וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלכה לרופא בגלל צינון והוא מצא באוזן שלה משהו שהיה תקוע שם 22 שנים

13.7.2021 / 0:46

צעירה בת 26 התלוננה לרופא שהיא לא שומעת כל כך טוב באוזן אחת, אז הוא הציץ פנימה וגילה משהו שהסתתר שם כבר 22 שנה. צפו בסרטון שבו היא חושפת מה היה לה באוזן

מה מצאו באוזן של הבחורה שסבלה מצינון?/@dogs_over_ppl

ג'ורדן בת ה-26 הרגישה מצוננת והחליטה ללכת לרופא. על הדרך היא ביקשה ממנו לבדוק לה את האוזן, שהייתה סתומה וגרמה לה קצת בעיות שמיעה, ובאופן כללי הציקה לה כבר תקופה ארוכה. אלא שכולם היו בשוק אחרי שבבדיקה הרופא גילה אובייקט שהסתתר שם במשך 22 שנים.

ג'ורדן שיתפה את סיפורה עם עוקביה בטיקטוק והעלתה סרטון שבו כתבה: "כשאתה הולך לרופא בגלל צינון והם מנקים לך את האוזן ומגלים הפתעה". ובכן, מסתבר שהרופא מצא באוזן שלה צינורית לבנה קטנה שהייתה שם מאז שהייתה בת 4 ועד גיל 26.

צפו בסרטון שלה

@dogs_over_ppl

#greenscreen At least it wasn't a bug. I had no idea it was possible to hear this well ? I'm 26 for reference

♬ Oh No, Oh No, Oh No No No Song - Tiktok Remix - Tik tok

לאחר מכן היא הסבירה שכשהיא הייתה ילדה, היא סבלה מדלקת אוזן תיכונה תפליטית - מצב המכונה גם 'אוזן דביקה' - שטופלה בעזרת ניתוח "כפתורים" - הכנסת צינוריות איוורור זמניות שאמורות להיפלט מעצמן בתוך חצי שנה עד שנה. אלא שמסתבר שאצלה הצינורית לא נפלטה, אלא המתינה שם 22 שנים עד שהרופא מצא אותה.

ג'ורדן שיתפה את הסיפור המוזר שלה וכתבה: "לפחות זה לא היה חרק. לא היה לי מושג שאפשר לשמוע כל כך טוב", וזכתה למעל 800 אלף צפיות. "גם השמיעה שלי פחות טובה ועכשיו אני סופר מודאג", כתב אחד המגיבים. אחר חשף שזה קרה גם לו: "אני בן 27 והלכתי לבית חולים כדי להוציא את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully