וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה: איך נערכים בבתי האבות לעלייה בתחלואה?

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 13:42

בעקבות העלייה בחולים המאומתים בישראל השבוע, ברשת בתי האבות משען מהדקים את ההנחיות ואמצעי המניעה בתקווה להגן על אוכלוסיית הקשישים הרגישה מפני הידבקות בקורונה

לאור העלייה שחלה בימים האחרונים במספר החולים המאומתים בנגיף הקורונה בישראל, רשת משען הכוללת 9 בתי דיור מוגן בהם מתגוררים כ-2,500 דיירים, החליטה לנקוט בשורת צעדי הגנה למען הבטחת בריאות הדיירים והעובדים.

הרשת הפיצה הבוקר הודעה בקרב כלל הדיירים, העובדים, המטפלות והמשפחות, המפרטת את הצעדים שיינקטו החל מהיום בהוראת מנכ"ל הרשת עמרי כהן, נוכח ההתגברות של היקף התחלואה במדינה. בשבוע האחרון אותרו בישראל למעלה מ-100 חולים מאומתים וישנם מוקדי תחלואה בבנימינה ובגבעת עדה, שהובילו לצבר מקרי הדבקה, בעיקר במסגרות החינוכיות. ככל הנראה מקור ההדבקות בשבים מחו"ל.

אסתר חללי מתחסנת בבית האבות בבאר שבע. יחצ משען, אתר רשמי
"למען בריאות כולנו". דיירת בבית אבות משען בבאר שבע מתחסנת לקורונה/אתר רשמי, יחצ משען

ההנחיות שייכנסו לתוקף בבתי האבות החל מהיום כוללות: חובת עטיית מסיכות בעת ביקורי משפחות ואורחים הן על ידי המבקרים והן על ידי הדייר, חובת עטיית מסיכות לעובדי הרשת שבאים במגע עם הדיירים, עטיית מסיכות בזמן ביקור במרפאות הבית. בנוסף, חובת בידוד תוטל על דיירים, עובדים ומטפלות שיצאו לחו"ל עם שובם לארץ, והם יוכלו להיכנס לדיור המוגן רק בתום תקופת הבידוד. כמו כן, בדיקות קורונה לאיתור מוקדם וקטיעת שרשראות הדבקה של נשאים חיוביים לנגיף Covid-19 יערכו לכלל הדיירים בכל בתי האבות של הרשת.

מרשת משען נמסר כי "כולנו חווינו את השנה האחרונה ואנו מודעים למורכבות של המגיפה, משום כך אנו מצפים לשיתוף פעולה מלא מצד העובדים, המטפלות, המשפחות והדיירים, למען בריאות כולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully