וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעיה הזו יכולה לפגוע לנו באיכות החיים. עכשיו יש לה פתרון מהפכני

בשיתוף סולגאר

עודכן לאחרונה: 7.6.2021 / 9:13

כאבים ותנועה מוגבלת פוגעים ביומיום שלנו, אך מה הכוונה ב"כאב קבוע" וכיצד ניתן להתמודד איתו? הפיזיותרפיסט אדם בדיר הסביר והציג פורמולה חדשנית שמשנה את המצב. צפו בראיון שיכול לשנות הכל עבורכם

בווידיאו: הפיזיותרפיסט אדם בדיר מסביר על כאבים ופורמולת No.7 שעוזרת להתמודד עמם/עריכה: אדר אילון

אם גם אתם סובלים באופן קבוע מכאבים ותנועה מוגבלת, כנראה שתנסו לעשות הכל כדי לשנות את המצב העגום הזה, שפוגע לכם באיכות החיים וביומיום. אבל כיצד? הפיזיותרפיסט אדם בדיר הגיע לאולפן כדי לדבר על הבעיה ולהציג פורמולה פורצת דרך, שתחולל עבורכם את השינוי המיוחל.

מה הכוונה בכאב קבוע?

"משהו שמלווה אותנו כל היום. זה יכול להיות עצים וחזק יותר במהלך היום, למשל כשקמים בבוקר, כאב על רקע דלקתי או בשל חוסר גמישות, למשל כשנמצאים בישיבה במשך שעתיים-שלוש. אצל המבוגרים זה יכול לבוא לידי ביטוי גם בעלייה של כמה מדרגות - הכאב מתחיל ונמשך. זה פוגע באיכות החיים והכאב העצים גם מגביל אותנו משמעותית".

איך אפשר להתמודד עם הבעיה הזו?

"יש כמה אופציות. בתחום הפיזיותרפיה לא מטפלים בכאב עצמו, אלא בסיבה שלו - משהו דלקתי שמתעורר באחד המפרקים בגוף, חוסר גמישות או תנועתיות במפרק, או פציעה מספורט מקצועני או חובבני. אני מלווה אנשים בכל הגילאים ולכל אחד יש סיבה משלו".

הכירו את פורמולה No.7 של סולגאר>>

מהו תוסף התזונה שאתה מציע כדי לטפל בכאבים?

"פורמולת No.7. היא נקראת כך כי יש לה שבעה מרכיבים. לוקחים אותה דרך הפה והיא נספגת במערכת הדם ועושה את העבודה. התוסף כולל שני רכיבים פטנטים של חברת סולגאר - אפלפין® ו-®UC-II, שנחקרו ונמצאו כרכיבים בולטים בתחום הכאב. השילוב של 7 הרכיבים מביא להפחתת כאב, ולשיפור באיכות החיים.

מחקרים מראים ש-No.7 משפיע כבר מהיום החמישי אחרי שמתחילים לקחת את הקפסולות. תוך שלושה שבועות רואים תוצאה משמעותית. הפורמולה עוצרת את תהליך הדלקתיות והגוף הופך את התהליך ההורס הזה לתהליך בונה. מכאן, אנחנו מתקדמים עם המטופל דרך חיזוקים, גמישות ועבודה על הגוף, והתגובה הרבה יותר טובה".

מתי נוטלים את התוסף?

"תוסף תזונה נוטלים על בסיס יומי. היתרון של No.7 זה שקפסולה אחת כוללת מרכיבים שונים עם השפעה מאוד יעילה. במקום לקחת כמה מרכיבים ביחד ולבלבל בין כדורים וכמויות, יש פה מוצר מדוד ויעיל. הפידבקים מעולים. תוסף התזונה משפר את איכות החיים. אנחנו לא מספיקים לאכול כמו שצריך או לעשות פעילות פיזית. הפורמולה מספקת תמיכה לנושאים האלו".

את No.7 אפשר למצוא בכל חנויות הפארמה, כמו גם בבתי טבע ובתי תזונה שמחזיקים בחומרים אורגניים, ובכל מדף של מוצרי סולגאר ובתי המרקחת.

כואב לכם? נסו את הפורמולה המהפכנית של סולגאר>>

בשיתוף סולגאר
  • עוד באותו נושא:
  • כאבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully