וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאה בשאלות לקראת הלידה? הירשמי לאירוע מיוחד שייערך מחר

בשיתוף Jama

עודכן לאחרונה: 4.8.2022 / 14:59

ענת רבינוביץ' לביא, סגנית מנהל חדר לידה בבית החולים ליס (איכילוב), תארח ביום חמישי, 17.6, בשעה 10:00 אירוע בו תציע תשובות לכל הסוגיות שמטרידות נשים לקראת ובמהלך הלידה

השבוע ה-40 מתקרב בצעדי ענק ויש לכן (ולכם) עוד המון שאלות? זה טבעי והגיוני לחלוטין, בין אם מדובר בילד שני או שלישי ובטח שכאשר אתם ניצבים בפני הלידה הראשונה.

איך ירגישו הצירים, מתי לגשת לבית החולים, האם סביר שישלחו אותנו בחזרה הביתה ואם כן - למה, אילו בדיקות מחכות לנו במיון היולדות, האם ישנם מקרים שמחייבים היערכות מיוחדת או מוקדמת ובכלל, מה הסיכוי שהלידה תראה בדיוק כפי שחלמת עליה?

כדי לענות על שאלות כאלו ואחרות, מארחת ענת רבינוביץ' לביא, סגנית מנהל חדר לידה בבית החולים ליס (איכילוב) מפגש לייב מיוחד באפליקציית Jama ומלון בייבי ליס. המפגש יתקיים ביום חמישי, 17.6, בשעה 10:00.

במפגש תסביר ענת על כל מה שצפוי לך עם ההגעה למיון היולדות ועוד קודם לכן, בשלבי ההיריון האחרונים שלך. את האירוע תנחה מיה דיין שלו, מייסדת אפליקציית Jama, שהוקמה על מנת לספק מענה לאימהות עם תינוקות מגיל לידה ועד שלוש ולרכז עבורן תכנים, פעילויות, טיפים של מומחיות ומומחים וסרטונים, שיעזרו לצלוח את התקופה המאתגרת והמעניינת הזו.

התכנים באפליקציה "גדלים" במקביל לתינוק ומותאמים לשלבי ההתפתחות שלו והאימהות יכולות לפגוש אימהות נוספות וליצור מעגלי חברויות חדשים.

להרשמה למפגש עם ענת רבינוביץ' לביא לחצי כאן>>

להורדת אפליקציית Jama לחצי כאן>>

בשיתוף Jama
  • עוד באותו נושא:
  • לידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully