וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא חושף: המבחן הפשוט שיגלה אם חסרות לכם שעות שינה

10.5.2021 / 23:00

אתם סובלים מעייפות מתמדת במהלך היום? רופא העלה לטיקטוק סרטון עם מבחן שיבדוק אם אכן חסרות לכם שעות שינה באמצעות תמונה טריקית. צפו וגלו

מבט בתמונות האלה יגלה האם חסרות לכם שעות שינה/dr.karanr/TikTok)

עייפות היא משהו שאנחנו צריכים להתמודד איתו על בסיס יומי, בין אם הסיבה היא מתח, נדודי שינה או שזה בגלל שאנחנו לא אוכלים מספיק או נשארים ערים עד מאוחר בלילה. כמובן שיש אנשים שמתמודדים טוב יותר עם מחסור בשינה ויש כאלו שחייבים לישון יותר, אבל עייפות מציקה לכולם.

לד"ר קאראן ראג' יש יותר מ-3.4 מיליון עוקבים בטיקטוק. הוא מעלה לפיד שלו סרטונים מועילים וטיפים לחיים טובים יותר. בסרטון שהוא העלה לאחרונה לרשת הוא ביקש מהעוקבים שלו לעשות בדיקה לגבי שעות השינה שלהם. הוא הסביר שאם אנחנו לא ישנים מספיק, נחווה בלקאאוטים קטנים שיגרמו לנו להחמיץ דברים שנמצאים ממש מול העיניים שלנו.

זה המבחן שלו

המבחן שהוא הציג נשען על תמונה של רחוב סואן עם בניינים ברקע, מכוניות על הכביש ואנשים שמנסים להשתמש במעברי החצייה. בזמן שהדוקטור מדבר, התמונה משתנה בכמה דרכים, שלא כולם ישימו לב אליהן. הוא שאל: "ראיתם שהאוטובוס שינה את הצבע? או שהבניינים נעלמו, או שהילד רץ לאורך הרחוב? אם להיות כן, אני הבחנתי רק באוטובוס שמשנה את הצבע במבט הראשון שלי".

באופן לא מפתיע, גם 3.5 מיליון הצופים פספסו הרבה דברים. "אני מניח שכולנו מקופחי שינה", כתב אחד המגיבים, הרופא מסביר: "אם אתם זקוקים לשעון מעורר כדי להעיר אתכם בבוקר, או נרדמים תוך חמש דקות לאחר שנכנסתם למיטה, או אם אתם זקוקים למשקאות קפה/אנרגיה בכדי להשאיר אתכם ערים במהלך היום - כדאי שתבלו יותר זמן במיטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully