וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שום דבר אחר לא שיפר לי את איכות החיים והוריד את הכאב": המשאף ששינה את חיי

וואלה! בריאות בשיתוף סאיקי מדיקל

עודכן לאחרונה: 30.8.2022 / 11:19

אלונה הייתה לוחמת קרקל שנפצעה בשירות וכיום סובלת מפגיעה נוירולוגית, המייצרת כאב כרוני. לאורך השנים היא ניסתה שלל טיפולים, עד שגילתה את משאף SyqeAir של סאיקי מדיקל בעל הטכנולוגיה הייחודית המאפשר מתן מינונים מדויקים והשפעה מיידית המאפשרים לה לתפקד בה

סאיקי. באדיבות המצולמת,
המשאף עשה מהפכה עבור אלונה/באדיבות המצולמת

אלונה, 34, מצפון הארץ, הייתה לוחמת קרקל ב-2006 כאשר סבלה ממה שנראה תחילה בסך הכל כמו נקע בקרסול שלה. אלא שמשם, העניינים החלו להסתבך והפכו למורכבים במיוחד.

"אני מוגדרת כנכת צה"ל וסובלת מפגיעה נוירולוגית שמייצרת כאב כרוני", היא מספרת. את האבחנה הראשונית קיבלה אלונה רק שנה שלמה אחרי הפציעה ובמשך יותר מדי זמן, מסיבות כאלו ואחרות, המצב שלה לא טופל בצורה נכונה וראויה, והכאבים נותרו קבועים וחריפים.

בסופו של דבר, קיבלתי את ההכרה הרשמית במצב שלי רק ב-2014 ואפילו כשעברתי לארצות הברית ניסיתי לעשות שם טיפולים שונים, אבל מעבר לטיפולים פולשניים עם שיעור הצלחה חלקי, כלום לא באמת עזר"
אותם טיפולים כללו בין היתר משככי כאבים רבים ותרופות שניסו להפחית מסף הכאב, אלא שכל אלו התגלו כפתרונות לא מספיק מוצלחים או לחלופין, לא אפקטיביים בשל אופי עבודתה כאקדמאית: "שום דבר לא שיפר את איכות החיים שלי באופן שיצדיק את המשך הטיפול. ואנחנו מדברים פה על תרופות קשוחות, לא כדור אקמול".

בעקבות הקורונה, חזרה אלונה לישראל בשנה שעברה והחליטה להתחיל מחדש את תהליך החיפוש בניסיון למצוא משהו לא פולשני שבכל זאת יעזור להקל על הכאבים. בהמלצת רופא במרפאת כאב בבית החולים רמב"ם היא הגיעה למשאף SyqeAir.

לאתר סאיקי>>

סאיקי. יח"צ,
משאף SyqeAir/יח"צ

"ניסיתי בהתחלה במקביל גם את המשאף וגם שמן קנאביס", אומרת אלונה. "לשמן לוקח זמן להשפיע וגם אי אפשר לדעת מה המינון המדויק. המשאף לעומת זאת, הוא פתרון מצוין עבורי. אני לא נהנית מפעולת העישון, אז שימוש במשאף זו אלטרנטיבה שעוזרת לי להפחית כאבים משמעותית. הכל מובנה, המינון מדויק והשימוש פשוט".

אלונה השתתפה בתוכנית הדרכה וליווי אישי ע"י אחות מוסמכת שמפעילה סאיקי מדיקל, ממנה למדה על אופן השימוש במשאף. בסיוע סאיקי מדיקל גם קיבלה את האישורים הנדרשים למימון המוצר דרך אגף השיקום של משרד הביטחון. "במקרה הספציפי שלי, הכאב אף פעם לא ייעלם לחלוטין, אבל המשאף שינה את איכות החיים שלי. אם יש לי התקף ברמת כאב גבוהה, אני משתמשת בו ותוך כמה דקות כבר יכולה לקום. אין דיליי, ההשפעה מיידית ומה שאני הכי אוהבת זה שההשפעות הפסיכו-אקטיביות נמוכות, אז זה לא פוגע לי בתפקוד היומיומי ובעבודה ככותבת וקוראת".

סאיקי. יח"צ,
מינונים מדויקים/יח"צ

משאף SyqeAir הוא פתרון רפואי-טכנולוגי ייחודי שקיבל בישראל אישור למתן קנאביס המשולב במכשור רפואי. משאף מדיד שכולל מחסניות חד-פעמיות המכילות בתוכן קנאביס רפואי, באופן מאובטח. המשאף אושר בישראל וגם קיבל גם את תו התקן הרגולטורי האירופי.

הטכנולוגיה של משאף SyqeAir מאפשרת להביא לתוצאה הרצויה במינונים נמוכים. במחקרים קליניים שביצעה סאיקי מדיקל במרכז הרפואי רמב"ם ומנתוני עולם אמיתי שהתקבלו ממטופלים, הוכח כי המשאף מצליח להשיג את התוצאות הרצויות של הפחתת הכאב, במקביל להפחתת 90 אחוזים מתופעות הלוואי.(לאחר תקופת מעקב אחרי המטופלים ובהשוואה לטיפול בקנאביס שאינו דרך המשאף).

לפרטים נוספים היכנסו: https://www.syqe.co.il/

* בהתאם להתוויות המאושרות ע"י משרד הבריאות. השימוש במשאף מותנה בהמלצת רופא וברישיון לשימוש בקנאביס רפואי בהתאם לדרישות הדין. אין באמור משום המלצה רפואית.

לאתר סאיקי>>

וואלה! בריאות בשיתוף סאיקי מדיקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully