וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד יום העצמאות ה-73: ילדי ישראל מציירים עצמאות

עודכן לאחרונה: 15.4.2021 / 7:59

ילדים מכל רחבי הארץ שלחו את הציורים הכי ישראליים שלהם - עשרה מהם יזכו לראות את הציור שלהם מקשטים אוטובוסים לכבוד חגיגות יום העצמאות ה-73 של מדינת ישראל

ציור שזכה בתחרות "ילדים מציירים עצמאות" ונבחר לקשט אוטובוסים של חברת אפיקים לכבוד יום העצמאות ה-73 לישראל. אפיקים,
ציורי ילדים שנבחרו לקשט את האוטובוסים של חברת אפיקים לכבוד יום העצמאות ה-73 לישראל/אפיקים

נקודת המבט של ילדים תמיד נותנת זווית מפתיעה ובדרך כלל גם מקסימה ומשמחת, והאופן שבו ילדי ישראל רואים את המדינה בשנתה ה-73 היא דוגמה מושלמת לכך, כפי שניתן לראות מציורים ששלחו ילדים מכל רחבי הארץ ובהם התבקשו לצייר את "הציור הכי ישראלי" שלהם. כעת 10 מהם יזכו להציג את הציורים שלהם על גבי שלטי ענק באוטובוסים.

במסגרת תחרות דיגיטלית שערכה חברת אפיקים בחודש האחרון, נתבקשו ילדי ישראל לצייר ציורים למדינת ישראל, שבהם יבטאו כיצד הם תופסים את המדינה ובמיוחד ביום ההולדת שלה. מתוך מאות ציורים שהתקבלו, נבחרו 10 ציורי ילדים שיזכו להתנוסס על גבי שלטי ענק שיקשטו את האוטובוסים.

לירון אברם תלמיד כיתב ד מקיסריה צייר ציור שזכה בתחרות ציורי עצמאות של חברת אפיקים. אפיקים,
לירון אברם בן ה-10 ליד אוטובוס שקושט בציור שלו/אפיקים
ציור שזכה בתחרות "ילדים מציירים עצמאות" ונבחר לקשט אוטובוסים של חברת אפיקים לכבוד יום העצמאות ה-73 לישראל. אפיקים,
עוד אחד מהציורים הזוכים/אפיקים

"מדינת ישראל והעולם כולו חוו שנה לא פשוטה. בעבור הילדים זו היתה שנה עוד יותר קשה: בלי מסגרות ובלי מפגשים עם חברים. עם החזרה לשגרה, רצינו לתת להם את הבמה להתבטא", אמר שי מלכה סמנכ"ל חברת אפיקים, "לאחרונה, נתנו לאנשי עולם התרבות להופיע באוטובוס, הפעם אנחנו בוחרים את הדור הצעיר של מדינת ישראל, את הילדים שלנו".

אחד הציורים שזכו בתחרות הוא ציור שצייר לירון אברם בן ה-10, תלמיד כיתה ד' מביה"ס קיסריה. בציורו של לירון נראית משפחה צופה במופע זיקוקים צבעוני לכבוד יום העצמאות. וציורים נוספים שנבחרו לפאר את האוטובוסים ביום חגה של המדינה הם של הילי גיגי ממושב יד הרמב"ם, תלמידת כיתה ב' מביה"ס שדות איילון ומאי לוי בת 10, תלמידת כיתב ד' מביה"ס ע"ש עוזי חיטמן בפתח תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully