וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיץ הגיע: הגיע הזמן לדאוג למראה הצוואר והידיים

בשיתוף ד"ר לורה מצ'ניק

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 13:07

אזורי הצוואר, הדקולטה וכפות הידיים הם אזורים פגיעים במיוחד לנזקי הזמן והמראה שלהם משפיע על המראה הכללי של האישה ויכול "להסגיר את גילה". הטיפול של ד"ר לורה מוצ'ניק מתמקד באזורים אלה ומרענן אותם עבורך

טיפולי דקולטה. shutterstock,
אזור הצוואר והדקולטה/shutterstock

עכשיו כשהקיץ רשמית כבר איתנו, אנחנו מתקלפים מהבגדים וחושפים את גופנו לשמש ולאוויר העולם. אחרי החורף ותקופת הקורונה, חשוב לרענן את מראה העור, במיוחד באותם האזורים שחשופים ובולטים במיוחד ולהשיב להם את המראה הזוהר והרענן שאבד. זה לא סוד שגילה של האישה ניכר בעיקר בצוואר, בדקולטה (אזור המחשוף) ובכפות הידיים.

בקליניקה של ד"ר מוצ'ניק, מומחית ברפואה אסתטית ופיסול הפנים, תוכלו לקבל טיפול משולש ומשולב שמטפל בכל שלושת האזורים החשובים הללו.

אזור הצוואר

אזור הצוואר הוא הבולט מכולם ובגלל קרבתו לפנים השפעתו על המראה הכללי מאד דומיננטית. במשך שנים ניתן היה לטפל ולטפח רק את הפנים ואילו הצוואר נשאר מאחור בגלל הקושי לטפל בו - אבל לא עוד. לשדרוג אזור הצוואר תעניק לכם ד"ר מוצ'ניק טיפול משולב של שלושה מרכיבים:

הזרקות של חומצה היאלרוניות משודרגת בשם "בילוטרו" Bilotero, פרי פיתוח חברת תרופות גרמנית בעלת שם עולמי, המחזירה את הלחות לעור ומשפרת את המרקם והנראות. חומצה משודרגת זו מאפשרת לרכז לחות במקומות מדויקים של הצוואר לפי הצורך. החומר מכיל חומר אלחוש ולכן הטיפול אינו כואב.

המרכיב השני הם הזרקות של "רדיאס" מדולל שהינו חומר המבוסס על רכיבים טבעיים של חומצה היאלורונית וסידן. מוצר איפו-אלרגני, נספג בקלות, עם מינימום תופעות לוואי והשפעתו היא לטווח ארוך. הרדיאס עוזר בשיפור טקסטורת העור ומיצוקו .

ולסיום, הזרקות של בוטוקס המשתקות את שרירי הצוואר מותחות אותם ומעניקות לצוואר מראה מתוח ורענן.

טיפולי צוואר. shutterstock,
טיפול באזור הצוואר/shutterstock

אזור הדקולטה והמחשוף

אין מראה יפה יותר מזה של מחשוף עם עור מתוח, מטופח ורענן. מטרת הטיפול היא להעניק מקסימום לחות לאזור זה בעזרת חומצה היאלרונית Bilotero. לשיפור טקסטורת העור. בנוסף, מזריקה ד"ר מוצ'ניק את חומר הרדיאס המדולל, אותו היא מדללת ומחלקת ל-3 מזרקים ומזריקה אותו בכל אזור המחשוף.

טיפולי כפות ידיים. shutterstock,
טיפול בכפות הידיים/shutterstock

אזור כפות הידיים,

המטרה היא להחזיר את הנפח לאזור כפות הידיים ולהעלים את מראה הגידים המשווים לידיים מראה זקן ועייף. בעזרת הזרקות של חומצה היאלרונית Bilotero ושל חומר ה"רדיאס" ניתן להשיב את הנפח לאזור, ולהעניק לכפות הידיים מראה מושלם עם עור מתוח ועשיר בלחות.

לאתר

לדף הפייסבוק

לדף האינסטגרם

ד"ר לורה מוצ'ניק. יח"צ,
ד"ר לורה מוצ'ניק/יח"צ

ומה עם הכתמים שנוצרו באזורים אלה במהלך השנים?

בעזרת מכשיר ה-22M ניתן להסיר את כתמי הפיגמנטציה, כתמי השמש וכתמי הגיל, צלקות וגידולי שומן למיניהם מכל אזור כולל בפנים. למכשיר 2 ידיות הפעלה, האחת להעלמת הכתמים וסימני הפיגמנטציה והשנייה בעזרתה ניתן לתת בוסט נוסף של מיצוק והרמת העור, בעיקר באזור הצוואר שסובל מבעיות גרביטציה.

בקליניקות של דר" מוצ'ניק תמצאו את המכשור החדיש ביותר עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, פרי פיתוח ומחקרים עולמיים, ואת המוצרים האיכותיים שביחד מהווים שילוב מנצח לתוצאות על. כך תוכלו להשיב לאזורי הצוואר, המחשוף וכפות הידיים את הזוהר שאבד, ולהפוך אזורים אלה למתוחים, מטופחים ורעננים ובמראה טבעי.

לכל אחת מגיע מראה צעיר ורענן.

דר לורה מוצ'ניק היא רופאת משפחה, עם 15 שנות התמחות בתחום הרפואה האסתטית וטיפולי אנטי אייג'ינג. ד"ר מוצ'ניק מהמובילות בתחום.

מרפאות האסתטיקה של ד"ר לורה מוצ'ניק:

תל אביב, רמת החייל, רחוב ראול ולנברג 20, קרית מוצקין, שדרות גושן 86 קומה 1, באר שבע, בית אביסרור קומה 1. אשדוד, מגדלי K TOWER שדרות ירושלים 18, קומה 1, חדר 126.

לתיאום תורים : 053-2385399

אתר

פייסבוק

אינסטגרם: d.r.lora

בשיתוף ד"ר לורה מצ'ניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully