וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקום מהמיטה בפחות כאבים: הכירו את הפורמולה המהפכנית והטבעית

כתבה פרסומית בשיתוף סולגאר

עודכן לאחרונה: 24.5.2021 / 8:55

אם גם אתם מתקשים להעביר את היום בגלל מגבלות בתנועה וסובלים מכל הליכה מהכורסא למקרר, התכופפות, או קושי בפעילות גופנית - זה הזמן לנסות את פורמולת No.7 של סולגאר, שנמצאה כיעילה בהפחתת כאב והחזרת גמישות ותנועתיות לחיי היומיום. שפרו לעצמכם את איכות החיים

אישה קמה מהמיטה בכאבים. ShutterStock
היום לא צריך להתחיל ככה/ShutterStock

"לפני כמה שבועות המעלית בבניין התקלקלה. עליתי ברגל לקומה השלישית וסבלתי מכל רגע. החלטתי לא לוותר לעצמי, כי יש פתרון, מהפכני וטבעי"

אתם קמים בבוקר, השמש נכנסת לחדר מבעד לתריסים וכל מה שמתחשק לכם זה לפתוח את היום הזה באווירה טובה.

אלא שאז, אתם מנסים לצאת מהמיטה, מוכנים לטרוף את העולם, ופתאום מגלים שקשה לכם, וכואב. הגוף שלכם לא מצליח להגיב באופן לו ציפיתם ובדרך שהתרגלתם אליה בשנים עברו, כשהכאבים והנוקשות לא היו שם ולא השפיעו על חיי היומיום שלכם.

אין רגע מתסכל מזה, בו אנחנו רוצים לבצע תנועות שמרגישות לנו טבעיות, ופשוט לא מצליחים. אנחנו מרגישים מוגבלים לחלוטין והפגיעה היא לא רק ברמה הפיזית, אלא גם באיכות החיים.

ברגע שאדם מבין שהכאבים בגוף מונעים ממנו לעשות את מה שהוא רוצה, כמו לקום בבוקר בהנאה מהמיטה, לזוז בנוחות מהכיסא בפינת האוכל לספה או אפילו לטפס במדרגות, הכאב הופך גם לפגיעה באיכות החיים ומצב הרוח שלכם - בהתאם.

כואב לכם? נסו את הפורמולה המהפכנית של סולגאר>>

סולגאר. יח"צ,
לא מצליחים לעלות במדרגות? נסו את הפורמולה החדשה של סולגאר/יח"צ

"הנכדה שלי ביקשה שארים אותה על הידיים וניסיתי, אבל פשוט לא הצלחתי. באותו רגע, הבנתי שאני חיה עם מגבלות. אני שמחה ששמעתי לעצת הרופא שלי ומצאתי את הפתרון הנכון"

אז מה עושים? מרימים ידיים וחיים עם הכאב? ממש לא. לשמחתנו, היום יש פתרון מהפכני ולא פחות חשוב מכך - טבעי, להקלה על כאבים ולהחזרת התנועה, כך שתוכלו לחיות חיים מלאים, בפחות מגבלות.

פורמולת No.7 של סולגאר עוזרת לכם לשמור על איכות חיים גבוהה בעזרת שיפור התנועה, הגמישות והתפקוד היומיומי וכל מה שעליכם לעשות לשם כך, זה ליטול כמוסה אחת בכל יום.

אם אתם לא מתפקדים כמו שרציתם, או סובלים מכאבים יומיומיים, זה תוסף התזונה שחיפשתם שפותח בדיוק למטרה זו. אולי אתם גם ספורטאים, וכמו רבים מתקשים בפעילות גופנית בגלל כאב ונוקשות, פורמולת No.7 של סולגאר יכולה לשפר את יכולתכם לבצע את הפעילויות האהובות עליכם.

סבא עם נכדה על הכתפיים. ShutterStock
להרים את הנכדים - אין כיף מזה/ShutterStock

"ביום הולדתי ה-40 הבנתי שהגיע הזמן לדאוג לעצמי והתחלתי להתאמן, אבל במהרה גיליתי שהתנועות שלי ממש מוגבלות. ניסיתי לפתור את הבעיה בכמה דרכים ללא הצלחה, עד שגיליתי את פורמולת No.7 של סולגאר ומאז - קל לי להתמיד"

הפורמולה הייחודית של סולגאר מבוססת על שילוב סינרגטי עוצמתי בין שבעה רכיבים בעלי אפקטיביות, כולל שני רכיבי פטנט חשובים - אפלפין® ו-®UC-II, שהוא קולגן פטנטי.

הרכיבים הללו נחקרו לפי מדדים אורתופדיים של הערכת כאב וקושי בתנועה, ונמצא כי הם בעלי יעילות גבוהה עד פי 3.4 ממוצרי גלוקוזאמין וכונדוראיטין, הרכיבים הוותיקים בתחום ההקלה בכאבים. פטנט קולגן ®UC-II, הייעודי לכאב בתנועה וקושי בתזוזה, יחד עם ששת הרכיבים הנוספים בפורמולת No.7 מובילים תוצאות הן בטווח הקצר, והן בטווח הארוך.

הפורמולה זוכה גם למוניטין מצוין בקרב רופאים, אורתופדים וכירופרקטים, והיא גרפה פרסים בינלאומיים רבים ונתמכה במחקרים קליניים של יעילות, בטיחות לשימוש ממושך ונטילת הכמוסה לצד טיפול תרופתי.

בישראל ישנם כבר מאות אלפי אנשים שכבר נעזרים בפורמולת No.7 של סולגאר להתמודדות עם כאבים ושיפור תפקוד תנועתי יומיומי ובכך ומשפרים את איכות חייהם מדי יום. אז אם גם לכם קשה לבצע פעולות בסיסיות ומתחשק לכם לחזור לקום מהמיטה בבוקר, לשוב להתאמן, להרים את הילדים על הידיים או אפילו לרבוץ בכורסא בלי חשש לגבי הרגע בו תחליטו לגשת למקרר - נסו את הפורמולה המהפכנית והטבעית והגוף יתחיל להרגיש אחרת.

המוצר אינו תרופה ולא נועד לאבחן, לטפל לרפא או למנוע מחלה כלשהי

כואב לכם? נסו את הפורמולה המהפכנית של סולגאר>>

סולגאר. יח"צ,
מאות אלפים כבר נעזרים/יח"צ
כתבה פרסומית בשיתוף סולגאר
  • עוד באותו נושא:
  • כאבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully