וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא צריכים לנסוע לתורכיה או לאיטליה כדי להשתיל שיער

כתבה פרסומית, בשיתוף BIOFIBER

עודכן לאחרונה: 1.6.2021 / 11:29

BIOFIBER, מותג איטלקי ותיק ומוצלח להשתלות שיער - מגיע לישראל. חברת "אסתטיקה ויופי ישראל" מציעה טכנולוגיה ייחודית ומכשור מתקדם, שיחסכו לכם את הצורך לטוס לחו"ל עבור טיפול. שוחחנו עם הבעלים אלכס ואלינה כדי ללמוד עוד

בווידיאו: הכירו את מותג השתלות השיער BIOFIBER/יח"צ

הנה לכם טיפול משנה חיים. יותר לא צריך לסבול מההשלכות של נשירת שיער, דילול מאסיבי או התקרחות מקומית, ומה שעד לאחרונה נשמע כמו חלום - ניתן כעת להגשים ובקלות. אין צורך לטוס לתורכיה או לאיטליה, כי הכול מתבצע בארץ. תרשמו את שם המותג -BIOFIBER , כי מהיום הכול הולך להיראות אחרת.

חברת "אסתטיקה ויופי ישראל" קיימת מזה 14 שנים ועוסקת בעיקר בתחום הפאות ותוספות השיער. לאחרונה שילבה החברה גם נושא של השתלות שיער חלופי בעזרת מכשור מתקדם וטכנולוגיה חדישה המיובאת מאיטליה. שם, כמו בהרבה מדינות בעולם, הטיפול קיים למעלה מעשור. שאלנו את הבעלים של "אסתטיקה ויופי ישראל", אלכס ואלינה, מספר שאלות על המהפכה שהם מציגים בתחום הזרקות והשתלות השיער.

מה מיוחד בטיפול הזה, בשונה מטיפולים בתורכיה?

"BIOFIBER הינו מותג איטלקי מוכר ובעל ניסיון של למעלה מעשור. בניגוד לטיפולים בתורכיה, הדורשים גילוח של השיער הקיים, הטכנולוגיה שלנו לא דורשת גילוח ובעצם לא נוגעים בכלל בשיער הקיים. הזרקת השיער החלופי בקרקפת נעשית רק בין זקיקי השערות הקיימות, תהליך שאינו פוגע בשיער הקיים. השיער המושתל משתלב באופן מושלם עם השיער הטבעי. ייחודו של טיפול זה הוא בתוצאות המיידיות. בתום הטיפול האישה יוצאת עם שיער מלא יותר. השיער רך ונעים למגע וההתנהלות היא בדיוק כמו עם שיער טבעי. החזרה לשגרה מיידית ואין צורך בזמן החלמה. יותר מזה, יש התחייבות לתוצאות וניתן תמיד להוסיף ולעבות את המראה".

רוצים להצטרף למהפכת השתלות השיער? לחצו כאן>>

השתלות שיער - ביופייבר. באדיבות ביופייבר,
מותג איטלקי מוכר שלא דורש את גילוח השיער הקיים - BIOFIBER/באדיבות ביופייבר

איך מתבצע הטיפול?

"תחילה מתקיימת פגישת ייעוץ, בה בודקים ומאבחנים את ההתאמה הבריאותית. הטיפול הוא בהרדמה מקומית ולכן אינו כואב. המכשיר המזריק את השערות הוא אוטומטי. בטיפול הראשון מוזרקות לקרקפת בהתאם לפרוטוקול הרפואי 200-300 שערות. התהליך אינו פוגע בזקיקים הקיימים. בטיפול השני, שנערך כשבועיים לאחר הראשון, משלימים את הזרקת השערות לקרקפת למראה מלא ומושלם. זמן הטיפול תלוי במצבה של כל מטופלת. בדרך כלל הטיפול הוא בין שעתיים לשלוש שעות ובמקרים מסוימים מדובר ב-5-6 שעות. לתוצאות מושלמות נדרשים שניים-שלושה טיפולים".

איזה שיער אתם משתילים?

"אין מדובר בשיער טבעי, כי אם שיער חלופי ברמה ובאיכות גבוהה במיוחד. לא ניתן לראות זאת או להבחין בין השיער הטבעי לחלופי. השיער החלופי מצופה בקרטין, ששומר עליו לתקופה ארוכה. אחת לכמה שנים, לפי רצון המטופלת, אפשר להגיע לקליניקה למילוי נוסף באזורים מסוימים. השיער מגיע במגוון צבעים ועובר התאמה לשיער הטבעי של כל מטופלת. הוא מגיע באורכים שונים ובטקסטורות שונות של שיער חלק, מתולתל או גלי".

השתלות שיער - ביופייבר. באדיבות ביופייבר,
שיער חלופי ברמה גבוהה. לא ניתן לראות את ההבדלים בינו לבין השיער הטבעי/באדיבות ביופייבר

למי מתאים הטיפול?

"הטיפול מתאים לכולם, נשים וגברים. אין מגבלת גיל ויש לנו מטופלות רבות שחצו את גיל ה-80. הטיפול אסור על מי שסובלת מבעיות עור כמו פסוריאזיס או סבוראה, או ממחלות אונקולוגיות אלא באישור הרופא המטפל. הטיפול אסור לנשים בהיריון".

האם הטיפול בטוח?

"בטוח מאוד. הוא מבוצע רק על ידי רופא מוסמך שעבר הכשרה בחברת האם באיטליה. המכשיר מאושר CE, באישורים ותו תקן עולמיים, וכמובן גם אישור משרד הבריאות הישראלי. במהלך התקופה שאנחנו בתחום, והשתלנו כבר אלפי שערות, לא נרשמה אפילו בעיה אחת".

השתלות שיער - ביופייבר. באדיבות ביופייבר,
"במהלך התקופה שאנחנו בתחום, והשתלנו כבר אלפי שערות, לא נרשמה אפילו בעיה אחת"/באדיבות ביופייבר

איך מטפלים?

"בדיוק כאילו שזה השיער שלנו. אפשר לעשות פן לדוגמה, אבל לא בטמפרטורות גבוהות מדי. אפשר לצבוע, לספר ולעצב. השיער החילופי מגיע במגוון אורכים וצבעים. השיער נשאר עד 10 שנים, עם נשירה מועטה של 3-10 אחוז בלבד לפי מחקרים איטלקיים".

מדובר במהפכה בתחום השתלות השיער בישראל, ומהיום אף אחת לא תחווה את בעיית ההתקרחות והשיער הדליל. מהיום הפתרון היעיל בהישג יד.

אסתטיקה ויופי ישראל

רחוב לוין אפשטיין 10, רחובות, טלפון: 8767*

לאתר BIOFIBER

יוטיוב

פייסבוק

אינסטגרם

כתבה פרסומית, בשיתוף BIOFIBER

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully