וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון, חדשנות ובטיחות: הכירו את הקליניקה של ד"ר עמי איל

כתבה פרסומית, בשיתוף ד"ר עמי איל

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 10:02

רוצות לעבור שיפוץ ושדרוג אסתטי שיעשה אתכן צעירות וזוהרות יותר אבל לא יודעות לאן לפנות? חשוב שתמצאו קליניקה בה מתקיימים שלושת התנאים ההכרחיים: רופא מוסמך ובעל ניסיון וידע, מכשור חדשני ומוצרים בטוחים ואיכותיים. את כל אלו תמצאו בקליניקה של ד"ר עמי איל

בווידיאו: ביקור בקליניקה של ד"ר עמי איל/יח"צ

אם אתן מעוניינות לעבור שיפוץ ושדרוג אסתטי, כזה שיהפוך אתכן לצעירות וזוהרות יותר, אבל לא ממש בטוחות לאן לפנות, יש דרך פשוטה לצמצם את החיפוש. חשוב מאוד שתמצאו לעצמכן קליניקה בה מתקיימים שלו תנאים הכרחיים:

1) רופא מוסמך ובעל ניסיון וידע, שיהיה זה שמטפל בכן

2) מכשור חדשני וטכנולוגיה פורצת דרך המצויה בקליניקה

3) מוצרים בטוחים ואיכותיים

רק השילוב בין כל אלו יעניק לכן את התוצאות הטובות ביותר ויבטיח טיפול מוצלח ואת התוצאות הרצויות. לא פחות חשובה היא כמובן הסביבה הטיפולית ואתן רוצות שהיא תהיה מזמינה ונעימה, עם קצת מוזיקת רקע שלא תזיק, הכל כדי שתהנו מחוויה טיפולית בדיוק כמו שרציתן.

את כל אלו ועוד תמצאו בקליניקה החדשה והמעוצבת של ד"ר עמי איל, רופא כירורג בכיר, בוגר רפואה מאוניברסיטת תל אביב, שעבד במשך 30 שנים בבתי החולים. ד"ר איל אף שירת כטייס בדרגת סא"ל בחיל האוויר, והוא יזם בתחום ההייטק והטכנולוגיה. אצלו, אתן יכולות להיות בטוחות שאתן בידיים טובות.

בשנים האחרונות מתמקד ד"ר איל ברפואה אסתטית חדשנית, בעזרת הטכנולוגיות והמכשור המתקדמים ביותר בעולם. לרגל המעבר לקליניקה החדשה פגשנו אותו ואת ליז חסון, מנהלת הקליניקה, לשיחה על כל מה שחדש ומעניין בתחום.

צעירה עוברת טיפול אסתטי. ShutterStock
חשוב לדעת לאן לפנות לטיפול/ShutterStock

ליז, את עובדת המון שנים בתחום האסתטיקה הרפואית. מה מייחד ומבדיל את ד''ר איל?

"ד"ר איל שונה בנוף של הרפואה האסתטית המקובלת. ה-DNA והגישה שלו ייחודיים. כאן הלקוחה עוברת תהליך וזה מתחיל ביישור קו איתה ובניית בסיס איתן, שיישמר לטווח ארוך".

לאחר טיפול הבסיס, כאשר הכל מאוזן, אין צורך בטיפולים דרמטיים נוספים, רק תחזוקה ושימור הקיים. במידת הצורך ייעשו תיקונים קלים ומינוריים, כמו נגיעות קלות של הזרקות שמשדרגות את המראה או טיפול במכשיר.

"ייחודו של ד"ר איל מתבטא במחויבות האישית שלו כלפי כל לקוחה. הוא עצמו עושה הכל, החל משלב הייעוץ ובדיקת ההתאמה, דרך הטיפול, המעקב, ובהמשך השימור. דרך אגב גם הקליניקה החדשה היא קלאסיקה במיטבה ומלאה בנגיעות של סטייל משובח, שעליו חתום ד"ר איל", מסכמת ליז.

איך מתנהל תהליך הטיפול?

"לפני הכל כבר בשלב הטלפון הלקוחה מקבלת אינפורמציה רלוונטית לטיפול בו היא מתעניינת. בשלב הבא, מתקיימת פגישה אישית עם ד''ר איל והיא מקבלת המלצה לטיפול על פי מצבה האישי, גיל, צורך ועוד.

חשוב לנו להדגיש כי ד"ר איל משפר ולא משנה. כל הטיפולים בקליניקה משדרגים את המראה. אנחנו מאמינים במראה הטבעי ובגישה הדרגתית. למעט טיפול אחד, העלמת סנטר כפול, שכאן הטיפול הוא פולשני במידה מזערית, אך תוצאותיו דרמטיות ברוב המקרים".

ד"ר איל, במה ייחודך בתחום הטיפול ברפואה האסתטית?

"אני אישית מבצע את כל הטיפולים, לא סומך על אף אחד ובטוח ביכולות ובמיומנות הגבוהה שלי, שתניב את התוצאות אותן אני רוצה להשיג. בנוסף, תמהיל הטיפולים שלי רחב ומגוון, טיפולים המשלימים אחד את השני למיקסום התוצאה. אני עובד עם המכשור המתקדם ביותר בתחום, עם הטכנולוגיות הכי חדשות, שמהוות פריצת דרך ברפואה האסתטית, ועם המוצרים והתכשירים היעילים, הבטוחים והאיכותיים ביותר. יחד, הם מייצרים את התוצאות הטובות ביותר. לבסוף, רמת הבטיחות שאני מעניק לקהל לקוחותיי עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כל המכשור והחומרים מאושרי ה-FDA ומשרד הבריאות הישראלי.

הידע והניסיון שצברתי כרופא כירורג במשך 30 שנה בבית החולים בוודאי משפיע לא מעט. אני עובד רק עם חומצות היאלורוניות מהטובות ביותר ועם חומרי מילוי מבוססי סידן, ופולימרים בטוחים ומאושרים לשימוש. אני יודע בדיוק את כמות החומר הנדרשת לכל אזור בפנים. אני גם משתמש בחומצות בעלות רמות ריכוזיות שונות, המתאימות לאזורי טיפול שונים".

טיפול אסתטי - הזרקה. ShutterStock
טיפולים חדשניים ולא פולשניים/ShutterStock

מהו הטיפול החדשני ביותר בקליניקה, עליו אתה גאה במיוחד?

"טיפולי הסנטר הכפול. אני גאה בתוצאות המדהימות שאני משיג ובכך שהתוצאות מהירות וזה רק הולך ומשתפר בהמשך. זה למעשה התחיל מצורך וביקוש לטיפול. נשים רבות הגיעו אלי לקליניקה עם סנטר כפול וחיפשתי פתרון שהוא לא ניתוח. עדיין מדובר בטיפול פולשני, אך במידה מזערית. אני מבצע 'המסת שומן' בעזרת ידית מיוחדת, המחממת את רקמת השומן בטמפרטורה של 70 מעלות. יש לי יכולת שליטה מלאה לאורך כל הטיפול. חלק מהשומן אני שואב החוצה וחלקו נספג, והתוצאות נראות בזמן קצר ביותר. המסת השומן מתבצעת בעיקר בפנים בצוואר, בסנטר, מתחת לזרועות, ועוד".

מה האני מאמין שלך?

"אני מעדיף שיפור ולא שינוי, אפשר וצריך לשמור על מראה אסתטי בכל גיל".

ספר על הקליניקה החדשה שלך

"הקליניקה היא אני. עיצבנו הכל, בחרתי כל פרט ופרט. שום דבר שנמצא אינו מקרי. כל אביזר - יש לו סיבה. החל מהשעון בלי מחוגים ועד דגם המטוס. יש לי אוסף מיוחד של כלים עתיקים מתחום הרפואה, כמו מזרקים ישנים, כוסות רוח, ואפילו מנורה כחולה של פעם. כולם יחד מייצרים את האווירה שרציתי להשיג".

בקליניקה תמצאו חדרים מקסימים ומזמינים: חדרו של ד"ר איל, המשמש גם כחדר טיפולים, חדרה של מנהלת הקליניקה, בו מתקיימות פגישות עם הלקוחות, וחדר טיפולים רחב ידיים בו נמצא המכשור הטוב בעולם.

"עבורי אסתטיקה היא אורח חיים, והיא מקיפה אותנו בכל התחומים. המוטו שלי הוא 'להפוך אישה למאושרת'", אומר ד"ר איל.

הקליניקה של ד"ר עמי איל

בית הרופאים - הברזל 11 רמת החייל תל אביב

טלפון : 1-700-700-258

אתר https://www.amieyal.co.il/

כתבה פרסומית, בשיתוף ד"ר עמי איל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully