וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה מתכון השאיר את לירן כוהנר המומה?

בשיתוף קוואקר

עודכן לאחרונה: 9.8.2021 / 12:38

צפו: בלוגרית האוכל אירחה את לירן לשיחה על ההבדלים בין עמוד האינסטגרם שלה לבין זה של אחותה דניאל והכינה איתה מתכון קליל ומעולה לעוגיות פיצוחים

בווידיאו: לירן כוהנר גילתה את סוד העוגיות של שירי עמית/עריכה: גלעד מן מנהיים

שירי עמית היא בלוגרית אוכל, שגורמת לכולם לרייר מהנאה. לירן כוהנר, שתמיד מקפידה על אורח חיים בריא, תזונה נכונה ואיזון בין גוף לנפש, הגיעה אליה כדי לבדוק: איך היא עושה את זה?

בתחילת המפגש, שירי לימדה את לירן איך מכינים עוגיות פיצוחים: "אני חייבת להתוודות - זה מתכון מועתק, מדניאל עמית, אחותי. אבל שידרגתי והוספתי עוד כמה דברים".

המתכון:

1) טוחנים בטחינה גסה קערת אגוזים ומעבירים לקערה

2) מוסיפים שתי כפות שומשום ושתי כפות חמאת שקדים

3) מוסיפים 1/3 כוס שמן זית, 1/4 כוס מייפל טבעי ובננה מעוכה (תחליף לביצה)

4) מוסיפים 1/2 כוס קוואקר

5) את כל התערובת משטחים על גבי נייר אפייה ומכניסים לתנור ל-15 דקות

6) למעלה אפשר לזלף שוקולד

"קוואקר זה בן בית פה", העידה שירי. "כל יום אני אוכלת משהו עם קוואקר. אני מוסיפה אותו לדייסות, לחמים, קציצות. זה פשוט מוסיף טוב. עוד סיבים תזונתיים".

כשלירן שאלה על עוד פינוקים ששירי מכינה לעצמה, הבלוגרית סיפרה שהיא הכי אוהבת לחם כוסמת עם ריקוטה וריבה: "אבל אני גם מאוד אוהבת עוגות בחושות. אוכל מזין יכול להיות גם טעים וגם לתגמל את הגוף וירידה במשקל. רציתי מאוד לרדת אחרי הסגר הראשון, הלכתי לתזונאית והתחלתי לאלתר מנות ומתוכן נולד עמוד האינסטגרם שלי, בדחיפתה של דניאל. זה נורא כיף, כי אני מקבלת תגובות נלהבות מעוקבות וזה עושה טוב בלב".

ומה לגבי הקשר בינה לבין דניאל? "אנחנו מסתדרות מעולה ויש לה וייבים מטורפים. היא כיפית וזה נחמד ששתינו שותפות לאותה נישה".

בשיתוף קוואקר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully