וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקוד נועז תמורת חיסון: עמדת חיסונים לקורונה נפתחה במועדון חשפנות בלאס וגאס

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 23:17

לנוכח שיעור המתחסנים הנמוך בנבדה, הם החליטו - כמו בישראל - להציע הטבות ומתנות לכל מתחסן. עמדת חיסונים נפתחה השבוע במועדון החשפנות האסלר בלאס וגאס ומציעה לקהל כניסה חינם, אלכוהול וריקוד נועז תמורת הסכמה להתחסן במקום

בעוד שנכון לכתיבת שורות אלו שיעור המתחסנים בישראל עומד על כמעט 60 אחוזים, בנבדה, ארה"ב, שיעור המתחסנים מגיל 12 ומעלה - שקיבלו לפחות מנה אחת מבין שתי מנות החיסון המיועדות - עומד על 46 אחוזים בלבד, הרחק מ-75 האחוזים שהציבה לעצמם המדינה כיעד אפשרי. לשם כך החליטו הרשויות להציב עמדות חיסון ניידות ברחבי המדינה ולהציע מגוון הטבות למתחסנים.

ככל שהביקוש לחיסונים הואט ברחבי ארה"ב, עסקים אימצו שיטות יצירתיות דומות לשכנוע סרבני חיסונים, כגון חנויות קנאביס המציעות"ג'וינטים תמורת חיסון", מבשלות בירה המציעות "כוסית תמורת חיסון" ובאוהיו הודיעו כי הם מתכננים לערוך לראשונה הגרלת לוטו לתושבים מחוסנים בלבד בפרס של מיליון דולר ו-5 מלגות לימוד.

בנוסף - עמדת חיסונים נפתחה מוקדם יותר החודש במקום לא שגרתי: מועדון החשפנות האסלר בלאס וגאס - ולאור ההטבות שהיא מציעה ללקוחותיה, ברור למה אנשים (טוב, בעיקר גברים) עומדים שם בתור לקבלת חיסון.

נציגי הרשויות המקומיות מודים שפתיחת מתחם חיסונים במועדון החשפנות האסלר של לארי פלינט היא דרך יצירתית לשכנע אנשים להגיע ולהתחסן. "זו רק דרך נוספת לגשת לאוכלוסייה שלנו", אמרה ג'ואן רופייפר, האחות הראשית של מחוז הבריאות בדרום נבדה שפיקחה על המרפאה הניידת, "אני מניחה שהאטרקציה תצליח למשוך עוד מתחסנים פוטנציאלים".

המועדון מציע תמריצים למתחסנים כגון כרטיס חבר המעניק למתחסן ולחמישה מחבריו המחוסנים כניסה חינם למועדון, בקבוק וודקה חינם, ריקוד נועז מ"בדרנית מחוסנת" והטבות נוספות.

מתחסנים במועדון החשפנות "האסטלר" בלאס וגאס. KTNV Channel 13 Las Vegas, צילום מסך
אחת החשפניות מתחסנת במועדון החשפנות בלאס וגאס/צילום מסך, KTNV Channel 13 Las Vegas
מתחסנים במועדון החשפנות "האסטלר" בלאס וגאס. KTNV Channel 13 Las Vegas, פלאש 90
ואחד הלקוחות הקבועים נהנה מהטבות במועדון רק כי הגיע להתחסן/פלאש 90, KTNV Channel 13 Las Vegas

מרפאת החיסונים במועדון נפתחה למספר שעות בליל שישי האחרון והעניקה ליותר מ-100 המבקרים שם - ולצוות העובדים והרקדנים - חיסונים לקורונה. בסרטונים שפורסמו ברשת ניתן לראות את אחת הרקדניות במדי "עוזרת" חשופים מקבלת חיסון רגע לפני שהיא עולה לבמה. רבים שהגיעו למקום סיפרו שלא ששו לקבל את החיסון עד היום - אך החליטו ללכת על זה, אם זה כולל ביקור והטבות במועדון.

רוברטו מונטי, המתגורר בסמוך למועדון, אמר כי תחילה ויתר על האפשרות להתחסן כי חשש מהשפעות החיסון, אך הבין שכדי לחזור לשגרת חייו - יהיה עליו להתחסן. הוא סיפר שבמוקדם או במאוחר הוא היה הולך להתחסן במרפאה, אך מאחר שהוא לקוח קבוע בהאסלר, הוא ניצל את ההזדמנות לתפוס שתי ציפורים במכה. הוא סיפר ל-Ruptly: "זה היה נשמע כמו בדיחה בהתחלה, אבל המקור היה אמין וזה עלה לכתורות כמה ימים לאחר מכן. זו הדרך הטובה ביותר לעשות את זה כשאתה גר בוגאס, לקבל חיסון במועדון חשפנות. זו דרכה של וגאס להתחסן".

דיווח של KTNV:

מייקל מאיירס, תושב לאס וגאס, סיפר שסירב תחילה להתחסן אך שינה את דעתו כשאשתו הזמינה אותו להתחסן בהאסלר. "אמרתי לה 'האסלר של פלינט?' היא אמרה 'כן'. אמרתי, 'אה, אוקיי... תן לי לשקול זאת שוב'". אשתו, הארפר, הוסיפה: "הרבה גברים לא נוסעים להתחסן, אבל הם מודים שלעשות את זה על הדרך, במקום מוכר כמו האסלר, מתאים להם יותר. זה צעד חכם".

ודיווח של FOX 5:

ראלף ג'יימס, מנהל האסלר, אמר כי הוא מאמין שפתיחת מרפאות חיסונים במקומות לא סטנדרטיים אך נגישים תסייע לקהילה ולעסקים לחזור במהרה לשגרה. הוא הודה שאנשים בדרך כלל לא רואים במועדון חשפנות דבר המתקשר לבריאות הציבור, אך הוסיף בפני Ruptly: "זו ההוכחה שמועדון חשפנות הוא מקום נקי ושזה עסק רגיל לכל דבר. פתחנו מרפאת חיסונים בהאסלר ניו אורלינס וזה הצליח מאוד אז החלטנו להביא את זה לוגאס, לקהילה שלנו כאן. אנו רוצים לעודד אנשים להתחסן כדי שנוכל לחזור לשגרה במהרה". בוגאס צפויים להתיר את הגבלות הקורונה הקיימות ב-1 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully