וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורד 3 קילו כל תחרות: כשלירן כוהנר פגשה את כוכב המירוצים הישראלי

בשיתוף קוואקר

עודכן לאחרונה: 22.7.2021 / 9:39

אלון דאי, שלוש פעמים אלוף אירופה, ישב לשיחה על ספורט, תזונה ומה שביניהם עם לירן כוהנר וסיפר על שגרת היום הייחודית שלו וארוחת הבוקר שהוא לא מוותר עליה כבר 10 שנים ברציפות. צפו

בווידיאו: לירן כוהנר ואלון דאי בשיחה על תזונה וספורט/עריכה: דפי מקל

לירן כוהנר, שתמיד דואגת לשלב בין אורח חיים בריא, תזונה נכונה ומודעות לגוף ולנפש, פגשה לשיחה מיוחדת וקצת שונה את נהג המירוצים אלון דאי, אלוף אירופה שלוש פעמים.

מה זה אומר להיות נהג מירוצים?

"זו עבודה במשרה מלאה. גם מבחינת כושר ותזונה, חייבים להיות בטופ, אחרת פיזית אי אפשר לנהוג באוטו. אפילו לא לסובב את ההגה. מירוץ יכול להימשך גם שלוש שעות והטמפרטורה באוטו מגיעה לפעמים ל-50 מעלות, אז אנחנו מאבדים המון נוזלים ויורדים 2-3 ק"ג במירוץ".

איך נראה היום שלך?

"מתחיל בבוקר באימון ריצה ויש 3-4 שעות ביום של אימון סימולטור ובערב חדר כושר. עניין המשקל הוא קריטי - מצד אחד אני מתאמן ועולה במשקל כדי לנהוג באוטו כמו שצריך, מצד שני זה פוגע בביצועים של האוטו עצמו, אז צריך למצוא איזון. בלילה לפני וביום של מירוץ, התזונה שלי היא בעיקר פחמימות בשביל האנרגיה הזמינה. ביומיום - התזונה מתבססת יותר על חלבון. אבל ארוחת בוקר, באופן קבוע כבר מעל עשור אני תמיד אוכל שיבולת שועל, קוואקר מועשר בחלבון. זה הכי פשוט, קל וזמין להכנה. אני שם את זה בתיק לכל מקום".

אחרי שאלון הראה ללירן איך הוא מכין בזריזות את ארוחת הקוואקר הטעימה שלו - מרוקן את השקית לקערה, מוסיף מים רותחים או משקה חלב, מחכה כשלוש דקות ואוכל, לירן נתנה את הגרסה שלה, עם משקה שקדים וקישוט של פירות מלמעלה - קערה טעימה, קלה להכנה ועשירה עם עשרה גרם חלבון WHEY.

בשיתוף קוואקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully