לא מוותר: ארבעה כללים של גיבור אמיתי לאימון המושלם

אחרי שנה בה רבים מאיתנו התקשו לשמור על שגרת האימונים הסדירה שלהם, הגיע הזמן לחזור לעניינים ולזיו שילון יש ארבעה כללי בסיס שהוא לא מוותר עליהם, ויעזרו גם לכם: "אני מציב יעד - ומגיע אליו עם כמה שפחות כאבים". רוצים גם? כנסו וגלו איך עושים את זה נכון

  • זיו שילון
  • סטילאר
בשיתוף אלטמן
בווידיאו: הטיפים של זיו שילון לאימון נכון (עריכה: דפי מקל, בימוי: ליאור נאור)

כמו רבים מאיתנו, גם זיו שילון עבר זמן רב מדי בשנה האחרונה בלי להתחרות, להציב מטרות ולהוציא את המקסימום מהגוף שלו. וכיוון שהתחלות חדשות הן תמיד קשות, ביקשנו מזיו לגלות את ארבעת כללי הבסיס לאימון נכון, עליהם הוא לא מוותר בשום אופן. מוכנים?

בנו את האימונים בצורה הדרגתית ומסודרת: אי אפשר לחזור מיד לעוצמות, למרחקים ולמהירויות שהייתם רגילים אליהם בשיא שלכם. לכן, אין טעם לעסוק בעבר, אלא להתחיל לבנות מחדש ולכוון להישגים חדשים.

הגוף שלכם חייב מנוחה: בתקופות של אימונים ותחרויות, זיו מקפיד לישון לפחות שבע שעות בכל לילה, כדי לאפשר לגוף את הרוגע שהוא זקוק לו על מנת להתאושש מאימון ולהיות מוכן לאימון הבא.

הימנעו מכאבים באימון: כשאתם יוצאים להתאמן עם כאבים, אתם מראש מכוונים את עצמכם למקום פחות טוב. מה עושים? כדי להימנע מכאבים, הקפידו למרוח סטילאר לפני האימונים ולעסות את השרירים שלכם, ואז למרוח סטילאר שוב גם בתום האימון. כך אתם גם שומרים על הגוף וגם מגיעים להישגים טובים יותר.

שימו לב לתזונה שלכם: הרכיבו לעצמכם תכנית תזונה מסודרת ומותאמת אישית. זיו אומר שהדרך לא לפחד מתזונה נכונה היא פשוט לדעת מה לעשות.

"כמו כל דבר בחיים", הוא מסכם, "אני מציב לעצמי יעד ואז מתחיל לגזור אחורה ולחשוב איך אני מגיע אליו, עם כמה שפחות כאבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully