וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 מוצרים שיעזרו לטפל בבעיות העור המציקות ביותר

עודכן לאחרונה: 10.10.2021 / 18:24

הגירוד משגע אתכם? הפצעון הופיע בדיוק לפני האירוע? הקשקשים העיקשים נדבקים לקרקפת? הנה כמה מוצרים חדשים שיעזרו לכם לצלוח את עונת המעבר בלי שבעיות העור יוציאו אתכם מדעתכם

כן, יש מגיפה עולמית בחוץ ועוד המון איומים דרמטיים אחרים, אבל כל מי שסובל מבעיות בעור או בשיער יודע שלפעמים הן יכולות להיות הרבה יותר מטרידות ומעצבנות מהסכנות הגדולות האלו. ועכשיו, בסתיו, הסיכוי לסבול מבעיות כאלו רק מתעצם. אז כדי לעזור לכם ליהנות מכל מה שטוב בחילופי העונות ולהימנע מיזע ודמעות, ריכזנו בשבילכם את כל המוצרים שיתרמו להגנה על העור והשיער ולשיקום שלהם.

שיבולת השועל שתציל מעור מגרד

ספריי CUTALGAN. יח"צ  A-DERMA,
CUTALGAN Spray/יח"צ A-DERMA

אין הרבה דברים שיכולים להוציא אותנו מדעתנו כמו גרד בעור, אדמומיות או אי נוחות באזורים שונים בו. כעת, מותג הקוסמטיקה א-דרמה (A-DERMA) מציע דרך מעניינת להתגבר על הבעיות האלו. מדובר בתרסיס בשם CUTALGAN Spray שנועד להפחית את בעיות העור שיכולות להיגרם בגלל חשיפה לשמש, לאחר טיפולי יופי או בעקבות עקיצות ובעיות נקודתיות אחרות. התרסיס מבוסס על שיבולת שועל מזן ריהלבה וליאנה פרואנית - שתורמים את חלקם להרגעת הגירוי.

מחיר: 89.90 שקלים ל-100 מ"ל

מוצרי הטיפוח שמיוצרים מרכיבים טבעיים (כמעט) בלבד

פרוקטיס הייר פוד. יח"צ גרנייה,
FRUCTIS HAIR FOOD/יח"צ גרנייה

"מזונות על" הפכו בשנים האחרונות לאחד הטרנדים הפופולריים בתזונה, אבל עכשיו נראה שהם גולשים גם לתחומים אחרים ומפתיעים. מותג הטיפוח גרנייה משיק בישראל את FRUCTIS HAIR FOOD, סדרת מוצרים שכוללת שמפו, מרכך ומסיכה רב שימושית - על בסיס פפאיה, מקדמיה, בננה ואלוורה. בחברה קוראים לה "סדרת הסופרפודס" ומבטיחים שהמוצרים מכילים רכיבים ממקורות טבעיים בשיעור של עד 98 אחוזים. אלו אמורים להבטיח הגנה אינטנסיבית ורכות לאחר השימוש.

מחיר: שמפו ומרכך - 14.90 שקלים; מסיכה - 39.90 שקלים.

הטיפול לקשקשים שמתאים גם לקרקפות רגישות במיוחד

שמפו "דרקוס" לטיפול בקשקשים. יח"צ VICHY,
שמפו "דרקוס" לטיפול בקשקשים/יח"צ VICHY

מי שסובל מקשקשים יודע שגם אחרי הטיפול בהם, עלולים להישאר קשקשים שומניים יותר שנדבקים לקרקפת וקשה יותר להסיר אותם. כדי לטפל גם בהם, משיק מותג הדרמו-קוסמטיקה וישי נוסחה חדשה לשמפו "דרקוס" לטיפול בקשקשים. השמפו החדש מיועד גם לטיפול בקשקשים היבשים והנראים לעין וגם לקשקשים העיקשים שדבוקים לקרקפת. זאת באמצעות מרקם פילינג עדין, שמתאים גם למי שסובלים מקרקפת רגישה.

מחיר: 60 שקלים ל-250 מ"ל

ה"סדרה הכחולה" שמבטיחה להגן על העור מכל איום

מוצרים לעור של ליראק פריז. אסף לוי,
הסדרה הכחולה/אסף לוי

לאורך החיים, העור שלנו נתון לאיומים מסוגים שונים - שמש, פציעות, טיפולים קוסמטיים, לייזר ועוד. כדי לסייע בשיקום מכל אלו, השיקו במעבדות ליראק פריז את ה"סדרה הכחולה" לשיקום עור הפנים והגוף. הסדרה כוללת תחליב משקם, סרום אנטי-אייג'ינג משקם ובאלם אנטי-אייג'ינג. כל המוצרים מכילים רכיבים צמחיים בעלי אלמנט הרגעה, חומצה היאלרונית וכן קומפלקס אומגה 3 ואומגה 6.

מחיר: 165 עד 239 שקלים

הדרך לטפל בפצעונים - גם בגיל מבוגר

אפקלאר סרום מבית לה רוש פוזה. ישראל כהן,
אפקלאר סרום מבית לה רוש פוזה/ישראל כהן

אקנה היא בעיה שמזוהה כמובן עם בני נוער, אך כ-15 אחוזים מאיתנו ימשיכו לסבול ממנה גם בבגרות. אם גם אתם סובלים מהמטרד המביך, כדאי שתכירו את אפקלאר סרום מבית לה רוש פוזה, המיועד למבוגרים עם בעיית עור שמן הנוטה לפצעונים. הסרום בעל ריכוז גבוה של חומרים פעילים שמטפלים בפגמים וסימנים על העור. הוא מסייע בקילוף וחידוש העור ומתאים גם לבעלי עור רגיש. הוא מכיל חומצות סליצילית והליפו-הידרוקסית, כמו גם ניאצינאמיד שמרגיע את האדמומיות.

מחיר: 189 שקלים

המוצר המועדף לטיפול בפצעונים אצל בני נוער

אקניל. יחצ אקניל,
אקניל/יחצ אקניל

ואחרי שהבנו איך נכון לטפל באקנה בבגרות, הנה דרך יעילה לעשות זאת בגיל הקריטי ביותר. בסקר בקרב רופאי העור בישראל שנערך על ידי מכון הסקרים ברנדמן בספטמבר 2019, נמצא כי תרחיץ הפנים אקניל הוא המוצר המועדף והמומלץ ביותר על ידי רופאי העור, רופאי הילדים והרוקחים בישראל. זאת לאחר שמחקרים הראו כי התרכובת של המוצרים בסדרה עשויה לעכב את הפרשת החלב, להמיס עודפי שומן, לעכב את התרבות החיידקים ולהפחית אדמומיות.

מחיר: 149.90 שקלים

הטיפול לרגליים יבשות

קרם רגליים סרווסה. יח"צ סרווה,
קרם רגליים סרווה/יח"צ סרווה

אם גם הרגליים שלכם כבר מחוספסות וקשיחות לאחר התלאות של טיולי הקיץ - מותג הדרמו-קוסמטיקה סרווה, מבקש לסייע לכם בעזרת קרם משקם אשר מקל על היובש ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. קרם הרגליים הזה פותח במיוחד לטיפול בכפות רגליים יבשות מאוד. הוא משלב פורמולה ייחודית המכילה 3 סרמידים חיוניים, הזהים לאלו שבעור. סרמידים הם רכיבים שמצויים באופן טבעי בעור ומסייעים לשמור על שלמות שכבת ההגנה הטבעית שלו.

מחיר: 44.90 ל-88 מ"ל

קצף אמבט לילדים - עם טוויסט

קצף אמבט ד"ר פישר. יעל האן,
קצף אמבט ד"ר פישר/יעל האן

מולטי-ויטמין זה אולי לא הדבר הראשון שנחשוב להכניס לאמבטיה של הילדים, אבל בד"ר פישר דווקא החליטו לתת צ'אנס לרעיון המעניין. בחברה השיקו את "קידס קצף - אמבט ויטמינים". כפי שהשם מרמז, מדובר, ובכן, בקצף עם ויטמינים לילדים. בחברה מספרים כי מדובר בקומפלקס ויטמינים עשיר וחדשני, המותאם במיוחד לילדים - למראה עור בריא ולהזנתו בלחות. המוצר כולל את הוויטמינים A, C, ו-E הידועים ככאלו שמסייעים בהגנה מפני רדיקלים חופשיים, נזקי סביבה ויובש.

מחיר: 16.90 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully