וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראה מטופח, לא מנופח: הטרנדים החמים בעולם האסתטיקה

דפנה גסר, בשיתוף Zap doctors

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 11:25

מילוי שפתיים, פיסול אף ועיצוב קו לסת - הם רק חלק מהטיפולים שניתן לבצע היום בעזרת הזרקות מדוייקות ומקצועיות ולראות תוצאות מהירות ומשמעותיות. אילו טיפולים מומלצים במיוחד וממה כדאי להימנע? מומחית מסבירה

קיילי ג'נר, ספטמבר 2018. GettyImages
הלכה על טיפול פחות מומלץ. קיילי ג'נר/GettyImages

שפתיים מלאות, עיניים חתוליות עיצוב ופיסול האף ואפילו טרנדים לגברים - עולם האסתטיקה מתפתח מאוד בשנים האחרונות וטיפולים חדשניים מאפשרים כמעט לכולם לשדרג את המראה החיצוני. אנחנו נחשפים תדיר לתמונות של התוצאות המוצלחות, אך כיצד אפשר לדעת איזה טיפול מומלץ ולמי? וכיצד הטיפולים האלו מתבצעים במציאות?

דפנה גסר מנהלת קליניקת הבוטיק Face it, שמתמחה בטיפולים אסתטיים מסבירה על המגמות האחרונות - מה מומלץ ומה פחות? ולאילו תוצאות ניתן להגיע באמצעות הזרקות מקצועיות ומדויקות של חומצה היאלורונית.

מילוי שפתיים

האינסטגרם מוצף בידועניות מהארץ ומעבר לים שכבר "עשו שפתיים" והכוונה במקרה זה להזרקת חומצה היאלורונית למילוי עיצוב ופיסול שפתיים. הטרנד כובש את העולם כבר כמה שנים והופך למצרך מבוקש הן בקרב נשים והן בקרב גברים.

שפתיים מושלמות. ShutterStock
יכול לשדרג את המראה, גם כשנעשה ב"נגיעות קלות". מילוי שפתיים/ShutterStock

"בנות רוצות לחקות את מה שהן רואות באינסטגרם, ויש מובילות דעה רבות, שמדגימות את הטרנד הזה. היום אנחנו רואים נשים בין הגילאים 18-35 שמייחסות חשיבות רבה למראה השפתיים. והטיפול יכול לשדרג את המראה, גם אם הוא נעשה ב"נגיעות קלות" בלבד, אנחנו רואים זאת בעיקר אצל נשים עם שפתיים דקות מאוד. אגב, גם נשים עם שפתיים בשרניות רוצות לעצב את מראה השפתיים, ולאחרונה, יש לציין שגם גברים", אומרת גסר.

לדבריה, המטרה בטיפול היא להגיע למראה מטופח, ולא מנופח. "מתחילים עם מזרק אחד וממתינים לפחות שבועיים-שלושה כדי לראות את התוצאה. אם מישהי רוצה לעבות יותר את השפתיים, אז היא יכולה לבוא ולהמשיך את הטיפול, אך אם אנחנו רואים שמעבר לכך התוצאה המתקבלת לא תהלום את הפרופורציה של הפנים אז נדע להצביע על כך- כי צריך גם לדעת מתי לעצור".

עיצוב ופיסול אף באמצעות חומצה היאלורונית

טרנד נוסף שמככב בכותרות בשנים האחרונות הוא עיצוב ופיסול אף באמצעות חומצה היאלורונית, הטיפול עצמו מהווה חלופה טובה לניתוחי אף ומתאים לכל הגילאים.

"כיום ניתן לטשטש פגמים באף, להרים אותו מעט ולהקנות לו מראה מחוטב. מי שמעוניין לטפל בגבנונית קטנה או להרים מעט את קצה האף יוכל לשקול את האפשרות הזאת בלב שקט. מדובר בטיפול קצר, שלא מצריך הרדמה, אלא נעשה באמצעות טשטוש מקומי עם משחת אלחוש והתוצאות הסופיות נראות לעין מיד ומחזיקות מעמד בין חצי שנה לשנה". עם זאת, הטיפול אינו מתאים לכולם - "הטיפול הזה לא מתאים כשמדובר על אפים נפוחים - במקרה זה עדיף לפנות לניתוח פלסטי. וגם מטופלים שעברו ניתוח פלסטי באף אינם מועמדים טובים עבורו, שכן באף יש כלי דם רבים ולאחר ניתוח עלולים להופיע סיבוכים", אומרת גסר.

רופא מזריק חומרי מילוי בהליך פיסול אף. ShutterStock
טיפול קצר, בלי הרדמה ועם תוצאות מיידיות. פיסול אף באמצעות הזרקות/ShutterStock

Foxy eyes - עיני השועל

קנדל וקיילי ג'אנר, בלה וג'יג'י חדיד, ועוד רבות אחרות כבר מצעידות את טרנד "עיני-השועל" על רחבות התצוגה, אך לא כל מה שנראה יפה - מגיע ללא כאב. "זה טיפול שאנחנו ממליצים עליו פחות, ויש לכך מספר סיבות", מונה גסר, "זה טיפול לא נעים, וזמני מאוד שיכול להחזיק בין חודשיים לשלושה. ולכן אם אפשר לוותר ולהימנע ממנו -עדיף".

עיצוב קו לסת

קו לסת משורטט הוא סמל לנעורים, חושניות ועידון, ורבים שאיבדו את מראה קו הלסת כתוצאה מעודף משקל, רפיון והיעדר נפח בעור מעוניינים להשיב את המראה האבוד או לשפר את המראה הקיים.
"רבים אוהבים מאוד את מראה הזווית בפינה, ואפשר להשיג אותה באמצעות חומצה היאלורונית, המבוססת על סידן או חומצה חזקה אחרת, אפשר ממש ליצור את הזווית היפה בקו הלסת ולשפר באופן משמעותי את המראה, הטיפול הזה אהוד מאוד הן בקרב נשים והן בקרב גברים".

בהקשר זה מציינת גסר ששיעורם של הגברים שפונים לטיפולים אסתטיים נמצא במגמת עלייה: "הגברים מונים כחמישה אחוזים מאוכלוסיית המזריקים, והמספר הזה רק עולה עם הזמן. גברים בעיקר אוהבים לעצב את קו הלסת, לתקן את האף ולהזריק בוטוקס במצח, לאחרונה אנחנו רואים, שישנו ביקוש לעיצוב שפתיים, יהיה מעניין לראות לאן זה יתפתח בהמשך".

טיפול אסתטי. ShutterStock
אוהבים להזריק בלסת, באף ובמצח. גבר עובר טיפול הזרקות/ShutterStock

איך לבחור קליניקה לטיפולים אסתטיים?

לאחרונה משרד הבריאות אישר לרופאי שיניים לבצע הזרקות אסתטיות, המהלך פתח את השוק לתחרות ענפה, ומגוון קליניקות מציעות את מיטב הטיפולים תחת קורת גג אחת. כמי שהייתה בצד השני של המתרס ובעקבות כך החליטה "להרים את הכפפה" ולהקים בעצמה קליניקה לטיפולים אסתטיים, גסר יודעת להמליץ על מה כדאי לשים את הדגש כשמחפשים את המקום המתאים ביותר לעבור את הטיפולים הללו.

"חשוב להבין, שמדובר כאן על מערכת יחסים ארוכת-טווח, טיפולים אסתטיים הם עניין שדורש תחזוקה וחידוש, ולכן לפחות לי כלקוחה חשוב היה לשים את הדגש על היחס האישי, ההרגשה, שכשאני מגיעה לקליניקה, שמעניקה לי יחס קשוב, שעוקבת אחר תוכנית הטיפולים שלי ומקנה לי ביטחון והובלה; קליניקה ששומרת עלי, שיודעת לעצור אותי, היכן שצריך לעצור, ומשתדלת להקשיב לצרכים שלי".

"השיקולים הנוספים קשורים לאיכות הצוות המטפל, איכות חומרי המילוי והפיסול, מוניטין, תוצאות, תמונות של לפני-אחרי, עדויות מטופלות ומטופלים וכמובן המלצות מפה-לאוזן, חשוב להבין ממה הממליצה או הממליץ היו מרוצים. בכל מקרה תמיד כדאי להגיע לייעוץ ראשוני ולהתרשם מהמקום.

קליניקת Face it פועלת כמרכז בוטיק לטיפולים אסתטיים המקפיד על חדשנות ומקצועיות בלתי-מתפשרת תוך שמירה על אווירה נעימה ויחס אישי. לקליניקה שני סניפים- הראשון ברמת החייל והשני בחיפה לפרטים נוספים, צרו קשר.

דפנה גסר, בשיתוף Zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully