרוכה בלא מעט התמודדות נפשית, שכן אנשים רבים מרגישים לא בנוח עם הפצעים ולעיתים מגיעים למצב של דיכאון וחוסר ביטחון עצמי. אז מה הפתרון? פטנט עולמי של חברת Desert Line הישראלית, אשר מספק ככל הנראה את הפתרון היעיל בעולם לפסוריאזיס, ואחוזי ההצלחה שלו מרשימים ביותר. מכיוון שלא ניתן לרפא באופן מלא פסוריאזיס, יצוין כי התכשירים של Desert Line נותנים אפשרות להקטין בצורה משמעותית וחסרת תקדים את פגעי המחלה, אך לא מעלימים אותה, וזאת כדי שתוכל להרגיש טוב ושלם עם עצמך.

Desert Line, שנוסדה ב-2012, ביצעה מחקר מעמיק בן שלוש שנים ומייצרת סדרה ייחודית של מוצרי קוסמטיקה ודרמו קוסמטיקה המבוססים על סגולות הריפוי של חלב נאקות. כבר בעת העתיקה, השבטים הבדואיים שחיו במדבר הכירו את תכונותיו הייחודיות של חלב הנאקה. אפילו קליאופטרה רחצה בחלב גמלים, כיוון שידעה שעם תכונותיו האנטי-בקטריאליות ונוגדות ההזדקנות, הוא מהווה סם חיים עבור העור ובריאותו.

חלב הנאקות ידוע כמחריג את עצמו בצורה יוצאת דופן משאר סוגי החלב, בשל האפקט האנטי-בקטריאלי והוויראלי הגבוה המצוי בו. מחקרים נוספים תומכים בהשפעתו על מחלות ריאה, מעיים ומחלות עור שונות כגון הפסוריאזיס.הוא מכיל כמות משולשת של ויטמין C וסידן בהשוואה לחלב רגיל, וכמות ברזל זמין גבוהה. נתון זה כשלעצמו הדהים את החוקרים.

אפשר לשכוח מתופעות לוואי

הקרם נמכר בכל העולם ומספק תוצאות יוצאות מן הכלל תוך כ-90 יום, בהתאם לכל אדם

מחלות נוספות אשר החלב הראה יכולות גבוהות לסייע להן הן: זאבת, אלרגיות, אסתמה של העור, הרפס, אולקוס, דלקות חניכיים, בריחת סידן ואנמיה. אין ספק שהחוקרים הרבים המצביעים על סגולותיו, יביאו בהקדם לשינוי התפיסה.

Desert Line פיתחה ליין חדש ומענה אפקטיבי לסיוע במגוון רחב של בעיות עור ביחד עם טיפוח והענקת מראה בריא של העור עם סדרה מהפכנית של קרמים המבוססים על חלב גמלים, שמנים טבעיים, מינרלים מים המלח וצמחי מדבר, ומסייעים להקלה על עור יבש, כואב ומתקלף ולהתמודדות יעילה עם גירוד והתקלפות כתוצאה מגירויי עור כגון: פסוריאזיס, אקזמה, אקנה ועוד.

חולים בפסוריאזיס יכולים לשכוח מתופעות הלוואי המתלוות למינונים גבוהים של סטרואידים. הפטנט העולמי של Desert Line מתאים לטיפול עבור אנשים שסובלים מפסוריאזיס קל ובינוני בלבד. הקרם נמכר בכל העולם ומספק תוצאות יוצאות מן הכלל תוך כ-90 יום, בהתאם לכל אדם. ישנם כאלה שרואים תוצאות כבר אחרי שבועיים. חברת Desert Line מתחייבת להחזיר ללקוחות את כספם במידה שלא יראו שינוי תוך 90 יום.

הקרם מפסיד את הגרד, ממנו אנשים מאוד סובלים, מוריד עד הקשקשת ומקטין עד מעלים את הנגעים. נדרש למרוח את הקרם שלוש פעמים ביום בהתמדה. כמו כן, החברה מספקת שמפו מיוחד לקרקפת נגד פסוריאזיס, איתו צריך לחפוף אחת ליומיים ולהשאיר את הקצף 10 דקות על הקרקפת בטרם שטיפתו.

בנוסף לחלב הנאקות, הפורמולה המיוחדת של הקרם מכילה גם צמחי מרפא ממדבר יהודה וכל מיני שמנים טהורים דוגמת שמן עץ התה, שמן זרעי רימונים, שמן חוחובה ושמן זית. גם הקרם וגם השמפו לא נוסו על בעלי חיים ולא מכילים סטרואידים, אלא חומרים טבעיים בלבד. אחוזי ההצלחה עומדים על כ-80% - אחד הנתונים הגבוהים בעולם. כמו כן, לא קיימות תופעות לוואי.

חברת Desert Line אף מעניקה ייעוץ לכל לקוח לגבי דיאטה שעוזרת להתגבר על פסוריאזיס. החברה מפתחת מוצרים נוספים מחלב הנאקות: קרם פנים יום ולילה, קרם הזנה, קרם עיניים, קרם פנים לגבר לאחר הגילוח, קרם ידיים, קרם רגליים, קרם גוף, קרם לטיפול בפטריות הרגליים, קרם לטיפול באקנה, קרם לטיפול בטחורים, קרם לטיפול בפצעי לחץ וקרם לטיפול בפצעי סכרת.

כיום, החברה משווקת את מוצריה בעולם ומייצאת לרוסיה, בלארוס, אוקראינה, חצי האי קרים, טג'יקיסטן ואוסטרליה. בשל החוסר בחלב נאקות בישראל, בימים אלו Desert Line מחפשת משקיע מדובאי על מנת להקים בה מפעל, לאור כמות החלב הגדולה הקיימת במדינה זו. על פי החוק הבינאולמי, אסור להעביר חלב ממדינה למדינה, ובשל הביקוש הגדול למוצרים ברחבי העולם על ידי אנשים הסובלים מפסוריאזיס - נדרש להקים מפעל בחו"ל. החזון של החברה להפיץ את הבריאות של חלב הפלאים הזה לכל העולם, שיוכל ליהנות מהסגולות שלו.

קבוצת זאפ, בשיתוף zap doctors
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully