שיגעון הכושר הקוריאני שמבטיח בטן שטוחה בלי מאמץ

    רוצים להוריד את הבטן ולרדת במשקל? אתגר כושר חדש שכבש את הטיק טוק מבטיח לעשות את זה בקלות, ובאמצעות סוג של ריקוד. בדקנו האם זה עובד או שמדובר בסתם עוד תופעה ויראלית

    מערכת וואלה! בריאות
    אתגר כושר חדש בטיק טוק (טיק טוק)

    רשת הטיק טוק הכניסה לחיים שלנו כל מיני קיצורי דרך, כי כמה כבר אפשר לדחוף בסרטון קצרצר? אחד מקיצורי הדרך שתופס תאוצה בחודשים האחרונים, ורוב הסיכויים שנתקלתם בו, הוא מעין אתגר כושר שמגיע ממאמנת קוריאנית, שמבטיחה להוריד לכם את הכרס באמצעות ריקוד פשוט.

    אימון הריקודים הזה, שנוצר על ידי משתמשת עם השם Janny14906 שאחריה עוקבים כבר קרוב ל-5 מיליון משתתפים, הפך להיות מאוד מאוד פופולרי בעת האחרונה, אולי בכלל הפשטות שלו. הריקודים כוללים תנועות אגן קדימה ואחורה, ולצדדים, במשך כ-5 דקות.

    עוד בוואלה!

    הישראלי הזה יהיה אלוף העולם במשחק שכולם מדברים עליו?

    לכתבה המלאה

    מפעילת העמוד מבטיחה שהריקוד עוזר להעלים את השומן הבטני, ובנוסף משפר מדדים כמו כולסטרול, זאת ללא דיאטה או הקפדה על תזונה. אבל כצפוי, מומחים טוענים אחרת.

    "היום ידוע שלא משנה כמה תרגילים נעשה לאזור בעייתי, לא נוכל לשרוף את השומן נקודתית", מסביר גיל גרנות, מאמן כושר, מרצה על תזונת ספורט והבעלים של ישראלבודי. "כך לגבי הבטן, או מה שקרוי 'הצדדים', הבטן התחתונה, או כל אזור אחר, לא משנה כמה תרגלים נעשה השומן לא ירד דווקא מאזורים אלו".

    לדברי גרנות, רקמת השריר והשומן הן רקמות שונות. אימון אולי יחזק את השרירים, אבל לא ישפיע באף צורה על הרקמה האחרת - השומן. "בכדי לחטב ולשרוף את השומן עלינו להקפיד על גרעון קלורי שיגיע בזכות הפחתת קלוריות חכמה ושילוב של פעילות גופנית מותאמת", הוא מבהיר.

    אז למרות שכולנו היינו מאוד רוצים קיצור דרך כדי להשיג בטן שטוחה, כנראה שזה לא באמת קיים. "כדי לקבל בטן שטוחה ויפה צריך להוריד את אחוזי השומן ובמקביל לחזק את שרירי הבטן", מסביר גרנות, "התרגילים המועדפים הם כפיפות בטן קלאסיות בשכיבה או בשכיבה זווית להגברת העומס, ותרגיל האופניים או הרמת ברכיים בתליה על המתח. אלה התרגילים הקלאסיים הטובים ביותר, וכמובן שאפשר לעשות התאמה לכל אחד ואחת בהתאם ליכולות שלו".

    לדבריו, המסר החשוב ביותר הוא שאין באמת תרגיל אחד שהוא טוב בהרבה מתרגיל אחר. "החשיבות היא לבחור בתרגיל שלא גורם נזק לגב אבל שמרגישים את שריר הבטן עובדים. חשוב גם להגיד שעל שרירי הבטן מומלץ לעבוד בין פעמיים לשלוש בשבוע. לבחור בכל פעם שני תרגילים ובכל תרגיל לבצע שלושה סטים של כ-15 חזרות. ניתן להוסיף משקל או זווית התנגדות להגברת הקושי".

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully