וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורדים את הקיץ: 9 מוצרים בריאים לעונה הלוהטת

השפתיים סדוקות, הקמטים מתחדדים והעצבים עולים: בישראל, אלו סימנים שהקיץ כבר כאן. למזלכם, אספנו בשבילכם כמה מוצרים שיעזרו לשמור על השפיות והבריאות גם בחודשים המאתגרים האלו - ממגבונים משופצ"רים ועד ל"סופרפודס" בהתאמה אישית

גם מי שאוהבים את הקיץ וחיכו לו כל השנה יכולים להסכים שבישראל מדובר בעונה די מאתגרת בהרבה בחינות. הקיץ לא רק עושה אותנו עצבניים ו"קצרים" יותר, אלא גם עלול להשפיע על העור, העיניים ומערכת העיכול בדרכים לא נעימות בכלל. אז אם יש לכם תוכניות לעזוב לפעמים את החדר הממוזג בחודשים הקרובים, הנה כמה מוצרים שיעזרו לצלוח את העונה החמה, ליהנות מהטוב שיש לה להציע, אבל גם לשמור על עצמכם והילדים בדרך.

הצמח המפתיע שיחסוך חשיפה לשמש

סרום של חוה זינגבוים. דרור עינב,
מבוסס על צמח הצ'יקורי. Anti-Pollution סרום/דרור עינב

כולנו יודעים שחשיפה לשמש תורמת לייצור ויטמין D בגוף, אך גם עלולה להאיץ הזדקנות ולגרום לסרטן. כעת מציעים במותג הקוסמטיקה של חונה זינגבוים דרך ליהנות מהיתרונות של הוויטמין החיוני - בלי החשיפה לשמש. זינגבוים השיקה באחרונה סרום בשם Anti-Pollution Serum המבוסס על צמח הצ'יקורי ומסייע בעידוד יצירת קולגן בעור ובהעשרתו בלחות. בנוסף, במותג מבטיחים כי הסרום יסייע להגן מפני תהליכי חמצון בעור ומקרינת האור הנפלטת מהמסכים.

מחיר השקה: 399 שקלים.

התחליף ל"תרופות הסבתא" שירגיע את הבטן של הילדים

גרפווטר. יח"צ גרפווטר,
שומר, אניס, מנטה וליקוריץ. גרפווטר קידס/יח"צ גרפווטר

כשכואבת הבטן, במשפחות רבות התרופה המתבקשת היא לשתות כוסית ערק או ללעוס מנטה או ליקוריץ. היום אף יש הוכחות מדעיות לכך שחלק מהפתרונות המסורתיים האלו אכן יעילים בטיפול בבעיות עיכול ויש מי שכבר הפכו אותם למוצרים מסקרנים. חברת "חיסונית" השיקה באחרונה את "גרפווטר קידס", תכשיר מתקתק ללא תוספת סוכר שמבוסס על שמנים טבעיים כמו שומר, אניס, מנטה וליקוריץ, להקלה מהירה על כאבי בטן. מדובר בפיתוח ישראלי שבחברה מספרים כי עמלו עליו שנים כדי לדייק ולשפר אותו עד להשקתו.

מחיר: 69.9 שקלים ל-120 מ"ל

הפילינג שמבטיח לא לייבש אתכם

קיל'ס מיי פנים על בסיס חלב הפועל גם כפילינג עדין. יח"צ חו"ל,
ניקיון ולחות. Milk Peel Toner/יח"צ חו"ל

כדי להיראות מצוין, אנחנו מוכנים לעשות דברים משונים, כמו לקלף באופן פעיל תאי עור מתים. בעוד שפילינג לפנים המבוסס על חלב נחשב בעיני רבים לדרך יעילה לשיפור בריאות העור, הוא גם עלול לגרום ליובש ואי נוחות. כעת במותג הטיפוח Kiehl's משיקים מוצר בשם Milk Peel Toner שמבטיח להימנע מהתופעה הלא נעימה. אלו מי פנים המשלבים חומצה ליפו-הידרוקסית, המסייעת בקילוף תאי העור המתים, לצד חלב שקדים ואמוליינטים שמנקים את הנקבוביות, מזינים את העור בלחות ומונעים את התייבשותו כתוצאה מהקילוף.

מחיר: 319 שקלים ל-200 מ"ל

הדרך הקלה להגן על אחד האיברים החשובים ביותר של ילדיכם

סדרת ד''ר פישר אייקר. יעל האן,
עדינים במיוחד. מגבוני עיניים/יעל האן

בשנה האחרונה נהיינו הרבה יותר מודעים לחשיבות של ההיגיינה, אבל בעוד שחיטוי הידיים תפס מקום של כבוד ברשימת המטלות שלנו, העיניים לא זכו לאותו הכבוד - וחבל. זה בין היתר מה שהביא את ד"ר פישר לפתח את EYE-care Sensitive Kids, מגבוני בד עדינים במיוחד המותאמים לניקוי אזור העיניים של ילדים. המגבונים משלבים חומרים פעילים ועדינים שמאפשרים על פי החברה להסיר שומניות וקרומים דביקים מאזור העיניים כדי להגן על בריאותן.

מחיר: 59.9 שקלים ל-40 אריזות אישיות

המעטפת המקיפה להגנה מהשמש

Avene. יח"צ Avene,
מרקמים קלילים אך יעילים. Avene/יח"צ Avene

השמש הישראלית לא מרחמת עלינו בחודשים האלו ובכל קיץ אנחנו נדרשים לתכנן בקפידה את תוכנית ההגנה שלנו מפניה. בין כל החברות שמבקשות לסייע במערכה הזאת ניתן למצוא את Avene, המציגה סדרת מוצרי הגנה מהשמש שנחשבת לנמכרת ביותר באירופה. הסדרה אינה מכילה מסנני קרינה שעלולים לגרום לרגישות בעור או להזיק לחיים במים. כל המוצרים בה כוללים SPF50+ ובהם ניתן למצוא קרמים לכל סוגי העור, ספריי, מוצרי הגנה לילדים וגם שפתון עם מקדם הגנה.

שכבת הגנה נוספת וחיונית לעיניים

סטיק הגנה של ליראק פריז. אסף לוי,
3 פעולות בתכשיר אחד. סטיק הגנה של ליראק פריז/אסף לוי

ועוד בגזרת ההגנה מהשמש והשמירה על העיניים - הנה מוצר מסקרן שמשלב את שתי הפעולות האלו עם פעולה נוספת שאולי תעניין אתכם. ליראק פריז משיקה סטיק להגנה על העיניים בשם Sunissime, המתמקד בעור הרגיש שסביבן ומעניק הגנה ייעודית מהשמש עם מקדם הגנה 50SPF. בנוסף, התכשיר מבטיח לספק גם טיפול אנטי אייג'ינג למניעת הזדקנות העור בעזרת שימוש בשלושה סוגי חומצה היאלרונית ובגוון ניטרלי שנועד לטשטש כהויות מתחת לעיניים.

מחיר: 179 שקלים

"מזונות העל" שהותאמו למטרות ייעודיות

אבקות סופר פוד של ברא צמחים. יח"צ,
טבליות, פירות מיובשים ואבקות. מוצרי הסופר-פוד של ברא צמחים/יח"צ

אחד הטרנדים הלוהטים של השנים האחרונות הוא ה"סופרפודס", כלומר "מזונות על" שמכילים ריכוזים גבוהים של ויטמינים ומינרלים ומבטיחים לתמוך באורח חיים בריא ומאוזן. גם בברא צמחים הצטרפו לטרנד ומשיקים סדרת מוצרי "סופר פוד" שכוללת טבליות, פירות מיובשים ואבקות שמתאימות לשורה של מטרות. בין המוצרים ניתן למצוא בין היתר עשב שעורה שעשוי לסייע בניקוי רעלים; מאקה שחורה שמתאימה לספורטאים; מאקה אדומה שמתאימה לילדים ו"מאקה טריקולור" המשלבת שלושה סוגים של הצמח ומבטיחה לסייע בהזנה טבעית של מאגרי האנרגיה בגוף.


מחיר: 59 עד 220 שקלים

טיפול הלילה לפנים שמבטיח עור צעיר ורענן בבוקר

ספיישליסט אמפולות פילינג לילה גליקו – C היפואלרגני של וישי. יח"צ וישי,
טיפול לילה ממוקד בסימני גיל ופגעי שמש. האמפולות של וישי/יח"צ וישי

גם במותג הדרמו קוסמטיקה וישי (Vichy) מבקשים לעזור לכם לשמור על עור פנים צעיר ורענן בקיץ הישראלי המאתגר ומשיקים ערכת אמפולות בשם (קחו אוויר): "ספיישליסט אמפולות פילינג לילה גליקו - C היפואלרגני". מדובר בערכת אמפולות עם מרכיבים פעילים לטיפול לילה ממוקד בסימני גיל ובכתמים כהים הנוצרים מקרני השמש, סימני פגמנטציה, כתמי גיל, גוון עור לא אחיד ומראה עור עמום. המוצר מכיל חומצה גליקולית עם יעילות קלינית מוכחת, חומצה היאלרונית וכן ויטמין CG ממקור צמחי.

מחיר: 119 שקלים ל-10 יחידות או 269 שקלים ל-30 יחידות

הטישו שכדאי להשאיר קרוב בהתקף האלרגיה

Allergy Comfort של קלינקס. יח"צ,
היפואלרגני. Kleenex Allergy Comfort/יח"צ

מסקר שנערך בעבור קלינקס עולה שכ-24 אחוזים מהישראלים סובלים מאלרגיה, כאשר מתוכם כ-33 אחוזים סובלים ממנה כל השנה. במחקר שפורסם באחרונה אף עולה כי התחממות כדור הארץ עלולה להביא להחמרת האלרגיה ולהארכת ההשפעה שלה. זו הסיבה שבמותג המוכר בחרו להשיק את Kleenex Allergy Comfort, טישו היפואלרגני שפותח במיוחד לשימוש על עור הפנים העדין בעת אלרגיה עונתית. אז אם גם אתם מרגישים שהשימוש בנייר רגיל רק הופך את האף לאדום ומגורה עוד יותר - אולי הגיע הזמן לשקול דרך אחרת לנקות את האזור הרגיש הזה.

המוצר שישמור על הציפורניים שלכם מפטריות

אמטריקס לטיפול בפטרת הציפורניים. יח"צ פריגו,
בול לעונת הסנדלים. אמטריקס/יח"צ פריגו

לא מעט ישראלים סובלים מפטריות בציפורניים, וזה בולט במיוחד בקיץ. התכשיר אמטריקס, שמושק כעת בפורמולה משופרת, מבטיח להביא לשיפור נראה לעין תוך שבוע בלבד. מדובר בתכשיר בצורת תמיסה לטיפול מקומי בציפורניים הנגועות בזיהום פטרייתי או פסוריאזיס. אמטריקס משפר את מראה הציפורניים ומטפל בפטרת ללא צורך בשיוף. מריחת אמטריקס על הציפורניים נעשית באמצעות שפופרת בעלת פיית סיליקון ייחודית, נוחה לשימוש וחסכונית.

מחיר: 138.70 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully