וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלחנו כתב שלנו להסיר משקפיים בלייזר. זה מה שהוא גילה

בשיתוף עין טל הדסה

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 11:23

ליאור נאור, כתב ומגיש בוואלה!, הרגיש שהגיע הזמן לשינוי בחיים ותיעד כל רגע בדרך לשם. בעין טל הדסה הוא פגש בפרופ' קליינמן והצוות המנוסה, עבר ניתוח להסרת משקפיים בלייזר ונהנה מטכנולוגיה חדשנית. יומן מסע בדרך אל האושר - צפו

בווידיאו: ליאור ומסעו להסרת משקפיים בלייזר עם עין טל הדסה/עריכה: דפי מקל, בימוי: ליאור נאור

המוני ישראלים משתמשים מדי יום בזוגות משקפיים לראייה או קריאה. מקרוב או מרחוק, בבית ובדרכים, מול הטלוויזיה או בעבודה במחשב. מי שיש לו משקפיים חש שהן חלק בלתי נפרד ממנו, אבל זה ממש לא חייב להיות המצב.

ליאור נאור שלנו, כתב ומגיש בוואלה!, הרגיש שהגיע הזמן לשינוי והחליט להסיר את המשקפיים שלו בלייזר, אחרי שנים של עיניים צורבות מעדשות וזוגות משקפיים שהוחלפו שוב ושוב.

אז שלחנו אותו לדרך עם מצלמה, הרבה אמונה והחלטה אחת ברורה: ללכת על בטוח ועל הכי טוב שיש - כי עם עיניים לא משחקים.

בסופו של דבר, אחרי חיפוש והשוואה בין מקומות שונים, ליאור פנה לעין טל הדסה ומצא את הצוות המקצועי והמיומן ביותר, כזה שעזר לו לעבור את התהליך באופן האידיאלי.

רוצים לשנות את החיים? מרכז עין טל הדסה - הסרת משקפיים בלייזר>>

ליאור נאור הסרת משקפיים בלייזר. צילום מסך
עולם חדש/צילום מסך

את הכל הוא תיעד במצלמה שלו והתוצאה לפניכם: החל מבדיקת ההתאמה והראייה, שעוזרת לוודא שאתם אכן יכולים לגשת לניתוח ואיזה סוג ניתוח עדיף לכם, דרך פגישה עם פרופ' קליינמן, מנתח בכיר בעין טל הדסה ומנהל מחלקת עיניים בבית החולים וולפסון שביצע את הניתוח, ועד ליום הניתוח עצמו והמהפך המדהים שבעקבותיו.

איך אמר לו פרופ' קליינמן? "המשפטים שאני שומע הכי הרבה הם 'חבל שלא עשיתי את זה קודם' ו'זה ממש שינה לי את החיים'" - עכשיו כשליאור רואה 6:6 ואפילו העביר דרך עין טל הדסה את המשקפיים הישנים לתרומה לעמותה, הוא יודע שהפרופסור צודק.

אז אם שמעתם בעבר כל מיני אמונות טפלות ושמועות לא מבוססות על הסרת משקפיים בלייזר, דעו שעל פי פרופ' קליינמן, מדובר בניתוח רפואי מוצלח ביותר, עם אחוז הסיבוכים הקטן ביותר. ודעו שהמקום לעשות את התהליך הוא עין טל הדסה, עם למעלה מ-20 שנות ניסיון, צוות מומחים וטכנולוגיה חדשנית.

רוצים לשנות את החיים? מרכז עין טל הדסה - הסרת משקפיים בלייזר>>

שאלות על הניתוח? השאירו פרטים בלינק ונציג מטעם עין טל הדסה יחזור אליכם>>

בשיתוף עין טל הדסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully