וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידוש בתחום הרפואה האסתטית: טיפולים באזור העיניים ללא צורך בניתוח

בשיתוף ד"ר דורינה קלש

עודכן לאחרונה: 5.7.2021 / 15:17

"העיניים הן ראי הנפש": בעקבות הגיל והגנטיקה מתרחשים בפנים מספר תהליכים ואזור העיניים הוא הראשון לתת את אותות הגיל. הרפואה האסתטית כבר מזמן איננה רק הזרקות בוטוקס וחומצות היאלרוניות, וכיום מציעה מגוון רחב של טיפולים, כולל כאלה המתמקדים באסתטיקה של העיניים

בווידיאו: הכירו את הטיפולים של ד"ר דורינה קלש/יח"צ

האסתטיקה של העיניים אינה מציעה פתרון אחד לכל הבעיות, שכן מדובר במספר תהליכים שונים המתרחשים באזורים שמסביב לעיניים במקביל. יחד עם זאת, יש פתרון כמעט לכל בעיה. הטיפולים דורשים רמת מיומנות ודיוק גבוהים במיוחד, ידע וניסיון, התמחות והבנה את האנטומיה של העיניים, ולכן מומלץ לעבור אותם אצל מומחה ברפואת עיניים העוסק ברפואה אסתטית, כדי למנוע נזקים בלתי הפיכים.

ד"ר דורינה קלש, מומחית ברפואת עיניים, עובדת עם המוצרים והמכשור המתקדמים ביותר, כמו אלה של חברת Merz הגרמנית, שעומדת מאחורי פיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך בתחומי המוצרים, דוגמת חומצה ההיאלורונית בלוטרו, חומר מילוי מתקדם בשם רדיאס, והמכשור של הרפואה האסתטית, כך שכל מטופל יודע שהוא יקבל את הטיפול המיומן והבטוח ביותר.

דורינה קלש. יח"צ,
דורינה קלש/יח"צ

הטיפולים לשיפור המראה ומרקם העור מבוצעים על ידי הזרקות. לשיפור מראה קמטים והעלמתם בשליש העליון של הפנים הכולל מצח, בין הגבות, ובצדי העיניים, מוזרק בוטליניום טוקסין ולאחרונה, בנוסף לבוטוקס והדיספורט שהם הבוטלניום טוקסין המוכרים בארץ, הצטרף בוטליניום טוקסין ללא חלבונים, שמקנה יתרונות נוספים לבוטוליניום טוקסין מעבר לאלו שהיו עד כה בארץ. על מנת לשפר קמטים וקמטוטים באזור העיניים וצידי העיניים, מוזרקת חומצה היאלרונית מיוחדת המשפרת את מראה הקמטים בשם בלוטרו.

טיפול למילוי שקעים - עם הגיל מתרוקנות כריות השומן החיצוניות המרפדות את אזור העפעפיים התחתונים באזור מרזב הדמעות, והשקע מתעמק ומתרחב. בשל הקרבה של אזור זה לעיניים מומלץ לבצע את הטיפול רק אצל רופא מוסמך בתחום ההזרקות עם ידע וניסיון בתחום העיניים. בטיפול, הרופא המומחה משתמש בטכניקת ה"מיקרו קנולה" דרך פתח קטן בעור עם מחט, ובעזרת צינורית דקה מוזרקת לשקעי העיניים חומצה היאלרונית הייעודית לאזור זה. זהו תהליך פשוט ובטוח, ועם תוצאות מצוינות בסיום הטיפול.

דורינה קלש. יח"צ,
דורינה קלש/יח"צ

הזרקות

פורמולה חדשה Xela Rederm מכילה חומצה סוקסינית וחומצה היאלרונית לא מצולבת כשהשילוב ביניהם מאפשר שיפור מרקם והתחדשות העור. הטיפול החדש מסייע בתיקון כהויות מתחת לעיניים, משפר את הניקוז הלימפתי ומתקן כתמי פיגמנטציה. על ידי חסימת האנזים המייצר מלנין. מומלץ על סדרה של 3 טיפולים.

טיפול פלאסמה עם הפלסמאג' להרמת עפעפיים עליונים - עם הגיל נוצרים עודפי עור באזור העפעפיים העליונים הגורמים לצניחת עודפי העור כלפי מטה ולמראה עפעפיים צנוחים. בעזרת מכשיר המייצר אנרגית פלסמה, היא אנרגית חום טרמית שבאמצעותה יוצרים צריבות בעור באזור המטופל, ניתן להרים את העפעפיים ולמצק את העור ללא ניתוח. בטיפול מתרחשות שלוש פעולות: החום ממצק את העור, כתוצאה מאנרגית החום המבוקרת מהמכשיר בעת הפעולה באזור העפעפיים, נוצרות צריבות בעור שבהמשך הופכות לגלדים. כשהם נופלים תוך מספר ימים יש למעשה הפחתה בכמות עודפי העור ומיצוק טוב יותר של העפעפיים.

בנוסף, כחלק מהתהליך יש זירוז ובנייה של קולגן בעור. באמצעות המכשיר והתוכנות השונות שבו, ניתן לבצע עוד מספר טיפולים בודדים או טיפולים בשילוב הזרקות כמו שיפור מראה הקמטים והקמטוטים בצידי העיניים ומתחתם, הסרת נגעי עור שפירים כדוגמת נגעי שומן, פיברומות ופפילומות, הסרת כתמי שמש באזור העיניים והפנים, והקטנת צלקות ניתוחיות וצלקות אקנה. מנעד רחב של אפשרויות במכשיר אחד שניתן לשלבם עם טיפולים נוספים באזור העיניים והפנים.

דורינה קלש. יח"צ,
טיפול במכשיר האגנס לסנטר כפול, הצרת הפנים ושקיות שומן מתחת לעיניים/יח"צ

Fox Eyes - טיפול להרמת הגבות והעפעפיים ולכסון העיניים שתפס תאוצה לאחרונה, בעזרת חוטים שנספגים בעור. הטיפול מתבצע במרפאה עם הרדמה מקומית ונותן תוצאות מידיות. הטיפול משנה את מראה העיניים והופך עיניים רגילות לשקדיות וחתוליות. הסלב הראשונה לעבור את הטיפול בעולם הייתה קנדל ג'נר לבית הקרדשיאן שהפכה אותו לטרנד אופנתי עולמי.

מכשיר האגנס - טיפול בשקיות השומן מתחת לעיניים הנוצרות בגלל שינויים באזור של העפעפיים התחתונים. בשל רפיון העור והרקמות הרכות באזור העפעפיים התחתונים, נוצר בלט שומן בצורת שקיות שומן. מכשיר האגנס פועל על ידי גלי רדיו ומחטים קטנות המוחדרות לעור באזור המטופל ודרכם עוברת אנרגיית גלי הרדיו הממיסה ומפחיתה את כריות השומן. ולעיתים אף מעלימה אותם לחלוטין.

טיפול מזותרפיה - טיפולי המזותרפיה ידועים ברפואה מזה מספר עשורים, כשלאחרונה חלה התקדמות רבה במזותרפיה הרפואית שמוזרקת לאזור העיניים ונותנת מענה לשיפור מרקם העור, הכהויות, שיפור הקמטים ונפיחויות באזור.

יש לתת חשיבות רבה בבחירת מומחים ברפואת העיניים כשמדברים על טיפולים באזורים כל כך רגישים ועדינים כמו העין. שכן טיפולים בידי אנשים חסרי ידע וניסיון עלולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים. יש להקפיד לעבור את הטיפולים אסתטיים בכלל, ואלה באזורי העיניים בפרט, רק אצל מומחים ברפואת עיניים, העוסקים ברפואה אסתטית אשר עברו הכשרה והסמכה לבצע את הטיפול.

כל אותם גברים ונשים שקמים בבוקר, מסתכלים במראה ולא מכירים את הדמות שנשקפת אליהם ממול, ששואלים את עצמם "איפה העיניים היפות שהיו לי, למה העיניים שקועות ועייפות", מוזמנים להגיע לטיפול אסתטי עם תוצאה משתלמת במיוחד.

ד"ר דורינה קלש, יער אודם 20 יוקנעם עילית

טלפון 053-985-5607

אתר אינטרנט www.drdorina.com

פייסבוק: ד"ר דורינה קלש

אינסטגרם: dr.dorina_cheles

בשיתוף ד"ר דורינה קלש
  • עוד באותו נושא:
  • עיניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully