וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 ויטמינים ומינרלים שאנחנו חייבים, והדרך הנכונה לצרוך אותם

בשיתוף סופהרב

עודכן לאחרונה: 20.9.2021 / 7:50

ויטמין C, ויטמין D ואבץ ידועים כמחזקים את ההגנה הטבעית שלנו ויש לכך משמעות גדולה מתמיד בימים אלו ועם החורף המתקרב לאיטו. במקום לרדוף אחרי תוספים או מינונים לא מדויקים, סופהרב מציגה לכם את הפתרון הנכון והפשוט - כמוסה אחת שתספק לכם הכל

לצערנו, אנחנו מתמודדים מזה תקופה ארוכה עם אתגרים בריאותיים מטלטלים. במקביל, הקיץ מתחיל להיגמר לו והעונה הקרה מתקרבת לה. השילוב הזה מעלה אצל רבים את המחשבה והצורך בחיזוק המערכת החיסונית שלהם, כדי לעזור לגוף להיות מוכן וחזק ככל הניתן לאתגרים השונים הניצבים בפניו.

המערכת החיסונית שלנו חכמה מאוד ויודעת להיאבק ולהילחם במי שמנסה לפגוע בה, אבל כמובן שגם אנחנו יכולים לתרום את חלקנו, בין אם זה שמירה על היגיינה, מסכות וריחוק חברתי, נושאים שהפכו לחלק מהשיח היומיומי בשנה וחצי האחרונות. אך לא רק, גם נטילה של ויטמינים ומינרלים, שנחקרו ונמצאו כיעילים ותורמים למערכת החיסון חשובה לא פחות.

בתחום הזה, שווה לציין שני ויטמינים ומינרל אחד, שכדאי לנו מאוד לאמץ, בייחוד בימים אלו:

פירות הדר. ShutterStock
ויטמין C תורם לתפקוד הגוף בכלל ולחיזוק מערכת החיסון בפרט/ShutterStock

ויטמין C - בוודאי שמעתם על ויטמין C, שקיים בירקות ופירות מסוימים (פירות הדר, פלפל אדום, בטטות, תותים ועוד) ובתוספי תזונה, בעזרתם ניתן להגדיל את כמות הוויטמין שהגוף מקבל, כדי לשמור עליו מאוזן לאורך השנה ולהגדיל את היעילות והספיגה שלו בגוף. ויטמין C תורם לתפקוד הגוף בכלל ולחיזוק מערכת החיסון בפרט וחשוב במיוחד לתגבר אותו בתקופת החורף.

קרן שמש מעל שמשייה צהובה. ShutterStock
חקירות אפידמיולוגיות גילו קשר בין חוסר בוויטמין D לבין השפעה שלילית על הדבקות ותחלואה בזיהומים בדרכי הנשימה/ShutterStock

ויטמין D - מסמך הנחיות שהוציא משרד הבריאות לפני כשנה קבע כי ויטמין D חיוני לחיזוק מערכת החיסון. חקירות אפידמיולוגיות גילו קשר בין חוסר בוויטמין D לבין השפעה שלילית על הדבקות ותחלואה בזיהומים בדרכי הנשימה. לכן, ההמלצה היא ליטול 800-1,000 יחב"ל ויטמין D ביום לאנשים במשקל תקין, ו-2,000 יחב"ל ביום לאנשים במשקל עודף. ככל שהשמש הולכת ונעלמת והחורף מתקרב, ההמלצה הזו הופכת למשמעותית במיוחד.

חופן אגוזים. ShutterStock
אגוזים הם מקור נהדר לאבץ/ShutterStock

אבץ - האבץ הוא מינרל המעורב בתהליכים ביולוגיים שונים בגוף האדם ויש לו חשיבות להפעלת אנזימים רבים, שעוזרים לתפקוד התקין של מערכות הגוף. חוסר בצריכת אבץ, אותו אפשר למצוא בבשר, קטניות ואגוזים למשל, יכול לפגוע במערכת החיסון ולהשאיר את הגוף חלש בהתמודדות מול החורף. לעומת זאת, תוספת אבץ עשויה לתרום להתאוששות מהירה יותר, בעיקר בגיל השלישי.

אז את שלושת הרכיבים המרכזיים יש לנו וכאמור, אפשר למצוא אותם במוצרי מזון שונים או לצרוך בכל יום כמה כדורים ותוספים, אבל למה לא לבחור בפתרון הפשוט, הנוח וכמובן, המדויק ביותר, כזה שמספק לכם את ההגנה המשולשת ללוחמת הטבעית של הגוף?

בדיוק עבור הצורך הזה השיקה חברת סופהרב מוצר המשלב ויטמיני C ו- D בתוספת אבץ. הכמוסה משלבת את 3 הרכיבים הבולטים והנחקרים ביותר של התקופה בכמוסה אחת ובמינונים מדויקים, אידיאלים עבורכם. ככה, אתם לא צריכים לבזבז זמן ברדיפה אחר מינונים ומספר תוספים שונים, רק לקחת כמוסה אחת בכל יום. דרך פשוטה, קלה ונוחה לקבל את כל היתרונות שבויטמין C, ויטמין D ואבץ יחד.

* המוצר כשר בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ומותאם לנטילה לטווח ארוך

בשיתוף סופהרב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully