וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון מוחי-עצבי לשיפור הביצועים המיניים בעשרה שלבים פשוטים

ד"ר יעקבי יעקב, בשיתוף zap doctors

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 16:31

שפיכה מוקדמת היא הפרעה מינית המופיעה אצל 20% מהגברים ולה השלכות על מערכות יחסים אינטימיות ועל ההנאה המינית הזוגית. ד"ר יעקבי יעקב מומחה לאורולוגיה ומפתח שיטת 1800 שניות מסביר כיצד "לאלף" את "סוס הפרא" בתוך המוח, להאריך את הזקפה וליהנות מחיי מין מספקים

זוג מקיים יחסי מין במיטה מתחת לסדינים. ShutterStock
יחסי מין/ShutterStock

כאשר גבר חודר לנרתיק הוא מאבד את עשתונותיו ושועט קדימה כמו סוס פרא שלא ניתן לאילוף. את הסוס הזה אנחנו מעוניינים לאלף - לצוות עליו לעצור או לדהור קדימה, למשוך שמאלה או ימינה ובכך ליהנות מחיי מין מספקים ומענגים יותר לשני הצדדים בזוגיות.

השפיכה המוקדמת נובעת מסף גירוי נמוך של מרכז השפיכה

גברים שלא גומרים מהר מחלקים את המשגל באופן כזה ש -50% מוקדשים למשחק מקדים ו-50% מוקדשים למשגל, ואילו גברים שגומרים מהר מקדישים 95% למשחק מקדים כפיצוי על אי היכולת שלהם להחזיק יותר מדקה או שתיים וזאת כיוון שהם רוצים לספק את בת זוגם ולכן מאפשרים לה לגמור קודם לכן. היא נהנית - והם מקבלים "שקט תעשייתי". כך יוצא שהמעשה המיני שאמור להיות מרגש ומסעיר על כל רבדיו הופך למעשה "שיטתי" מאוד. את המכלול הזה אנחנו רוצים לשנות באמצעות שיטת אימון מוחית-עצבית המלמדת את הגבר להאריך את הזקפה עד לחצי שעה (ומכאן השם 1800 שניות) ולאפשר לגבר ולאישה לרקוד את ריקוד הטנגו שלהם במיטה, כאשר מהלכיהם מתואמים בקצב ובתנועה.

לחבר את החייתיות הגברית לרגש הנשי

משגל מוצלח מתחיל בהבנת נקודות המוצא הגבריות והנשיות. הגבר הוא ייצור חייתי ופעולת "הפמפום" היא מעשה כיבוש, חרף זאת ה"פמפום" לא מרגש את האישה אלא עצם הפיכתה ל"מלכה" במיטה, שכן אם האישה חשה נערצת ומוערכת היא צוברת מתח מיני. הבנת הצרכים הסמויים של שני הצדדים ולמידת שיטה שמטרתה לספק את התשתית לקיומם - היא הדרך להגיע לעונג מיני מתמשך.

כיצד פועלת שיטת 1,800 שניות?

שיטת 1,800 שניות היא אימון מוחי-עצבי (לא פסיכולוגי) אשר מחולק למספר מקטעים שכוללים חדירות בתדירויות מסוימות, כאשר השאיפה המרכזית היא להישאר בנרתיק ולשמור על גירוי פסיבי. השיטה אינה עוסקת באומנות המשגל המיני ובשיטות משגל שונות, אלא באופן בו הגבר נעזר בגירוי הפסיבי כדי לסייע לאישה לצבור את המתח המיני.

בבסיס השיטה ישנה הבנה שלאיבר המין שלנו - בדומה למוח - יש אנטנות שקולטות ופולטות מידע, כאשר הגבר חודר אל הנרתיק הנשי הוא מרגיש חום גוף של 37 מעלות, לחות ומגע, "האנטנות" קולטות את המידע ומועברות למרכז השפיכה, אשר סף הגירוי שלו שונה מגבר לגבר, כל דקה של קיום יחסים מיניים לפי שיטת 1,800 שניות מוסיפה לבנה נוספת לאותו מרכז שפיכה של 30 דקות ממש בדומה לטייס שצובר שעות אימון.

שיטת אימון בעשרה שלבים

בשיטת 1,800 שניות ניתן להאריך את משך המעשה המיני ל-30 דקות (אפשר גם פחות בהתאם לצורך) כאשר כל דקת שהייה בנרתיק מוסיפה "לבנה" עד לשלב העשירי בה ניתן להגיע ל-800 חדירות. כמובן שברוב המקרים אין כל צורך ב-800 חדירות אבל אם רוצים "ללכת על בטוח" מומלץ להיצמד למשפט הידוע - "קשה באימונים קל בקרב". נ

ניח ואתה רוצה לרוץ מרתון ואתה רוכש נעלי ספורט מעולות, הרי שלא תתחיל לרוץ מרתון תוך יום אחד אלא תתאמן לכך. זה אותו הדבר גם לגבי גבר שגומר מהר ורוצה "להחזיק" זמן רב - הוא מתכונן למשגל מרתון במיטה. ולכן כדי לרוץ "משגל מרתון" במיטה חשוב להתאמן ממש כמו שמתאמנים לריצת מרתון אמיתית. השיטה בנויה באופן הדרגתי ולכן זוכה ל-100% אחוזי הצלחה ונכון להיום מאות אלפי גברים כבר למדו את השיטה ונהנים יחד עם נשותיהם מחיי מין מענגים ומספקים.

שיטת 1,800 שניות בנויה באופן הדרגתי מאימונים קלים יחסית עד להשגת היעד וממש בדומה לאימונים בחדר כושר שבו מחזקים שרירים הצלחת השיטה נקבעת באפשרות לחזק את המערכת העצבית שאחראית על השפיכה. יש לציין ש-1,800 שניות אינה נוגעת לטנטרה או לתורות מזרחיות שמעודדות "להחזיק" את המתח אלא מתמקדת בהארכת היכולת וביצירת מסלולים עצביים או שעון ביולוגי חדש לשדרוג חיי המין. כיום ניתן ללמוד את השיטה דרך המרפאה או בתוכנית אונליין.

ומה לגבי המשחק המקדים?

גברים שגומרים מהר דואגים לשתי אורגזמות, תחילה לאורגזמה הנשית ולאחר מכן לאורגזמה שלהם - ומקדישים את רוב הזמן למשחק מקדים ולא למשגל. שיטת 1,800 שניות מורידה מהגבר את הדאגה לאורגזמה הנשית ומאפשרת לו להתמקד במשגל עצמו. בעת יישום עקרונות שיטת 1,800 שניות, המשחק המקדים נעשה תוך כדי משגל ומביא לאקט מיני משותף בו בת הזוג מגורה ונהנית מהזדמנות אמיתית להגיע לשפיכה נשית והגבר זוכה לחוויית שליטה והנאה.

הכותב הוא ד"ר יעקבי יעקב אורולוג מומחה ומפתח שיטת 1,800 שניות לטיפול בבעיות של שפיכה מוקדמת. ד"ר יעקבי מקדם מיניות בריאה ומטפל בכל הקשור לבעיות בדרכי מערכת השתן והתפקוד המיני. לפרטים נוספים ולקריאה נוספת על שיטת 1,800 בקרו באתר.

ד"ר יעקבי יעקב, בשיתוף zap doctors
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully