וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאושרת במקסימום: הסוד שעוזר ללאה שנירר לחייך כל היום

בשיתוף דנונה

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 12:59

לאה שנירר ארזה פיקניק ויחד עם שני ארד, התזונאית של שטראוס, הגיעה ל"ממלכה שלה", לאימון פילאטיס. אז מה הקשר בין צריכה יומיומית של פרו-ביוטיקה לנשימות נכונות ואנרגיה מבוקר עד ערב? צפו

בווידאו: הסוד של לאה שנירר לבוקר מוצלח/עריכה דפי מקל

מה שומר ללאה שנירר על האנרגיה כל היום ואיך היא תמיד מצליחה לחייך? התזונאית של שטראוס, שני ארד, הגיעה אליה הביתה ויחד הן ארזו פיקניק ויצאו למכון, לעבוד על פילאטיס.

לאה הציגה את המטבח והמקרר שלה, שם תמיד הכל מאורגן ואפשר למצוא ירקות חתוכים ופירות יבשים, שהיא לוקחת בעצמה ושולחת עם המתבגרים שלה לבית הספר. לזה היא מצרפת בתיק האוכל לעבודה גם אקטיביה, בננה ותפוח ויאללה, לדרך.

"תמיד חלמתי שתזונאית תבוא אליי על הבוקר, תלווה אותי ותאשר לי שמה שאני עושה זה בסדר", היא אמרה באושר. "ואם לא - אני פתוחה להצעות".

אז כן, כל מה שהיא ארזה לפיקניק היה ממש בסדר ויחד עם שני, הן הגיעו ל"ממלכה", בה לאה הסבירה על הפילאטיס, "חיבור של גוף ונפש, של נשימה נכונה שעוזרת להרגיש טוב. לקום בבוקר ולהתחבר לעצמנו".

כדי לשמור על כל האנרגיות האלו לאורך היום, היא מקפידה למצוא את הדברים שעושים לה טוב, גם באוכל ולכן היא ממליצה על אקטיביה. צריכה יומיומית של פרו-ביוטיקה, כמו שיש באקטיביה, עוזרת לגוף שלנו ומשפיעה לטובה - אבל חשוב להקפיד.

"והכי חשוב - לא לשכוח לנשום, ולחייך", סיכמה לאה, לפני שהיא ושני עברו לאימון פילאטיס מיוחד.

בשיתוף דנונה
  • עוד באותו נושא:
  • לאה שנירר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully