וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיץ מגיע: איך נשפר את העור שלנו לקראת העונה החמה?

בשיתוף מרפאת DC ד"ר דורינה קלש

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 16:54

רגע לפני שמורידים את המסכות והקיץ מגיע, ד"ר קלש, רופאה בכירה במרכז הרפואי ע"ש ברך פדה בפוריה, עם כמה המלצות חשובות שיעזרו להחזיר את הברק והזוהר לעור הפנים

בווידיאו: קליניקה דורינה - רפואת עיניים ורפואה אסתטית/יח"צ

להלן מספר עצות זהב לטיפולים חיוניים שיש לעבור רגע לפני שהקיץ כאן:

• בשליש העליון של הפנים (במצח, בין הגבות, ובצידי העיניים), נהוג להזריק בוטוקס מזותרפיה רפואית לשיפור מרקם העור והבהרה של כהויות מתחת לעיניים, וכן הזרקה של חומצה היאלורונית בסמיכות דלילה לטשטוש קמטוטים באזור סביב העיניים.

הזרקות אלו אינן מנפחות ואינן משנות את המראה כי אם מעניקות בוסט של רעננות לעור הפנים. הזרקות של חומצה היאלורונית בדרגת סמיכות דלילה משפרות את מראה הקמטוטים מסביב לעיניים, ובדרגת סמיכות גבוהה יותר מתאימות למילוי שקעי העיניים, לשיפור מרקם העור והשבת הלחות לעור שכל כך נחוצה בעונת הקיץ.

דורינה קלש. יח"צ,
ד"ר דורינה קלש/יח"צ

• עם הסרת המסכות מתגלה מראה נפול הדורש טיפול מיידי. אז מתגלים הקמטוטים הקטנים מעל השפה העליונה, הקמטים בין האף לשפתיים (קמטי הנאזולאביאלים) וקמטים בזויות השפה התחתונה (קמטי המריונטות). ישנה התרוקנות של כריות השומן הטבעיות בלחיים ובקו מתאר הפנים, וכן צניחה של החלק התחתון של הפנים. העור נראה עייף ולא סדיר.

בעזרת הזרקות של חומצות היאלרוניות בעלות סמיכויות שונות ניתן לטפל באזורים שונים בפנים באופן ממוקד ומקצועי, חומצות היאלורוניות בעלות סמיכות עדינה לקמטוטים בשפה העליונה, וכאלה בעלות סמיכות בינונית יותר לקמטים בצידי הפה. חומצות בעלות סמיכות גבוהה יותר מיועדות למילוי והרמה של הלחיים.

• כיום, עיבוי השפתיים הפך לטיפול המבוקש ביותר. בעזרת הזרקות של חומצה היאלרונית המתאימה בסמיכותה לאזור השפתיים, ניתן לעצב ולעבות את השפתיים בפרופורציות הנכונות המתאימות למבנה הפנים.

• טיפול במכשיר האגנס, שד"ר קלש הראשונה בארץ לעבוד איתו, נועד לפיסול והצרה של קו הלסת בחלק התחתון של הפנים היכן שניתן להבחין לעיתים בסנטר כפול בשל הצטברות השומן המעניק לנו מראה שמוט. באמצעות טיפול במכשיר ניתן להצר, לפסל ולהעלים סנטר כפול. מכשיר האגנס מטפל גם בשקיות השומן מתחת לעיניים.

הכיני עצמך לקיץ ותראי יפה וזוהרת תמיד.

ד"ר דורינה קלש היא מומחית ברפואת עיניים, מחלות רישתית והזרקות תוך-עיניות

כתובת: יער אודם 20 יוקנעם עילית, טלפון 053-985-5607

פייסבוק: ד"ר דורינה קלש

אינסטגרם: ד"ר דורינה קלש - רפואה אסתטית

אתר: www.drdorina.com

דורינה קלש. יח"צ,
דורינה קלש/יח"צ
בשיתוף מרפאת DC ד"ר דורינה קלש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully