וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו להכין בבית: השייק הסודי של לירן כוהנר

בשיתוף קוואקר

27.7.2021 / 10:00

צפו: אז מה זה בעצם "שייק הדיאטנית"? לירן כוהנר יצאה לפגוש את שני ארד כדי לגלות וכמובן, לטעום ולהתאהב. מה המתכון שאתם חייבים לנסות בבית, ואיזה טיפ מפתיע לירן קיבלה בשביל הילדים שלה?

בווידיאו: לירן כוהנר ושני ארד מכינות את "שייק הדיאטנית"/עריכה: אדר איילון

כולנו יודעים כמה חשוב לאזן בין גוף לנפש, לשמור על אורח חיים בריא, תזונה נכונה והכי חשוב - מודעות. כל זה מהווה חלק משמעותי מהחיים של לירן כוהנר ולכן, היא יצאה לפגוש את שני ארד, דיאטנית שטראוס, לקבל כמה טיפים לתזונה ומתכון לשייק מיוחד.

אז מהו "שייק הדיאטנית", ששני הכינה ללירן לנסות?

1) מתחילים עם הפטל, האוכמניות והבננה, כמה שאוהבים

2) מוסיפים גזר ועלי תרד (אפשר גם ספירולינה או כל אלטרנטיבה ירוקה)

3) שמים גם סלק או ירק סגול אחר לפי רצונכם, 2 כפות של טחינה וכף אחת של יוגורט

4) סוגרים את הכל עם 2 כפות של קוואקר, פחמימה מלאה שמכילה ברזל ועשירה בסיבים.

5) בסוף מוסיפים קרח וקצת מים בהדרגה ומערבבים בשייקר

"בעיניי, שייק גם יכול להיות ארוחה מלאה", הסבירה שני. "עם ויטמינים ומינרלים שמשיגים מירקות, שומן, חלבון ופחמימה מלאה, טובה ועשירה בסיבים תזונתיים, כמו שיש בקוואקר. הוא מכיל סיב שקשה למצוא במזונות אחרים וזה היתרון שלו. השייק הזה יכול להיות ארוחת ארבע מלאה".

בהמשך, בין שלוק לשלוק, לירן שאלה האם שני באמת מקפידה על כל מה שהיא מייעצת לאחרים ושני ענתה שגם היא לא תמיד מושלמת, אבל היא דואגת לאכול הכי בריא, במינימום עבודה: "הרבה אנשים חושבים שארוחה מלאה וחמה היא הכי טובה, אבל דווקא ארוחה טרייה ומזינה - מכילה את הכל. אז כן - לרוב אני מושלמת. אבל לא תמיד...". האיזון הנכון? לפחות ארוחה אחת כמה שיותר מזינה בכל יום, ואז גם מותר לזייף מדי פעם. השייק הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי לדאוג לעצמכם.

ויש לשני גם טיפ עבורכם בנוגע לילדים: ללמד אותם כבר מגיל צעיר לאכול מרקמים חדשים, כמו קוואקר למשל ומגוון של מאכלים. אם חושפים אותם מוקדם לכך, הסיכוי שהם יאכלו טוב ונכון יותר בעתיד גבוה יותר.

בשיתוף קוואקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully