וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נושר לכם השיער? לא צריך לפגוע בגוף יותר - הטכנולוגיה כבר כאן

בשיתוף דימדיקו טכנולוגיות רפואיות

20.6.2021 / 10:00

נשירה, דלילות או התקרחות הן תופעות טבעיות ואם אתם מעוניינים להיאבק בהן, יש דרך לעשות זאת ללא טיפול פולשני כמו תרופות או השתלה. ד"ר זהבה לבר, מומחית בתחום רפואת עור ומין ומדענית מסכמת שנים של מחקר ומידע השוואתי אודות השיער שלנו והדרך לשיקומו

אישה סובלת מנשירת שיער. ShutterStock
יש דרך להילחם בנשירת שיער/ShutterStock

האם ידעתם שמדי יום אנחנו מאבדים בערך 100 עד 110 שיערות מהראש שלנו, וזה בסדר לגמרי? כן, נשירת שיער "מבוקרת" מתרחשת אצל כל אדם בוגר, שעל הקרקפת שלו אמורות להיות 70-120 אלף שיערות.

מתי צריכה להידלק לנו נורה אדומה? כשאובדן השערות השגרתי הופך לפתע לנשירה של ממש, דלילות או התקרחות.

נשירת שיער מאסיבית מתרחשת כאשר הורמון ההידרו - טסטוסטרון מתחבר לקולטנים בזקיקי השיער, מה שגורם להפרת האיזון המבוקש בין הצמיחה לנשירה. במקרה כזה, השיער מתנוון לאיטו ועובר משלב הצמיחה לשלב המנוחה ואז - לנשירה, שכן זקיקי השיער שלנו לא מקבלים מספיק ויטמינים ומינרלים ומפסיקים לייצר שיער.

התופעה המתסכלת הזו אומנם לא מסוכנת לשמחתנו, אבל רבים, גברים ובעיקר נשים, חשים שהיא גם לא אסתטית במיוחד ומחפשים פתרונות. לכן, תעשיות הרפואה, הטכנולוגיה והקוסמטיקה מנסות לספק מענה בדרכים שונות ומגוונות, כאשר האפשרויות המוכרות כוללות בין היתר טיפול תרופתי או השתלות.

ד"ר זהבה לבר, מומחית בתחום רפואת העור והמין ומדענית. יח"צ,
ד"ר זהבה לבר, מומחית בתחום רפואת העור והמין ומדענית/יח"צ

הבדיחה השחוקה שאת הנשירה רק הרצפה תעצור לא מצחיקה את ד"ר לבר. יש פתרונות מוכחים

ד"ר זהבה לבר, מומחית בתחום רפואת עור ומין ומדענית מסבירה: ישנם מספר פתרונות מוכרים בעולם הרפואה. לדוגמה תרופות או השתלות שיער. הבעיה בתרופות דוגמת מינוקסי (המבוססת על מינוקסידיל) היא שלצד ההמרצה של זרימת הדם אל הזקיקים, הטיפול מלווה גם בתופעות לוואי לא נעימות. השתלת שיער היא תהליך ניתוחי בו נלקחים זקיקי שיער מהחלק האחורי של הקרקפת ומועברים לקדמת הקרקפת והקודקוד. בהשתלות שיער עלולות להיווצר תופעות לוואי כגון צלקות ובכל מקרה, בדומה לחלק מהתרופות, מדובר בטיפול פולשני שמשפיע על הגוף בדרך זו או אחרת. ישנה גם האופציה של טיפול טבעי, אולם במקרים רבים אנשים ימצאו עצמם משקיעים הון תועפות במוצרים שאין להם כל יעילות מוכחת ומדעית.

בשל כך, עוד ועוד מבין אלו הסובלים מנשירת שיער פונים כיום לטכנולוגיה המתקדמת. כמו בכל תחום בחיינו, גם לעולם המאבק בנשירת שיער הגיעה הטכנולוגיה במלוא עוצמתה ומציעה מכשירים מיוחדים, שיכולים לחולל מהפך.

הריג'ן אגן בריא. יח"צ,
מכשיר מתקדם לשימוש ביתי. הריג'ן/יח"צ

אחד מהם הוא הריג'ן, מכשיר לשימוש ביתי המשלב ארבע טכנולוגיות לטיפול בזקיקי השיער שכל אחת מהן הוכחה בעבר באמצעים מדעיים כתורמת לריפוי ושיקום הקרקפת, השיער והזקיקים. המכשיר שנכנס לשוק לפני כחמש שנים ולמעשה מעניק למטופלים רצף טיפולי בנוחות הבית, ללא צורך בתרופות, ללא סיכון לצלקות או טיפול פולשני. מעבר לזה גם התוצאות מובטחות. הטכנולוגיה נמכרת עם הבטחה לתוצאה או החזר כספי: שיפור מצרפי של 30 אחוז (במכשיר הרגיל) ו-40 אחוז (במכשיר הפרימיום) בכמות ועובי השיער בשימוש יומי, בתוך מספר חודשים.

מכשיר הריג'ן הוא פטנט עולמי רשום ובעל הצלחה מחקרית מוכחת, שמתאים לטיפול ביתי ועובד בעזרת פעולה חשמלית (עירור הקרקפת וזקיקי השיער), פעולה מכנית (עירור ועיסוי הקרקפת), פעולה ביוכימית (החדרת אבץ ונחושת לקרקפת) ובמכשיר הפרימיום החדש, גם פעולה אופטית (שיפור זרימת הדם באמצעות לייזר רך). כל אחת מהפעלות בנפרד הוכחה מדעית במחקרים שנערכו בתחום השיער ושיקומו. מכשיר ההריג'ן משלב בכל טיפול את כלל מנגנוני השיקום כך שלמעשה כל שימוש במכשיר מעניק שיקום לזקיקי השיער בכמה פעולות המיושמות בו זמנית.

מכשיר הריג'ן מיועד לכל הגילאים, לגברים ונשים, כאשר כל שימוש בו מתחיל מאבחון מקצועי שנעשה ללא עלות, לפני רכישת המכשיר, זאת על מנת להבטיח התאמה לטיפול וכדי לוודא שהתוצאה המבוקשת תתקבל. למכשיר תוכנת "מאמן אישי", הבודקת את איכות הטיפול בזמן אמת ומסייעת באיתותים מובנים לטיפול נכון ואפקטיבי במכשיר.

נשירת שיער, דלילות או התקרחות הן תופעות טבעיות, שיכולות לנבוע מסיבות שונות, דוגמת גנטיקה, סוג השיער, זרימת הדם לקרקפת, בעיות עור ואפילו השפעות הסביבה ואורח החיים שלכם. אם זה הגיע גם אליכם/ן, אל תיבהלו - ודעו שיש פתרון.

למידע, ולתיאום אבחון ללא עלות לחצו על הקישור https://www.hairegen.co.il

בשיתוף דימדיקו טכנולוגיות רפואיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully