וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסידן כבר לא נספג בגוף כמו פעם? יש לזה פתרון

בשיתוף סופהרב

עודכן לאחרונה: 24.8.2021 / 13:08

ככל שהשנים חולפות, הגוף שלנו מתקשה לנצל את הסידן שהוא מקבל ולהפנות אותו למקומות הרצויים. הדבר מוביל לירידה בצפיפות העצם ומעלה את הסיכון הבריאותי. מה עושים?

אישה מבוגרת סובלת מכאבים. ShutterStock
מה קורה כשחסר לנו סידן?/ShutterStock

גם כשאנחנו מתבגרים, אנחנו רוצים לשמור על גוף כמה שיותר בריא, אולם ככל שחולפות השנים, כך יורדת היכולת של הגוף שלנו לנצל בצורה המיטבית והנכונה ביותר את הסידן שהוא מקבל מהמזון אותו אנו צורכים, ולהפנות את הסידן הזה למקומות הרצויים.

מהו סידן?

סידן הוא אחד המינרלים החשובים לגופנו והוא נדרש לחיזוק ובניית עצמות השלד באופן קבוע במהלך חיינו, ובעיקר בתקופת הגדילה, בזמן היריון והנקה. הסידן הוא למעשה המינרל השכיח ביותר בגוף האדם. 99 אחוזים מהסידן מצויים בשלד ובשיניים, והאחוז הנותר מצוי בנוזל הדם. לסידן יש תפקיד מכני ומבני בעצם ובשן והוא משתתף בתהליכים רבים.

מה קורה כשחסר לנו סידן?

אם הגוף שלנו לא מנצל נכון את הסידן שהוא מקבל, נוצר לו חוסר, מה שמוביל לירידה בצפיפות העצם. ברגע שהסידן לא נספג או מנוצל מספיק טוב, הגוף, שעדיין זקוק לו, ימשוך אותו מהעצמות, מה שיוביל לירידה בצפיפות העצם ויותיר אותה חשופה לפגיעה.

בעיית ירידת צפיפות העצם בולטת בין היתר אצל נשים בגיל המעבר, כאשר הורמון האסטרוגן יורד ובשל כך, כבר לא מגן כבעבר על העצם.

הכירו את CAL-D-K מבית סופהרב>>

איש מבוגר סובל מכאבי גב. ShutterStock
איך מתמודדים עם ירידה בצפיפות העצם?/ShutterStock

איך מתמודדים עם ירידה בצפיפות העצם?

CAL-D-K מבית סופהרב מציע פתרון ייחודי, עם שילוב משולש המהווה את התזונה השלמה עבור העצם והתמיכה בצפיפות העצם. זהו למעשה "הדור החדש של הסידן", בניגוד לתוספי תזונה שניתנו בעבר ולא נספגו בצורה אידיאלית בגוף. החידושים בתחום, אותם ניתן למצוא ב-CAL-D-K, הם תוצר של מחקר שנועד לאפשר לגוף לספוג את הסידן כך שהוא יוכל לנצל אותו בצורה הנכונה ביותר עבורו.

ה-CAL-D-K הוא מוצר סידן, המשלב בתוכו סידן בנגזרת ציטראט עם ויטמין K2 ו-ויטמין D. מדובר בשני ויטמינים חשובים, אשר כל אחד מהם בנפרד תורם לצפיפות עצם טובה יותר. ויטמין D חיוני לספיגת הסידן במעי שלנו, ואילו ויטמין K2 אחראי לקשירת הסידן לעצם בעזרת הפעלת חלבון בשם אוסטיאוקלצין. המחקרים מהשנים האחרונות מראים כי סידן בתוספת שני הוויטמינים הללו משפר רבות את ההטמעה המיטבית של הסידן בעצם ועוזר לנו לשמור על העצמות גם בגילאים מבוגרים.

ב-CAL-D-K, ויטמין ה-K2 מגיע בנגזרת טבעית (בצורת MK-7), שהיא בעלת זמינות גבוהה יותר לגוף וכל מינוני הרכיבים בטבלייה תואמים את ההמלצות הרפואיות. מדובר במוצר היחיד עם ההרכב הייחודי הזה, מה שמאפשר לגוף ספיגת סידן אופטימלית. החיבור בין סידן ציטראט, ויטמין D3 ו-ויטמין K2 מספק לעצם את התזונה השלמה הנחוצה לשמירה על בריאות עצם מיטבית.

הכירו את CAL-D-K מבית סופהרב>>

בשיתוף סופהרב
  • עוד באותו נושא:
  • סידן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully