וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמהות וקריירה: האזינו לפודקאסט להורים טריים

בשיתוף JAMA

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 7:17

אימהות רבות מתקשות לשלב קריירה ואמהות, אז כיצד עושים זאת נכון והאם זה אפשרי להיות אימא במשרה מלאה ולהחזיק בקריירה? האזינו לשיחה עם מור סילבר

שילוב של אמהות במשרה מלאה לצד קריירה עלול ליצור לחץ ואף לגרום לרגשות אשמה. הציפייה החברתית מאישה היא להיות האם המושלמת לילדיה, אך המעסיק מצפה a,קדיש את מירב מרצה לעבודה.

בתום תשעת חודשי ההיריון וחופשת הלידה, נשים רבות ניצבות בפני דילמה: האם להקדיש עצמן לחינוך הילדים ולטיפול במשפחה ובמשק הבית, או לקריירה שתיצור אצלן תחושת הגשמה עצמית? כמובן שיש רבות שיודעות לעשות את שני הדברים במקביל ובהצלחה.

על מנת להבין כיצד ניתן להחזיק בקריירה ולחוש תחושת הגשמה עצמית, לצד רגשות האשמה המקננים, שוחחה מיה דיין־שלו עם מור סילבר, אושיית האינסטגרם, שהסבירה כיצד ניתן להצליח לשלב בין האמהות, הקריירה והמשפחה.

אפליקציית Jama הוקמה במטרה לתת מענה לאימהות לתינוקות בגילאי לידה ועד גיל שלוש, ולרכז עבורן תוכן, פעילויות, טיפים ממומחים וסרטונים שילוו אותן לאורך התקופה המאתגרת הזאת. כל התכנים באפליקציה "גדלים" יחד עם התינוק ומותאמים באופן מדויק לשלבי ההתפתחות שלו, כך שהאימהות מקבלות רק את מה שרלוונטי להן ומעניין אותן בכל רגע נתון.

אפליקציית Jama היא ה-מקום של האימהות בישראל לפגוש ולהכיר אימהות נוספות סביבן, וליצור חברויות חדשות ומרגשות במסע המרתק.

חפשו אותנו בגוגל: https://app.jama.co.il/

בשיתוף JAMA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully