וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדבר הזה תוקף גם את הספורטאים הכי גדולים. אז מה עושים?

בשיתוף סטילאר

עודכן לאחרונה: 16.8.2021 / 8:15

צפו: מגבלות בתנועה הן אחד הדברים הכי מתסכלים שיש, בין אם הן מונעות מכם אימונים, לשחק עם הנכדים או לעלות במדרגות. מה עושים? הכירו את קרם סטילאר, "הדור הבא בהפחתת הכאבים". קרם שנותן מענה מהיר בהפחתת הכאב כך שאת השינוי תחושו באופן כמעט מיידי

בווידיאו: המשחה שכל מי שסובל מכאבים חייב להכיר/עריכה: גלעד מן מנהיים

אין הרבה דברים שיותר מתסכלים אותנו ממגבלה בתנועה, כזו שפוגעת בנו ביומיום ובאיכות החיים. כאבי שרירים ומפרקים ודלקות גידים משפיעים על כושר התנועה - אז מה עושים? אל האולפן הגיעה לילך ארז, פיזיותרפיסטית ויועצת ארגונומיה, כדי להרחיב על הבעיה ולהסביר על הדור הבא בהפחתת הכאבים.

ממה נובעים כאבי שרירים ומפרקים ודלקות בגידים?

"יש הרבה סיבות. המובילה היא תנועה שאנחנו חוזרים עליה שוב ושוב, יותר מדי, עד שהגוף מרגיש את עומס היתר הזה. תחילה נוצר נזק מיקרוסקופי קטן והגוף מיד מנסה לרפא אותו. בדרך כלל זה יקרה במפרקי הברכיים, גידי כתף, גיד אכילס שרגיש אצל ספורטאים, גידי מרפקים וידיים, וגם כאבי צוואר וגב מאוד נפוצים".

איך הכאבים הללו פוגעים בתפקוד היומיומי שלנו?

"הם יכולים להגביל אותנו באלמנטים שונים. אצל ספורטאים אנחנו רואים שזה ממש יכול לעצור את שגרת האימונים וזה רע מאוד עבורם. למבוגרים קשה לעלות במדרגות או לשחק עם הנכדים, יש מי שלא מצליח לצאת לטיול או להרים קניות מהסופר. זה גורם לחשוב פעמיים על הכל ולהוביל גם לאי נוחות בשינה, כך שכל היום נפגע".

אז איך עובד הקרם של סטילאר?

"מדובר בקרם פטנטי. המרקם שלו נעים, בלי ריח לוואי. הקרם משקם את הרקמות ועוצר את ה'דומינו' הזה שמתחיל ממשהו קטן ומוביל לכאב גדול. זה מפחית את הכאב בצורה מאוד מהירה. לכן מומלץ להתחיל להשתמש בו כבר כשמתחילים הכאבים, כדי לעצור את האבן הראשונה של אותו דומינו ולמנוע את ההמשך".

לרכישת הקרם של סטילאר לחצו כאן>>

שחקנית טניס פצועה בכתף. ShutterStock
אל תחכו שהכאב יצטבר/ShutterStock

למי מיועד הקרם?

"לכל מי שסובל מאי נוחות בגידים, במפרקים ובשרירים. זה מיועד לכל הכאבים שאנחנו מכירים, גם למי שסובלים ממשהו כרוני".

מה ההבדל בין קרם סטילאר למשחות אחרות?

"זו לא תרופה וזה מאוד חשוב, כי השימוש בה יכול להיות תדיר ובצורה נדיבה בניגוד לתרופות ממשפחת התרופות נוגדות הדלקת שאינן סטרואידיות (NSAIDs) לגביהן השימוש מוגבל על ידי ה-FAD כי שימוש ממושך עלול להיות מסוכן. אפשר להשתמש בסטילאר גם בשמש וזה מאוד חשוב לספורטאים למשל. רבים מחפשים פתרונות מצוינים וטבעיים וזה בדיוק מה שהקרם מציע".

תוך כמה זמן מרגישים את ההשפעה?

"יש מחקרים שמראים שכבר תוך שבעה ימים קיים שיפור בתנועתיות, אבל יש מחקרים עוד יותר אופטימיים שמראים שבדלקות מפרקים למשל, ההקלה בכאב היא מיידית או כעבור כמה שימושים".

לרכישת הקרם של סטילאר לחצו כאן>>

בשיתוף סטילאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully