וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו אחת התופעות הכי מבאסות אחרי גיל 40. כך תתמודדו איתה

אסנת עופר, בשיתוף אופטיקנה

עודכן לאחרונה: 31.8.2021 / 8:24

בסביבות גיל 40 העיניים שלנו כבר מתקשות לראות היטב מקרוב. כן, גם אם הראייה שלכם הייתה פעם 6:6. מה עושים? עדשות פורטיפוקל זו התשובה שחיפשתם. הנה מה שאתם חייבים לדעת כדי לראות

בוקר אחד אתם מגלים שהיד שלכם התקצרה. אתם מנסים להרחיק עוד ועוד את הסמארטפון, את דפי החשבון מהבנק, את הספר או העיתון, אבל העיניים מתקשות לקרוא את מה שמונח לפניכם. מה קורה שם בעיניים? אתם שואלים את עצמיכם.

ובכן, הנה התשובה: הגעתם לגיל 40.

זקוקים למשקפיים? לחצו כאן>>

כבר לא 6:6

פרסביופסיה או בשם היום יומי, זוקן ראייה היא תופעה טבעית שמתפתחת כבר בעשור השני לחיים, אבל לרוב מתחילים לחוש בה רק לקראת גיל 40. עם השנים, כחלק מתהליך ההתבגרות, עדשות העיניים מאבדות מגמישותן. התוצאה היא קושי למקד את הראייה בחפצים קרובים, שלעתים קרובות מלווה בכאבי ראש, תחושת טשטוש, עייפות ומאמץ לקרוא. זאת הסיבה שבאופן בלתי מודע אתם מרגישים צורך להרחיק את הסמארטפון או הספר מן העיניים, כדי לקרוא את האותיות הקטנות.

בקיצור, זו לא היד שהתקצרה, אלא העיניים שמתקשות להבחין בפרטים שבעבר גודלם נראה סביר. ומתברר כי דווקא בעידן המסכים, כשמבלים את מרבית שעות היום מול המחשב והסמארטפון, הקושי לעבור מראייה לקרוב לרחוק מורגש בצורה משמעותית.

"הרבה מאד נשים וגברים צעירים מתכחשים למאמץ שגובה מהם הראייה בסביבות גיל 40. בעלי משקפי ראייה נאלצים להתמודד עם קושי בראייה כל אימת שהם נדרשים לקרוא. הם מסירים את משקפי הראייה שלהם כדי לקרוא, מרחיקים את היד, מגדילים פונט. בגלל שאנחנו מחוברים למסכים כל היום, כל חיי החברה שלנו מונחים בכף היד ואנחנו צורכים אינפורמציה, עובדים ומבלים מול מסכים - הצורך נהיה מוגבר ותכוף יותר", מסביר יובל טוכשניידר, אופטומטריסט M.Sc - אופטומטריסט בכיר ברשת.

אין ספק שהשינויים בראייה לאחר גיל 40 הם מתישים. אז מה עושים? בימים אלו מוצע פתרון חדש. משקפי פורטיפוקל. משקפיים שתוכננו במיוחד עבור בנות ובני ה-40 ששוקלים לעבור לראשונה ממשקפי ראייה למשקפי מולטיפוקל - שהם משקפיים עם עדשות בעלות מספר מוקדי ראייה, לטווח ראייה ממרחק עד קרוב ללא צורך בהסרה החלפה או הרכבת משקפי קריאה.

גבר עם משקפיים. ShutterStock
גבר עם משקפיים/ShutterStock

פורטיפוקל - לא קשה להסתגל

אם אתם מרכיבים משקפיים, ואתם עומדים לחצות או כבר חציתם את גיל 40 - ברוכים הבאים למועדון שלא בחרתם להשתייך אליו. במלים אחרות: הגיע הזמן להפסיק להכחיש. כנראה שאתם זקוקים למשקפיים חדשים או אחרים. אתם יכולים, כמובן, למתוח את היד שמחזיקה בספר, או לשנות את הגדרות הסמארטפון או המחשב, אבל מדובר בפתרון זמני ולא בהכרח יעיל. וזה משום שפרט לקושי לראות מקרוב, פרסביופסיה מתבטאת בקושי בקריאה באור נמוך, וכאמור, גם במאמץ, עייפות מוגברת וכאבי ראש, שיכולים להפריע בעבודה ובשעות הפנאי.

"כשנגמר שלב ההכחשה - יש חסמים, דחיינות טבעית להתרגל למשהו שונה, תחושה ש"מולטיפוקל זה של זקנים" ו-"מה לי ולזה". לכן חשוב להדגיש כי למשקפיים עם עדשות פורטיפוקל לא קשה להסתגל, ואין עקומת למידה כיצד להשתמש בהם. אלה משקפים שמותאמים במיוחד לאנשים צעירים, שרק מתחילים להרגיש בקשיי ראייה וחווים פרסביופסיה בתחילת דרכה", מעיד טוכשניידר.

משקפי פורטיפוקל הם מוצר חדשני המיועד בדיוק לאלו שוקלים לעבור למשקפי מולטיפוקל הראשונים שלהם, והם משנים את כללי המשחק. משקפי פורטיפוקל נוחים וקלים להסתגלות בזכות החדשנות בעדשות שהן מביאות. עדשות SMART ZOOM מבית סייקו גרמניה הן עדשות ייחודיות המהוות פריצת דרך טכנולוגית.

עדשות SMART ZOOM הן מה שנקרא בשפה המקצועית עדשות אספריות. אלו הן עדשות בעלות קימורים משתנים לאורכן בשונה מעדשות רגילות בהן הקימור הוא קבוע. בזכות הקימורים המשתנים עדשות אספריות הן דקות יותר ושטוחות יותר מעדשות רגילות. המיוחד בעדשות ה- SMART ZOOM שהן נועדו לתת מענה לכל אלו שיש להם משקפי ראייה וכעת בגילאי ה-40 זקוקים לתיקון התחלתי לקריאה (עד מספרים של +1.25 תוספת לקריאה). העדשות מאפשרות הסתגלות קלה ומהירה תודות למרכז עדשה רחב המאפשר מעבר קל וראייה חדה בין המוקדים, ושטח הקריאה גדול יחסית לעדשות מולטיפוקל רגילות - מה שמאפשר נוחות בקריאה, חדות מלאה ושדה ראייה רחב.

לא פחות חשוב- עדשות ה-SMART ZOOM דקות יחסית, אין להן סממנים חיצוניים המעידים על היותן רב מוקדיות. ככה שגם מבחינת הלוק - הן מתאימות במיוחד לאנשים צעירים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

העדשות

גם ההוצאה הכספית הכרוכה במעבר למשקפי פורטיפוקל נמוכה באופן משמעותי. עכשיו המשקפיים נמכרים במחיר השקה מיוחד של 799 שקל כולל מסגרת. במילים פשוטות משקפי פורטיפוקל מספקים פתרון אופטימלי ונוח ומחסלים את כל התירוצים מדוע לדחות את המעבר למשקפיים רב מוקדיים.

למשקפי אופטיקנה - לחצו כאן>>

אסנת עופר, בשיתוף אופטיקנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully