ממש לא מה שחשבתם: ענת הראל חשפה את הניצחון המפתיע שלה

מאמנת הכושר אירחה את שני ארד, התזונאית של שטראוס, לפיקניק של אחר הצהריים ושיחה על אורח חיים נכון, תזונה מאוזנת, ספורט שטוב לנפש והסוד הגדול שעוזר לה לחבר את הכל

  • דנונה
בשיתוף דנונה
בווידאו: ענת הראל על אקטיביה (עריכה: דפי מקל)

כמו כולנו, גם ענת הראל הייתה רגילה לפני הקורונה לשבת בבתי קפה וליהנות מהחיים והאוכל שמכינים לה, עד שבבת אחת היא נאלצה להעביר הכל הביתה: "למדתי לעשות את הסלטים הכי מפנקים ואפילו הבן שלי רוצה לאכול מהם, שמבחינתי זה אומר שניצחתי", היא מכריזה.

התזונאית של שטראוס, שני ארד, הגיעה לבלות עם ענת בפיקניק של אחר צהריים והן ארזו לעצמו צידה לדרך: אקטיביה, פרי מעץ הפיטנגו שענת קוטפת ממנו מדי יום וכמה תפוחים, ויצאו לגינה לקצת שקט ואווירה טובה.

"הספורט הוא מה עושה לי טוב על הנפש", הסבירה ענת, שתמיד דואגת לצאת לריצת בוקר או לטייל בשדות ואפילו סיפרה שהחליפה אימון ריצה אחד לשחייה בים ("זה מאוד מדיטטיבי"). את כל זה היא משלבת עם תזונה נכונה: "אני תמיד מעדיפה לצרוך את התוספים והוויטמינים שלי דרך האוכל".

ומה היא עושה לגבי שעות אחר הצהריים, כשהעייפות נוחתת והרעב מתעורר? "חלק מאורח חיים בריא זה להבין שיש את השעות האלו, ובהן אני אוכלת יוגורט אקטיביה עם שיבולת שועל. זה נותן לי את החלבון שצריך לבניית שריר ולתזונה מאוזנת. הסוד הוא פשוט להיות מוכנה מראש".

בשנים האחרונות, המודעות להוספת פירות, ירקות וחלבון לתפריט היומי הולכת ועולה, ולצדה כדאי לכם מאוד לשים לב לצריכה של חיידקים טובים. זה אולי נשמע מוזר, אבל זה חיוני לכם ובצריכה יומית של פרוביוטיקה עם חיידקים טובים, תוכלו לעזור המון לתהליך העיכול שלכם ולהישאר שבעים ואנרגטיים. כן, גם בשעות הקשות של היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully