וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרת קעקועים בלייזר: איך זה עובד ולמי זה מתאים?

לוסי שגראוי, וואלה! בריאות בשיתוף zap doctors

עודכן לאחרונה: 5.9.2021 / 11:55

לפעמים קעקוע של קופידון שעשינו בגיל הנעורים לא ממש מסתדר עם מי שאנחנו כיום. החדשות הטובות הן שהיום אפשר להסיר קעקועים בקלות באמצעות טכנולוגיית לייזר חדשנית שאינה גורמת לצלקות או לכוויות. כך זה עובד

הסרת קעקוע בלייזר. ShutterStock
יש פתרון, נוח ויעיל/ShutterStock

בואו נחזור רגע לשנות הנעורים היפות, אי שם לתקופה שבה הייתם צעירים (ובעיקר פזיזים). מאז, כבר עברתם כמה דברים בחייכם, ואיך נאמר בעדינות - פופאי הוא לא בדיוק הקטע שלכם.

בשלב זה אתם ניצבים בפני הדילמה: האם להסיר את הקעקוע ולהסתכן בצלקת או פשוט להשלים עם העובדה שפופאי ואתם זה לנצח?

ובכן, החדשות הטובות הן שכיום לא צריך להתלבט. הטכנולוגיה התקדמה ואפשר להסיר בקלות כל קעקוע, צבעוני או שחור, באמצעות לייזר רפואי שאינו גורם לצלקות, כוויות או לסימנים.

תהליך ההסרה

לפני הטיפול בדרך כלל מגיעים לפגישת הערכה עם מטפל מוסמך, כדי שיבחן את אופי הקעקוע ואת מידת העומק שלו וגם ישאל אודות הרקע הבריאותי שלכם.

בשלב הבא, מתבצעת ההסרה עצמה: ראשית מורחים על האזור המקועקע משחת אלחוש מקומית. לאחר מכן, קרן הלייזר מפרקת את הפיגמנט בשכבת העור השטחית, אשר מיד לאחר מכן עובר אל מחזור הדם ויוצא מהגוף עם ההפרשות.

כבר לאחר מספר ימים ניתן לראות דהייה בצבע. בשלב הבא, לאחר כחודש הצבע בשכבות התחתונות מתרומם לשכבה השטחית ואז מבצעים טיפול נוסף בדיוק באותו האופן. כך, במשך סדרת טיפולים ממשיכים בתהליך עד שהצבע מתפרק, כאשר בכל פעם נחשפת שכבה נוספת של הקעקוע אותה מפרקים באמצעות לייזר עד להיעלמותו של הקעקוע השלם.

זוג מאוהב עם קעקועים. ShutterStock
הגיע הזמן להגיד שלום לקעקוע? אין בעיה/ShutterStock

את התוצאות הסופיות רואים בדרך כלל לאחר 4-10 טיפולים - תלוי בכמות הפיגמנט שמכיל הקעקוע.

סדרת הטיפולים מתאימה לכל מי שמעוניין להסיר קעקוע מכל סיבה שהיא, למעט הסובלים מהבעיות הבאות: מחלה ממאירה, הרפס מקומי באזור הקעקוע, אפילפסיה לא מאוזנת, סוכרת וגם אנשים המשתמשים בתרופות מדללות דם או כאלה שפיתחו תגובות אלרגיות בזמן ביצוע הקעקוע. הטיפול אינו מתאים גם לנשים בהריון ולנשים מניקות.

החלטתם שאתם רוצים להסיר קעקוע בלייזר? כדאי לוודא שמדובר במטפל/ת מוסמכים הפועלים במכשור המאושר ע"י משרד הבריאות ולא רק ע"י מכון התקנים.

רוצה להסיר ויש לך שאלה נוספת? התקשר/י: 053-6283597

לוסי שגראוי היא אחות מוסמכת בעלת תואר שני מנהלת "אנאבילה אסתטיקה"

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל הלפרין

לוסי שגראוי, וואלה! בריאות בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully