וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבליה אחת ביום: איך שומרים על השיער, העור והציפורניים שלנו?

וואלה! בריאות בשיתוף סולגאר

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 7:56

צפו: אם גם אתן הזנחתן מעט את שגרת הטיפוח בשנה האחרונה, זה בדיוק הרגע לחזור, לטובת הנפש והגוף, ולהכיר את תוספי התזונה האיכותיים שיסדרו אתכן

בווידיאו: איך שומרים על השיער, העור והציפורניים שלנו?/אולפן וואלה!

כולן רוצות לשמור על מראה מטופח, בריא וצעיר וכדי לעשות זאת, לעיתים צריך לתת עזרה לעור, לשיער ולציפורניים. העזרה הזו יכולה להגיע בדמות תוספי תזונה, המחזקים את הרכיבים הטבעיים הנמצאים בגופנו. התחום המרתק הזה נקרא "נוטרי-קוסמטיקה" וכדי להכיר אותו מקרוב יותר הגיעה לאולפן מירב ונונו, מומחית למותגי ביוטי ולייף סטייל.

"נוטרי-קוסמטיקה היא בעצם הדור החדש של הקוסמטיקה, העתיד של העולם הזה הולך לשם. זו קוסמטיקה שמזינה אותנו מבפנים החוצה ולא מבחוץ פנימה, כמו שהתרגלנו עם קרמים כלשהם", הסבירה מירב. "אנחנו מדברים כאן על טיפוח פנימי באמצעות תוספי תזונה, כדי לראות את ההשפעה החוצה - על העור, השיער והציפורניים".

בשנה האחרונה שהינו הרבה בבית והזנחנו מעט את שגרת הטיפוח. כמה חשוב לחזור לעניינים?

"מאוד. קודם כל, זה עושה לנו טוב וזה חשוב לנו. התקופה האחרונה לימדה אותנו עד כמה שמירה על הבריאות, פיזית ופנימית או נפשית, היא משמעותית. שגרת טיפוח צריכה להתכתב עם אורח החיים שלנו וזה מה שאפשר למצוא בתוספי התזונה. בעזרתם, אפשר לחזק ולעודד תכונות שאנחנו רוצים להפיק משגרת הטיפוח".

הנוטרי-קוסמטיקה שם דגש על קולגן וחומצה היאלורונית. למה זה חשוב?

"קולגן וחומצה היאלורונית הם רכיבים טבעיים שנמצאים בעור שלנו. ככל שמתבגרים, נפח העור יורד וכך גם הייצור של שני הרכיבים הללו, ואז רואים אובדן גמישות של העור. את זה אנחנו רוצים להשיב לו, מבפנים ואפשר לעשות זאת בעזרת התוסף של סולגאר. בנטילת טבליה אחת ביום אנחנו משיבים את הנפח לעור".

מה אפשר לעשות לגבי השיער?

"שיער מורכב מהמון חלבונים שיש בעור שלנו ולשם כך יש טבליה של סולגאר בשם HNS, תוסף בינלאומי שזכה בהמון פרסים ומעודד את ייצור הרכיבים המשמעותיים לשיער שלנו, כך שהוא מלא, מבריק ובריא יותר".

למי מומלץ לקחת את הטבליות?

"לכולם. בתוסף לשיער אפשר להשתמש כבר מגיל 18-19, הוא מתאים לכל מי שרוצה שיער מלא או סובל מנשירת שיער. כל החלבונים מופקים ממקור טבעי, אז הוא מתאים גם לצמחוניים ולטבעוניים. את תוסף הקולגן והחומצה ההיאלורונית אפשר לקחת מגיל 30 פלוס, התקופה בה הם מתחילים להידלדל בגוף שלנו. כל גבר ואישה יכולים להוסיף אותו לשגרת הטיפוח שלהם בקלות".

וואלה! בריאות בשיתוף סולגאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully