וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחתכם מנייר? הטריק הפשוט הזה ימנע את הכאב המיותר

9.5.2021 / 23:03

25 מיליון צפיות נרשמו לסרטון קצר של משתמשת טיקטוק שחושפת שלושה טריקים יעילים לחיים: דרך לעצור שיהוקים, להעלים צלקות אקנה ואולי המפתיע מכולם - שיטה לריפוי מהיר של חתך נייר. צפו ולימדו

חתך מדמם בכף היד. ShutterStock
איך עוצרים את הדם והכאב מחתך נייר?/ShutterStock

כמו קוץ באצבע או מכה בבוהן, להיחתך מדף נייר (paper cut) זו אחת הפציעות הכי מיותרות ומעצבנות שיש, בעיקר כי מה יותר משפיל מלהיחתך מנייר A4? ובינhנו - זה גם די כואב. אז כדי להעלים את החתך ולשכוח מהשטות שעשיתם, משתמשת טיקטוק חשפה שיטה מהירה ויעילה למנוע כאב ולעצור את הדימום במקרה של חתך נייר.

משתמשת הטיקטוק איזבלה חתכה את עצמה עם נייר (וזה כואב להסתכל) כדי להוכיח שיש לה את היכולת להעלים את החתך והכאבים המלווים אליו בשנייה. בסרטון, שכותרתו "טיפים לחיים", נראית איזבלה מלמדת את הצופים מספר טריקים שונים כדי לסייע במאבק באי-הנוחות היומיומית. איזבלה פתחה את הסרטון בטיפ כיצד לטפל ב"פייפר קאט" והסבירה כי "אחת הדרכים לרפא את החתך באופן מיידי ולהיפטר מהכאב היא להשתמש בשפתון נגד יובש בשפתיים - פשוט צריך לשים מעט מהחומר המרגיע של שפתון הלחות על האזור וזה ימנע את הכאבים והדימום.

צפו בכל הטיפים שלה:

איזבלה צברה יותר מ-25 מיליון צפיות לסרטון שלה, אם כי היא לא הראשונה שממליצה על שימוש בשפתון לטיפול בחתך נייר. באתר "יום האישה" הוסבר כי נגיעה של שפתון לחות תסייע בהפגנת הכאב מחתך מנייר או מגילוח על ידי "חסימת אוויר מעצבים פתוחים. אם השפתון מבוסס על שעווה, הוא יסייע גם בהאטת הדימום".

הטריקים האחרים ששיתפה איזבלה הם שתיית מים עם עט בפה כדי לעצור שיהוקים ושימוש בדבש גולמי כדי להיפטר מצלקות אקנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully