וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי לצאת מהבית: הכירו את האפליקציה המהפכנית לעור הפנים

כתבה פרסומית בשיתוף SR Cosmetics

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 13:40

עור פנים בעל מראה מושלם ומטופח הוא חלומה של כל אישה. חברת SR Cosmetics השיקה אפליקציה חדשנית - Face-It, המסייעת לאבחן את עור הפנים ברמת דיוק גבוהה ולטפל באופן מקצועי, עם תכשירים מותאמים. האפליקציה מבוססת על בינה מלאכותית - מעלים תמונה ומקבלים אבחון מיידי

אפליקציית Face-It. יח"צ,
אפליקציית Face-It/יח"צ

אחד הדברים החשובים לכל אישה הוא הטיפול הנכון בעור פניה. לדאוג להראות מטופחת ובריאה. נראות עור הפנים משמעותית ביותר וכאשר הוא מקבל את תשומת הלב הראויה ואת הנחיות הטיפול הנכון והמדויק, המראה הופך לבריא, זוהר וקורן.

בשנה האחרונה שגרת החיים של כולנו הופרה והשתנתה ללא היכר, דברים שנראו לנו טריוויאליים, כמו ללכת לקניות או להגיע להתייעצות וטיפול אצל הקוסמטיקאית שלנו הפכו פתאום למורכבים ולעיתים אפילו בלתי אפשריים. שגרת הטיפוח "השתבשה" ונדרשנו לפתרונות יצירתיים, חדשים ומוצלחים.

ומצורך זה, נולדה האפליקציה החדשנית ופורצת הדרך Face-It, של חברת SR Cosmetics.

SR Cosmetics הוא מותג קוסמטיקה מקצועי שהוקם לפני כ-20 שנה על ידי שולי ואורי רודריג, מתוך חזון ותשוקה ליופי ולמדע. בזכות הידע והמקצועיות הבלתי מתפשרת של מייסדי החברה, נולד סיפור הצלחה חובק עולם, שמתנהל מתוך אהבת אדם, כבוד לסביבה ומחויבות עמוקה לבריאות העור ונראותו כחלק מרכזי מבריאות הגוף והנפש. שולי היא חוקרת ומפתחת נוסחאות קוסמטיקה ברמה הרפואית, שהצליחה לסחוף את בן זוגה איש העסקים ואחריו את בני משפחתה למסע משותף של מצוינות. החברה הבינה את המצוקה והקשיים שנוצרו בשנה האחרונה והאפליקציה המדהימה הזו מציעה (לכן ולכם) אבחון מהיר ואמין של מגוון בעיות עור והמלצה טיפולית, והכל תוך שניות בודדות ומבלי שצריך לצאת מהבית.

Face-It נותנת מענה מקצועי ומדויק בזמן אמת ומאבחנת מצבים שונים בעור הפנים לפי נגעים דוגמת אקנה ברמות השונות, צלקות, אקזמה, הרפס, קמטים (בסיווג לפי גיל), פיגמנטציה ברמות השונות ועוד.

להורדת האפליקציה באייפון לחצו כאן>>

להורדת האפליקציה באנדרואיד לחצו כאן>>

QR CODE להורדת האפליקציה

אפליקציית Face-It. יח"צ,
אפליקציית Face-It/יח"צ

האפליקציה מאוד ידידותית וקלה לשימוש. האבחון המיידי וההמלצה לטיפול מפשטים את התהליך וחוסכים זמן יקר שיכול להיות קריטי לטיפול נכון בבעיה.

איך זה עובד? פשוט מאוד:

1 .נכנסים לאפליקציה ונרשמים.

2. מצלמים מקרוב את הפנים שלכם (ניתן גם למשוך תמונה מתוך המאגר).

3. לוחצים על "אבחון" ומקבלים אבחון מדויק של מצב העור והמלצה על תכשירים ייעודיים המותאמים לטיפול נכון בעור. הכל כמובן מלווה בהסברים, והוראות שימוש ופרוטוקול טיפולי מלא.

4. עוברים בלחיצה נוספת לחנות הדיגיטלית ומופנים לקוסמטיקאית מורשת באזור המגורים -
באמצעותה ניתן לרכוש את המוצרים ולקבל ייעוץ נוסף.

האפליקציה פותחה עבור חברת SR Cosmetics על ידי חברת "אקסיומה," חברת היי-טק ישראלית המפתחת תוכנה לבינה מלאכותית ואלגוריתמיקה מתקדמת למערכת הביטחון ולחברות אזרחיות. המידע שקיים באפליקציה מושתת על מאות מקרים קליניים שנחקרו ועל ידע שנצבר. בזכות הבינה המלאכותית והניסיון והידע הרבים שהוכנסו למאגר המידע, אין אפליקציות חכמות כמו Face-It בכל הנוגע לאבחון וטיפול נכון בעור הפנים.

להורדת האפליקציה באייפון לחצו כאן>>

להורדת האפליקציה באנדרואיד לחצו כאן>>

כתבה פרסומית בשיתוף SR Cosmetics
  • עוד באותו נושא:
  • עור הפנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully