וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי אימון, רוצים לראות תוצאות: סדרת היוגורטים החדשה שספורטאים חייבים להכיר

כתבה פרסומית, בשיתוף תנובה

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 8:18

הכירו את יוגורט GO החדש, עם הערכים הכי טובים - גם חלבון, גם טעם מדהים וגם מעט קלוריות. ויש גם מתנה מיוחדת שמחכה לכם - הפרטים בפנים

אישה מתאמנת. ShutterStock
מתאמנים? אתם בטח רוצים לראות תוצאות/ShutterStock

אם אתם שומרים על אורח חיים בריא וספורטיבי ומתאמנים באופן קבוע - ברור שאתם גם מצפים לראות תוצאות. הדרך להשיג אותן היא עבודה נכונה על הגוף, לצד תזונה מתאימה, שעוזרת לכם להתאושש ולחזק ולבנות את השרירים. התזונה הזו חייבת כמובן להיות כמה שיותר טעימה ובמקביל, גם לעזור לכם במשימה ולספק את החלבון והערכים התזונתיים הנדרשים. הרי אם שרפתם מאות קלוריות באימון, לא תרצו מיד להוסיף אותן מחדש,

היכנסו לאתר, מלאו פרטים וקבלו שני יוגורטים במתנה>>

אז הפתרון נמצא ביוגורט GO החדש - גם מספק 20 גרם חלבון לגביע, המנה המומלצת לאחר אימון במחיר קלורי נמוך ובטעם מנצח! קטגוריית מוצרי החלב המועשרים בחלבון היא אחת הצומחות ביותר שנראו אי פעם בישראל ובשנים האחרונות המודעות למוצרים כאלו עשתה זינוק ענק קדימה, ויוגורט GO החדש, שמגיע בארבעה טעמים בשילוב פרי - עם פירות יער, עם תות או עם אפרסק ובטעם בננה קרמל- לוקח אתכם לשלב הבא עם הערכים הכי טובים שיש!

אז מה הסיפור הגדול עם היוגורט החדש? הוא מציע לכם את השילוב המושלם בין כמות החלבון, אפס אחוז שומן, עד 110 קלוריות לגביע ו-BCAA, חומצות אמינו חיוניות שמגבירות את אפקטיביות האימון שלכם וכל זה בטעם מדהים!

מתאמנים וספורטאים צריכים כמות חלבון גדולה יותר מזו המומלצת באופן קבוע לכלל האוכלוסייה. החלבון, כאמור, מאושש ובונה את השריר בתום הפעילות ועוזר לגוף להתחזק. צריכת חלבון אחרי אימון, חשובה לבניית השריר, וגם עוזרת לשמור על חיטוב ביוגורט GO תמצאו 20 גרם חלבון, איכותי במיוחד (מקורו בחלבון חלב המכיל חלבוני גבינה).

כל מוצרי GO מכילים גם BCAA - שילוב של שלוש חומצות אמינו, החיוניות מאוד למתאמנים. מדובר בחומצות שהגוף לא יכול לייצר לבד ולכן חייב לקבל אותן מהתזונה. יש להן תפקיד מרכזי בבניית השריר, הפחתת נזק לשריר והפחתת עייפות במאמץ. גם יוגורט GO החדש מכיל BCAAלהגברת אפקטיביות האימון.

השילוב הזה, בין 20 גרם חלבון ל-BCAA, הופך את GO למוצלח ב לאחר פעילות ספורטיבית, במיוחד לאור העובדה שיש בו גם יחסית מעט קלוריות. בכל גביע של GO יש 108-109 קלוריות בלבד, כמות נמוכה ממגוון מוצרי חלבון אחרים . המוצר מכיל מעט פחמימות שמקורן בעיקר מהחלב עצמו (הלקטוז - הסוכר הטבעי שבחלב) ומהפרי.

יוגורט GO החדש משלב מרקם עשיר וסמיך ופרי ומגיע בגביע בפתחת רחב ונוח במיוחד.

המדליסטית האולימפית והפרזנטורית של GO, ירדן ג'רבי, כבר הספיקה להתאהב: "היוגורט החדש של GO הוא בדיוק מה שמתאמן צריך אחרי האימון שלו. קודם כל, הוא טעים ממש! הוא יוגורט החלבון הכי טעים שאני אכלתי, מרקם קרמי חלק וטעמים ממש טובים. חוץ מהטעם, הערכים שלו הם הכי טובים - 20 גרם חלבון, 0% שומן ורק 110 קלוריות. אני מקפידה מאוד על התזונה שלי ועל כל מה שאני מכניסה לגוף ולכן הערכים התזונתיים של המוצרים שאני אוכלת חשובים לי מאוד. אני ממליצה לכל מתאמן לנסות את היוגורטים החדשים של GO ודי בטוחה שמי שיטעם, יהפוך את GO ליוגורט החלבון הקבוע שלו".

בקיצור, לא תמצאו עוד שילוב כזה על המדף ועכשיו כשעשינו לכם חשק לנסות, זה הרגע להיכנס לאתר GO, למלא את הפרטים שלכם וישר לקבל קופון ב-SMS לשני מוצרים במתנה!

היכנסו לאתר, מלאו פרטים וקבלו שני יוגורטים במתנה>>

כתבה פרסומית, בשיתוף תנובה
  • עוד באותו נושא:
  • יוגורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully