וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוהגות בזמן היריון מתקדם? הטיפ הזה עשוי להציל חיים

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 23:27

ד"ר קטי שנמצאת בשבוע ה-34 להיריונה שיתפה ברשת סרטון שבו היא מסבירה מה הדרך הנכונה לאישה בהיריון לחגור את עצמה ולשבת במושב הנהג. אחת המגיבות הודתה: "הסרטון הזה הציל את חיי". בהיריון? אתן חייבות לראות את זה

השיטה הנכונה לשים חגורת בטיחות על בטן הריונית/dr.katie.h

אנחנו משקיעים הרבה כסף בבטיחות של התינוקות שלנו בזמן שהם נוסעים ברכב איתנו, אבל מה אתם יודעים על הביטחון שלהם לפני שהם נולדים? ד"ר קטי, רופאת חדר מיון ואימא לעתיד, שיתפה בטיקטוק סרטון שבו היא מדגימה מה הדרך הנכונה והבטוחה לנשים הריוניות לחגור את עצמן בזמן נסיעה.

בסרטון היא אמרה: "אתמול עבדתי בבית החולים והגיעה אלינו בחורה שהייתה בשליש האחרון של ההיריון שלה והייתה מעורבת בתאונת דרכים. כחלק מהערכת הנזק שלי, שאלתי אותה איך היא חגרה את החגורה שלה והיא אמרה שהיא שמה את החגורה לאורך הבטן שלה, והסתבר לי שלא כולן יודעות איך צריך לחגור בזמן נסיעה כשאת בהיריון".

ככה חוגרים חגורת בטיחות בהריון

@dr.katie.h

Safety first!! Share this with a pregnant person to raise awareness! #pregnancytips #caraccident #seatbeltcheck #cartiktok #pregnancyjourney #34weeks

♬ original sound - Dr Katie

קטי, שבעצמה נמצאת בשבוע ה-34 להיריונה, הדגימה כיצד צריך לחגור: "צריך להעביר את החגורה מתחת לבטן. רצועת הכתף צריכה להיות מעל הבטן ובין השדיים שלך". קטי גם הדגימה מה צריך להיות המרחק בינך לבין ההגה בזמן הנסיעה: "צריך לשבת כמה שיותר רחוק מההגה, עד כמה שזה בטוח כדי להפחית למינימום את ההשפעה של כריות האוויר בזמן חירום".

לבסוף, קטי ייעצה להריוניות שעוברות תאונה לגשת לראות מיד את הרופא המטפל או המיילדת משום שאפילו תאונה קלה עלולה לגרום לסיבוכים עבורן ועבור התינוק. הפוסט שלה זכה להרבה תגובות ותודות של נשים שלא היו מודעות לנושא הזה, אחת מהן אפילו התוודתה בפניה שהסרטון הזה "הציל את חייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully